Een marathon lopen is nog steeds gekkenwerk,quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:10 schreef YUR het volgende:
Al die mensen in dit topic die het allemaal heel erg makkelijk laten lijken
Ik heb er vandaag genoeg gezien die het wat moeilijker deden lijken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:10 schreef YUR het volgende:
Al die mensen in dit topic die het allemaal heel erg makkelijk laten lijken
quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:07 schreef SEMTEX het volgende:
Ik had er nog niet eens bijverteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Ja, ik hou me voorlopig nog steeds aan de afspraak met mezelf dat een halve het maximum wordt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:08 schreef flipsen het volgende:
[..]
Fixed that for youAls iedereen zo meeleeft hier met een eerste M, dan krijg je toch vanzelf zin om er ook even eentje te gaan doen? Pfff, meerjarenplan dan maar
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]dat hoor je wel vaker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leontien van Moorsel heeft een paar keer het werelduurrecord baanwielrennen verbroken, dat plande ze ook altijd tijdens de maandelijkse dagen. Want dan was ze het beste
Als ik in de toekomst steeds verder en langer kan lopen ga ik dat ook tijdens die dagen plannen. Heb ik er tenminste geen last vanquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:17 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
dat hoor je wel vaker.
Leontien van Moorsel heeft een paar keer het werelduurrecord baanwielrennen verbroken, dat plande ze ook altijd tijdens de maandelijkse dagen. Want dan was ze het beste
De meesten van ons welquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:14 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag genoeg gezien die het wat moeilijker deden lijken.
Zelfs huilende mensenop de 35 km...![]()
Maar het is de laatste tijd al vaker gezegd: "onze" marathonners hebben wel allemaal een retegoeie voorbereiding, dat scheelt wel wat
das serieus naar! Dat je op de streep ff breekt omdat je zo leeg bent snap ik wel, zelf ook een deel gehad. Nooit onderweg gelukkigquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:14 schreef Guard het volgende:
[..]
Zelfs huilende mensenop de 35 km...![]()
*Boks*. Een hele marathon lopen, wie doet dat nouquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:15 schreef cafca het volgende:
Ja, ik hou me voorlopig nog steeds aan de afspraak met mezelf dat een halve het maximum wordt.
Was t maar zoquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:20 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja jij loopt ze inmiddels op routine joh!
Ik ga nu alvast mikken op het 7^^-weekendquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:17 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
dat hoor je wel vaker.
Hoe gaat de voorbereiding voor volgende week eigenlijk?quote:
En een gelplan. Maar mijn verslagje is zo klaarquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:14 schreef Guard het volgende:
[..]
Zelfs huilende mensenop de 35 km...
Maar het is de laatste tijd al vaker gezegd: "onze" marathonners hebben wel allemaal een retegoeie voorbereiding, dat scheelt wel wat
Tsja, in hoeverre kun je je nou voorbereiden in dit geval? Eigenlijk niet echt...ik doe voornamelijk rustig aan en droom van een marathonopbouw zoals jij en Semtex hebben laten zienquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Hoe gaat de voorbereiding voor volgende week eigenlijk?
Beetje vertrouwen erin?
Dat is de sleutel, een goed gelplanquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En een gelplan. Maar mijn verslagje is zo klaar
Marathon lopen om je horloge te testen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Tsja, in hoeverre kun je je nou voorbereiden in dit geval? Eigenlijk niet echt...ik doe voornamelijk rustig aan en droom van een marathonopbouw zoals jij en Semtex hebben laten zien
Hoogtepunt van mijn voorbereiding is het bestellen van een nieuw horloge
Die test ik zodra ik m heb voor de zekerheid maar ffquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:31 schreef Guard het volgende:
[..]
Marathon lopen om je horloge te testen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu klein biertje![]()
Ik vond het ook een leuke docu. Had van tevoren verwacht dat het een heel negatief verhaal zou worden, maar totaal niet dusquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:42 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Wel erg negatief ben je nu, want de eindconclusie was zoals wij het zelf ook zien: het is statistisch onvermijdelijk dat er doden vallen bij hardloopwedstrijden. Want er doen heel veel mensen mee.
Ook mooi: het is goed voor de fysiek, de geeft en het sociale leven. En zo ervaar ik het ook.
Ik vond het een boeiende documentaire, maar vind het moeilijk te geloven dat hij daadwerkelijk 8 marathons gelopen heeft met een pijnlijke knie na 10 mijl. Als je zag hoe hij liep op een gegeven moment, zo loop ik altijd.
Veel strakker tempo dan Regassa!quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:16 schreef SEMTEX het volgende:
Naam Mariska**
Afstand De Lage Landen Hele marathon
Categorie Vsen
Totaal plaats 1069 / 1296
Categorie plaats 55 / 70
Snelheid 10,084 km/uur
Netto tijd 4:11:03
5 kilometer 29:46
10 kilometer 59:17
15 kilometer 1:28:52
20 kilometer 1:58:24
Halve marathon 2:05:03
25 kilometer 2:27:24
30 kilometer 2:57:54
35 kilometer 3:28:36
40 kilometer 3:59:17
Ook supernetjes gelopen!quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:42 schreef spiritusbus het volgende:
Zo, dan mijn gedachten over deze dag.
[spoiler]
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:42 schreef spiritusbus het volgende:
Zo, dan mijn gedachten over deze dag.Toptijd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu klein biertjegefeliciteerd man
F means you're fucked
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door SEMTEX op 12-10-2014 20:55:49 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Verplichten misschien niet, maar het zou best eens verstandig zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Leuke docu wel. Flink doorzettingsvermogen!
Op het punt van de verplichting van een test van 't hart vraag ik me af.
Zou ik stoppen met sporten als het blijkt dat ik een slecht hart heb?
Ik denk dat ik liever dood neerval bij het hardlopen dan dat ik maar op de bank zit of maar een paar km mag lopen. Niet wetende wat je nog wel en niet mag als je een slecht hart zou hebben.
Stomme is dat ik net wat hartkloppingen had na die docu.
Zo, dan mijn gedachten over deze dag.Van die kilometervlaggen klopte idd geen hol, bijzonder verwarrendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu klein biertje
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:44 schreef SEMTEX het volgende:
Verslagje Marathon 2014 =>Jij bent een voorbeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:44 schreef SEMTEX het volgende:
Verslagje Marathon 2014 =>Mooi verhaal, ik mis alleen het gedeelte waarin je je afvraagd waar je in godsnaam aan bent begonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt er in ieder geval van genoten, niet geheel onbelangrijk bij de marathon.
Tja bij de zevenheuvelenloop is het verschil bij de laatsten anderhalf uur.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:48 schreef Cynic het volgende:
Ik zag trouwens wat tijden van mensen die de 4 mijl in Groningen hebben gelopen en ik vind 15 minuten verschil tussen je bruto en netto tijd best veel. Dan ben je normaal gesproken al over de helft...
Die staan anderhalf uur te wachten voor ze kunnen starten?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:50 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Tja bij de zevenheuvelenloop is het verschil bij de laatsten anderhalf uur.
Zoiets ja, je hebt iets van 35000 deelnemers en de start is met een fuik.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:53 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die staan anderhalf uur te wachten voor ze kunnen starten?
alleen als je niet goed getrained bent.....quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik vind 't een beetje jammer dat hij wil onderzoeken hoe gezond hardlopen nu eigenlijk is, en dan zoiets achterlijks gaat doen als 8 marathons in 8 dagen lopen. Natuurlijk is dat ongezond.
Dan loop ik toch liever wat kleinere loopjes denk ik...quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:54 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Zoiets ja, je hebt iets van 35000 deelnemers en de start is met een fuik.
De M is een stuk rustiger.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:00 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dan loop ik toch liever wat kleinere loopjes denk ik...
Zo, dan mijn gedachten over deze dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu klein biertjequote:Op zondag 12 oktober 2014 20:44 schreef SEMTEX het volgende:
Verslagje Marathon 2014 =>SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie verslagenquote:
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |