Ja, want nu hebben die foetussen ISIS-DNA.. Raar argument.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Laat ze maar lekker daar.. als ze niet zwanger zouden zijn zou ik er anders over denken misschien, maar nu ze 2 van die baarmansgedrochten in zich hebben mogen ze lekker daar blijven

quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:23 schreef Netsplitter het volgende:
"Als mensen eenmaal weg zijn, is terugkeer bijna onmogelijk".

Neh, dat is niet het verschil.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:01 schreef Ludd het volgende:
[..
Waarschijnlijk niet, en dat is nou net het verschil natuurlijk.

Waarom al die moeite doen als je ze ook gewoon daar kunt laten?quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waar slaat dit op? Hoe zie jij zo'n re-integratie project voor je? Dat ze gewoon ineens bij hun ouders terecht komen en zich 1 maal per maand bij de reclassering melden ofzo?
Hier moet gewoon intensieve begeleiding op komen. Een aantal maanden in een gesloten inrichting waarin zij psychologisch kunnen worden geëvalueerd en de beweegredenen kunnen worden doorzien.
Net als in excessieve gevallen zoals Tristan van der Vlis, als hij het had overleeft zou er naar zijn motivaties moeten worden gekeken i.p.v. klakkeloos een kogel door zijn kop te rammen. Dat voelt misschien wel lekker rechtvaardig maar uiteindelijk schiet je er geen reet mee op.

Ben tegen abortus maar kinderen van ISIS apen zouden nooit op deze wereld mogen komen
 Ben tegen abortus maar kinderen van ISIS apen zouden nooit op deze wereld mogen komen 

Omdat de mogelijkheid bestaat dat er meer van onze kinderen geïndoctrineerd zullen worden.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:40 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Waarom al die moeite doen als je ze ook gewoon daar kunt laten?

Is er überhaupt sprake van indoctrinatie?quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Omdat de mogelijkheid bestaat dat er meer van onze kinderen geïndoctrineerd zullen worden.

Lijkt jou dat minder aannemelijk dan rationeel op 15-jarige leeftijd besluiten om voor een heilige profeet naar oorlogsgebied te trekken om mensen te onthoofden?quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:01 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Is er überhaupt sprake van indoctrinatie?

Het lijkt me mogelijk, maar het hoeft zeker niet zo te zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Lijkt jou dat minder aannemelijk dan rationeel op 15-jarige leeftijd besluiten om voor een heilige profeet naar oorlogsgebied te trekken om mensen te onthoofden?

Of je haalt ze terug en laat ze in alle media zoveel mogelijk hun verhaal vertellen om zo andere kinderen af te schrikken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:10 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het lijkt me mogelijk, maar het hoeft zeker niet zo te zijn.
Indien je ze terug laat komen, zou je daarmee ook het paard van Troje binnen kunnen het halen.
Daarnaast zou je door ze niet terug te laten komen, potentiële IS klanten kunnen afschrikken, aangezien terugkeermogelijkheden er niet zijn.

Met de moderne communicatiemiddelen zouden ze hun verhaal ook vanuit het midden-oosten kunnen doen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Of je haalt ze terug en laat ze in alle media zoveel mogelijk hun verhaal vertellen om zo andere kinderen af te schrikken.
Kijk, potentiële IS-ers zullen niet afgeschrikt worden door dat niet terug kunnen keren. Die gaan er toch vanuit, in hun verwarde geest en gemoedstoestand, dat ze naar een paradijs gaan en niet eens terug zullen WILLEN. Maar vertel je ze nou, hoe het er daar werkelijk aan toe gaat, nog voor ze vertrekken, dan heb je kans, dat ze zo schrikken, dat ze niet meer willen.

Tuurlijk. IS laat gewoon toe dat ze via CNN hun verhaal doen vanuit het Kalifaat.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:15 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Met de moderne communicatiemiddelen zouden ze hun verhaal ook vanuit het midden-oosten kunnen doen.

Ik draag het stokje aan jou over, succes ermee!quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tuurlijk. IS laat gewoon toe dat ze via CNN hun verhaal doen vanuit het Kalifaat.
Ben je nou echt zo verblind door haat?

Ik ben helemaal niet verblind door haat, het verschil is dat ik de zaak wat defensiever wens aan te pakken. Turpitudo peius est quam mors..quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tuurlijk. IS laat gewoon toe dat ze via CNN hun verhaal doen vanuit het Kalifaat.

Ze kunnen kennelijk ook dit verhaal vertellen zonder consequenties.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]

Als je ze wil afschrikken moet je ze naakt en haarloos door de stad laten marcheren.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Of je haalt ze terug en laat ze in alle media zoveel mogelijk hun verhaal vertellen om zo andere kinderen af te schrikken.

Ik weet heus wel dat je gelijk hebt. Maar het wordt eens een keer tijd dat ze wakker worden in moslimland. Daarom roep ik zulke dingen.quote:

Tja pas op wat je aan een ander wenst.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:24 schreef SadPanda het volgende:
Ik hoop dat ze een vreselijke dood krijgen.

+iquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:23 schreef Netsplitter het volgende:
FAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Weet jij wat ze daar gedaan hebben in Syrie? Zou je dezelfde maatstaf hanteren als het jongens waren geweest?quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:04 schreef Richestorags het volgende:
Zelfs ik die bepaald niet bekend sta als een softie wanneer het op criminaliteit aankomt vind dat deze meisjes terug moeten.
Dit zijn pubermeisjes, die sowieso al een turbulent leven hebben gekend zijnde kinderen van oorlogsvluchtelingen en ze zijn makkelijk te manipuleren. Misschien kregen ze wel elke dag foto's van kinderlijken te zien met de boodschap dat Assad dat deed en weet ik veel wat. Ze hebben nu ingezien dat dit niet de manier is. Van mij mogen dit soort jonge, overduidelijk gemanipuleerde mensen wel terugkeren. Mensen die al daadwerkelijk koppen hebben afgehakt e.d. no way.

Ja dat moet en zal zeker de oorzaak zijn! Kan gewoon niet anders!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:24 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dit zijn vrijwel zeker naieve, kwetsbare meisjes geweest die heel hun leven, vanuit school en hun samenleving te horen hebben gekregen dat alle culturen gelijkwaardig en alle mensen (diep van binnen) goedaardig zijn.

Ik hoop dat je zelf ook wel doorhebt dat je een of andere vage totaal niet onderbouwde aanname als feit presenteert om jouw eigen politieke agenda even lekker te kunnen promoten...quote:Als iemand hier al blaam treft zijn het de Europese wensdenkers die onze jeugd niet alleen volstrekt onvoorbereid maar moedwillig, ten behoeve van het eigen dwaze ideaal, totaal onjuist geinformeerd de wereld in sturen.

Ze zijn bezwangerd. Zoals ik al zei: als ze hoofden hebben gechopt, no way. Maar als zwanger worden hun enige wapenfeit is, waarom niet? Al is het maar voor de ouders.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:11 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Weet jij wat ze daar gedaan hebben in Syrie? Zou je dezelfde maatstaf hanteren als het jongens waren geweest?
Los daarvan is het al een tijdje bekend dat kindsoldaten (wat deze twee naar alle waarschijnlijkheid toch zijn) heel erg gevaarlijk kunnen zijn, doordat ze getraumatiseerd zijn.
Enige voorzichtigheid en terughoudendheid lijkt me gepast. Het gaat hier niet om het jatten van een paar snoepjes.

Hoe precies worden mensen in 'moslimland' wakker van een opmerking als deze:quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:28 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Ik weet heus wel dat je gelijk hebt. Maar het wordt eens een keer tijd dat ze wakker worden in moslimland. Daarom roep ik zulke dingen.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:02 schreef Grietje-tit het volgende:
Ik word steeds zieker en zieker van moslims. Klootzakken zijn het.

Dat was veel te kort door de bocht door mij.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:26 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hoe precies worden mensen in 'moslimland' wakker van een opmerking als deze:
[..]

Als het mijjn linkse idealistische vriend Krekker niet is, nooit te beroerd om het als een ware toetsenbordridder op te nemen voor de links-progressieve droomwereld waar hij oh zo graag echt in zou willen leven.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:20 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja dat moet en zal zeker de oorzaak zijn! Kan gewoon niet anders!
[..]
Ik hoop dat je zelf ook wel doorhebt dat je een of andere vage totaal niet onderbouwde aanname als feit presenteert om jouw eigen politieke agenda even lekker te kunnen promoten...

Blijf eens van die drugs af johquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:31 schreef NotYou het volgende:
[..]
Als het mijjn linkse idealistische vriend Krekker niet is, nooit te beroerd om het als een ware toetsenbordridder op te nemen voor de links-progressieve droomwereld waar hij oh zo graag echt in zou willen leven.

Blijf jij eens van je computer/fok af dan.quote:
 Je pseudo-gevatte reacties die inhoudelijk eigenlijk nooit iets toevoegen beginnen me lichtelijk te irriteren.
  Je pseudo-gevatte reacties die inhoudelijk eigenlijk nooit iets toevoegen beginnen me lichtelijk te irriteren.   

Dat is dan toch echt jouw eigen probleem. En "nooit iets toevoegen"? Tsja de waarheid (namelijk dat je een totaal niet onderbouwde aanname deed om op basis daarvan te gaan vingerwijzen) kan soms hard aankomen he?quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:35 schreef NotYou het volgende:
[..]

Goh, zou iemand op een forum toch zijn mening/visie geven?quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:40 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat is dan toch echt jouw eigen probleem. En "nooit iets toevoegen"? Tsja de waarheid (namelijk dat je een totaal niet onderbouwde aanname deed om op basis daarvan te gaan vingerwijzen) kan soms hard aankomen he?
 Bravo voor deze baanbrekende ontdekking/analyse.
 Bravo voor deze baanbrekende ontdekking/analyse.   De stelligheid was puur in reactie op al de al dan niet letterlijk verheugde reacties op het leed en de uitzichteloze situatie van deze twee kinderen maar als jij je goed voelt bij de gedachte dat je mij even goed de waarheid hebt gezegd stel ik voor dat je die lekker blijft koesteren.
  De stelligheid was puur in reactie op al de al dan niet letterlijk verheugde reacties op het leed en de uitzichteloze situatie van deze twee kinderen maar als jij je goed voelt bij de gedachte dat je mij even goed de waarheid hebt gezegd stel ik voor dat je die lekker blijft koesteren.   

quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Hoop dat ze kapotgebombardeerd worden en de foto's op liveleak verschijnen zodat ik ze kan uitlachen.
Print ik ze uit en word ik elke ochtend lachend wakker als ik even naar de foto's kijk aan het begin van m'n dag.

Hoop dat ze kapotgebombardeerd worden en de foto's op liveleak verschijnen zodat ik ze kan uitlachen.
Print ik ze uit en word ik elke ochtend lachend wakker als ik even naar de foto's kijk aan het begin van m'n dag.

Ze hebben natuurlijk ook propaganda gemaakt voor IS en wellicht daarmee ook andere kinderen overgehaald kannonnenvoer/spermacontainer te worden. Dat vind ik persoonlijk nogal kwalijk.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:23 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ze zijn bezwangerd. Zoals ik al zei: als ze hoofden hebben gechopt, no way. Maar als zwanger worden hun enige wapenfeit is, waarom niet? Al is het maar voor de ouders.

En dat rechtvaardigt het om dan maar een oorzaak uit je duim te zuigen, dit als feit neer te kladden om dan ook nog eens op basis hiervan een schuldige aan te wijzen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:03 schreef NotYou het volgende:
[..]
Goh, zou iemand op een forum toch zijn mening/visie geven?Bravo voor deze baanbrekende ontdekking/analyse.
De stelligheid was puur in reactie op al de al dan niet letterlijk verheugde reacties op het leed en de uitzichteloze situatie van deze twee kinderen maar als jij je goed voelt bij de gedachte dat je mij even goed de waarheid hebt gezegd stel ik voor dat je die lekker blijft koesteren.

.
 .

Die rechter mag wel zonder consequenties terug naar Oostenrijk. Zij is best knap.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dit zijn ze trouwens:
[ afbeelding ]

quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:48 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
En dat rechtvaardigt het om dan maar een oorzaak uit je duim te zuigen, dit als feit neer te kladden om dan ook nog eens op basis hiervan een schuldige aan te wijzen?
Dit terwijl je in werkelijkheid geen idee hebt welke factoren hebben bijgedragen aan hun domme beslissing (dit buiten de factoren die in de nieuwsberichten worden genoemd). Wellicht waren ze met hun ouders gevlucht van de burgeroorlog en spelen traumatische ervaringen of haatdragende verhalen van de ouders wel een rol, wie zal het zeggen.
Ik weet het niet, maar ik weet wel dat jij jezelf echt belachelijk maakt door zo stellig te beweren dat het komt door een 'alle culturen zijn gelijkwaardig en alle mensen zijn (diep van binnen) goedaardig'-mentaliteit
.

quote:
quote:
quote:

Hij trollt.quote:

Ze mogen van mij platgebombardeerd worden hoor. Scheelt weer 2 toekomstige parasieten die ze op aarde zetten.quote:

Grapjasquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ze mogen van mij platgebombardeerd worden hoor. Scheelt weer 2 toekomstige parasieten die ze op aarde zetten.

Waar was de sticker dan waarop stond: 'pas op, islam brengt ernstige schade toe'?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:23 schreef Netsplitter het volgende:
Oostenrijkse jihadbruiden willen terug naar huis
Een tweetal Bosnisch-Oostenrijkse meisjes, die eerder dit jaar besloten af te reizen naar Syrië, wil niet langer in het Arabische land blijven. Samra Kesinovic (17) en Sabina Selimovic (16) zien hun beslissing om naar de Islamitische Staat te vertrekken als een grote vergissing.
De twee Bosnische meisjes, die opgroeiden in Wenen, radicaliseerden nadat ze in aanraking kwamen met een lokale moskee en over jihad begonnen te lezen, aldus The Telegraph. In april vertrokken de vriendinnen via Turkije naar Syrië. Het enige wat ze achterlieten was een briefje met de tekst: "Kom ons niet zoeken. We dienen Allah en willen voor hem sterven". Niet lang daarna verschenen er foto's van Kesinovic en Selimovic op het wereldwijde web waarop de twee vrolijk poseren in een niqaab en met AK-47's.
De jihadbruiden zijn inmiddels gehuwd met Tsjetsjeense strijders en zijn allebei zwanger. Karl-Heinz Grundboeck, woordvoerder van het Oostenrijkse ministerie van Binnenlandse Zaken, laat weten dat de terugkeer van de twee meisjes vrij onmogelijk zal zijn. "Als mensen eenmaal weg zijn, is terugkeer bijna onmogelijk".
FAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Die blijven gewoon en moeten terroristjes baren of ze willen of niet.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:28 schreef D.D.W. het volgende:
Deze meiden komen sowieso toch niet meer terug, of we nou willen of niet.
Als je daar moeilijk gaat doen word je als een hond afgemaakt. Erg dom dat dit nu in de media is gebracht. Het zal me niet verbazen als deze meisjes inmiddels al niet meer leven.

Die Tsjetsjeense echtgenoten verwachten anders over negen maanden een splinterniew seksslavinnetje of stoere krijger die met roestige schilmesjes aanhangers van de foute club moet onthoofden.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:28 schreef D.D.W. het volgende:
Deze meiden komen sowieso toch niet meer terug, of we nou willen of niet.
Als je daar moeilijk gaat doen wordt je als een hond afgemaakt. Erg dom dat dit nu in de media is gebracht. Het zal me niet verbazen als deze meisjes inmiddels al niet meer leven.

Daar heb je wel gelijk denk ik.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die Tsjetsjeense echtgenoten verwachten anders over negen maanden een splinterniew seksslavinnetje of stoere krijger die met roestige schilmesjes aanhangers van de foute club moet onthoofden.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |