SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Heel goed, je bent van harte welkom.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga proberen het tentamen te verplaatsen. Ik schrijf binnenkort een brief naar de examencommissie.
Ik ga ook alle afspraken buiten die dag om plannen, want het is jouw dag.
Ga je dan nasi a la Johannes trakeren?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heel goed, je bent van harte welkom.
Ik wil dat al veel eerder koken voor jou en Ama en Pax (en wie wil).quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga je dan nasi a la Johannes trakeren?
Ik denk dat Oscar ook wel mee wil eten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil dat al veel eerder koken voor jou en Ama en Pax (en wie wil).
Nou zeg, nu doe je net of ik een heel onaardig persoon benquote:
Jij?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou zeg, nu doe je net of ik een heel onaardig persoon ben
Voor de quiz: wie zegt altijd 'dat persoon'?
quote:
0-1 kazachstan manquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja vind t ook grappig maar ik wil gewoon voetbal volgen
Eensquote:
tjaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:03 schreef Etsu het volgende:
Van kazachstan moet je toch wel winnen godverdomme
Waarom uberhaupt via zo'n kastjequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik krijg het kastje onderin niet aan
[ afbeelding ]
https://www.ziggo.nl/klan(...)en/gecodeerd-signaal
maar ik zie die certificering nergensen ik had eerst wel gewoon tv maar nu opeens niet meer dus lijkt me dat ik t wel heb, dus ik druk op ja, maar dan zie ik die module nergens
omdat dat moet? weet ik veel, kreeg t gewoon geleverd van ziggoquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom uberhaupt via zo'n kastje
jij hebt toch ook wel aan de zijkant zon ding wasar die kaart in kan? Al heb je waarschijnlijk die module niet
maar geen idee verder, zet dat kastje aan
zit het kaartje er wel in?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
omdat dat moet? weet ik veel, kreeg t gewoon geleverd van ziggo
en ik druk op het aanknopje maar dan krijg ik die melding
en zijkant zie ik alleen een usb stick.
leuk beenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:08 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, hier dan maar.
paxje kom anders volgende week hier fixen, je weet alles van blijkbaar
nou...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:08 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, hier dan maar.
paxje kom anders volgende week hier fixen, je weet alles van blijkbaar
gratis eten sla ik nooit afquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
iig meer dan ik
kom anders dan ook meteen mee eten
bel maar een monteurquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
het wordt gewoon een boterham met kaas
jammer ditquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
die monteur komt dan voor mij, niet voor het etenzoals het hoort
profiteur
Borat vindt dit leukquote:
Als je van harige holbewoners in een veel te kleine ballenknijper houdt welquote:
het gaat er om dat je niet weet wie borat isquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:20 schreef Etsu het volgende:
als hier een tiet wordt gepost, gaan jullie helemaal los
als hier een naam wordt genoemd en ik vraag of die knap is, ga ik los en dat mag dan weer niet
fock jullie :S
Dit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:29 schreef Etsu het volgende:
Word er schijtziek van. Zelfs ik doe het nog beter.
Oh ja sorry dat ik niet reageerde mooi manquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Had je mijn pic van mijn pretpark gezien
Dat is standaard hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh ja sorry dat ik niet reageerde mooi manDie kasteelmuur is tof. Ga zo door.
Lachwekkend inderdaadquote:
Nah, gewoon gelijkspel, dan zien we weer verderquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lachwekkend inderdaaden eigenlijk hoop ik ook nog op verlies. Wat een druk komt er dan maandag op te staan
Het is gewoon lachwekkend dit team.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lachwekkend inderdaaden eigenlijk hoop ik ook nog op verlies. Wat een druk komt er dan maandag op te staan
En dan hoop je op de volgende generatie. Maar jong-Oranje laten zich ook keer op keer afbluffen en plaatsen zich waarschijnlijk niet voor het ekquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is gewoon lachwekkend dit team.
Van Persie heeft er al zeker 4 jaar niks te zoeken maar blijft gewoon spelen.
Verdedigers kunnen er geen klap van. Sneijder kan het al 2 jaar niet meer belopen.
Hopelijk kwalificeren we ons eens niet.
Sowieso Huntelaargod > van Persiequote:
Ach, dan lekker juichten voor Deutschlandquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan hoop je op de volgende generatie. Maar jong-Oranje laten zich ook keer op keer afbluffen en plaatsen zich waarschijnlijk niet voor het ek
quote:
Waarom zou je op dat soort dingen hopenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hopelijk kwalificeren we ons eens niet.
Omdat ik dat verwende overgewaarde zooitje kneuzen helemaal zat ben.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Waarom zou je op dat soort dingen hopen
Kwalificatie hoop ik wel op natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Waarom zou je op dat soort dingen hopen
Er is geen "begin opnieuw". Jong Oranje is ook slecht.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik dat verwende overgewaarde zooitje kneuzen helemaal zat ben.
Begin maar lekker opnieuw zonder de rotte appels.
Ik zie liever wie er ook bij Jong Oranje in de spits staat, dan van Persie.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is geen "begin opnieuw". Jong Oranje is ook slecht.
Castaignosquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie liever wie er ook bij Jong Oranje in de spits staat, dan van Persie.
Liever Ebecilio dan Sneijder etc.
Nooit, die blijft er in staan totdat hij zelf bedankt. Er zijn nog steeds mensen die denken dat hij goed is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:01 schreef Fok-it het volgende:
Huntelaar
Natuurlijk
Opkanjeren met van persie
Bij United speelt hij ook goed. Bij oranje is het alleen drama. Nou trek dan ook je conclusiesquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit, die blijft er in staan totdat hij zelf bedankt. Er zijn nog steeds mensen die denken dat hij goed is.
Met de Hunt de afgelopen toernooien waren minstens 1 keer kampioen geworden.
Bij United speelt hij ook kut.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij United speelt hij ook goed. Bij oranje is het alleen drama. Nou trek dan ook je conclusies
Topscorer eerste seizoenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij United speelt hij ook kut.
In de PL topscorer worden dan ben je gewoon een prima aanvaller hoorquote:
Dat is een paar jaar geleden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In de PL topscorer worden dan ben je gewoon een prima aanvaller hoor
Walgelijke reactie van van Persie daarnaquote:
Ja ik ben hem ook zat aan het worden. Reageerde ook weer zo triest na het wk op die uitlatingen van Pi-airquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is een paar jaar geleden.
Maar zie van Persie nu weerwat is het toch ook een verongelijkt teringmongooltje
dan heb je niet verder gekeken dan je neus lang isquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik kan me nog genoeg 'voetbal' posts herinneren.
Mijn neus is niet zo lang neequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan heb je niet verder gekeken dan je neus lang is
tel maar nog eens 12 bij opquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Van Persie heeft in 78 minuten niks goed gedaanhahaha
Blind ook niet trouwens. Speelt ook waardeloos vanavondquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Van Persie heeft in 78 minuten niks goed gedaanhahaha
Plus de afgelopen 5 wedstrijden waarin hij meedeed.quote:
Waardeloze passes, ja.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blind ook niet trouwens. Speelt ook waardeloos vanavond
Echt hequote:
Een andere interpretatie.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
kijken we wel naar dezelfde wedstrijd?
Dit is dus echt al jarenlang zo. Echt walgelijk gedrag.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:30 schreef Fok-it het volgende:
Hij negeert Huntelaar ook echtmisselijk
Je bent niet de enige in vbl te zienquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een andere interpretatie.
[..]
Dit is dus echt al jarenlang zo. Echt walgelijk gedrag.
En ook een van de redenen dat we nooit wat winnen.
Aldo-Wan Kenobiquote:
Wowquote:
Obi-Wan Kenobiquote:
Chewie is liefquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mace Windu![]()
Han Solo
Chewbacca
Emperor Palpatine
haiquote:
Wat een stoere knul is het ookquote:
die loopt hier ook in de buurt, net als die ene die ik van de week posttequote:
Welke postte je van de week?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:33 schreef supersof het volgende:
[..]
die loopt hier ook in de buurt, net als die ene die ik van de week postte
een bengaalquote:
Omdat jij me laatst zo backstabde wil ik even aanmerken dat 'verandert' hier met een d moet worden geschrevenquote:
Leuk dat je mn sluitposts leestquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Omdat jij me laatst zo backstabde wil ik even aanmerken dat 'verandert' hier met een d moet worden geschreven
Wow. Twiffa, sinds wanneer ben jij zo straat :$quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:59 schreef Ezell het volgende:
Ik lig in bed
Twiffa over ii ga slapen of niet
Dat is fijn om te horenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik lees sowieso al jouw posts erg graag
Hoe kan je daar nou speciaal zin in hebben. Dat is één van de weinige dranken die oprecht beter wordt door cola.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:17 schreef badschaap het volgende:
Ik heb zin in captain morgan.
Morgen maar een fles halen.
Hij doet het erom dus vind niet leuk meerquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:16 schreef Paxcon het volgende:
Eigenlijk lees ik gewoon alles van The Bradge
wat een baas is dat
in combinatie met 7-up nog veel beter.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nou speciaal zin in hebben. Dat is één van de weinige dranken die oprecht beter wordt door cola.
Ik denk niet dat hij dit expres doet voor de haatreacties. Hij heeft gewoon een bord voor z'n kop en ik denk dat hij oprecht denkt bijval te krijgen bij z'n klachten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij doet het erom dus vind niet leuk meer
Nee puur om de aandachtquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dit expres doet voor de haatreacties. Hij heeft gewoon een bord voor z'n kop en ik denk dat hij oprecht denkt bijval te krijgen bij z'n klachten.
Nee joh. Ik heb weinig van die gozer gelezen maar dat is echt heel duidelijk pure aandachtsgeilerij. Al vind ik de mensen die er bewust 'intrappen' om hun uitgekauwde grap in stand te kunnen houden nog doellozer.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dit expres doet voor de haatreacties. Hij heeft gewoon een bord voor z'n kop en ik denk dat hij oprecht denkt bijval te krijgen bij z'n klachten.
Gekwiekst of niet. Zelfs een incestkind met downsyndroom zou ondertussen wel doorhebben wat zijn topics teweeg brachten. En aangezien hij in ieder geval zijn vingers motorisch onder controle heeft schat ik hem daar net boven.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:24 schreef Paxcon het volgende:
Volgens mij overschatten jullie de gewiekstheid van hem. Dat is hij namelijk niet denk ik.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gekwiekst of niet. Zelfs een incestkind met downsyndroom zou ondertussen wel doorhebben wat zijn topics teweeg brachten. En aangezien hij in ieder geval zijn vingers motorisch onder controle heeft schat ik hem daar net boven.
Hij had alleen wat zuurstof tekort bij geboorte hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gekwiekst of niet. Zelfs een incestkind met downsyndroom zou ondertussen wel doorhebben wat zijn topics teweeg brachten. En aangezien hij in ieder geval zijn vingers motorisch onder controle heeft schat ik hem daar net boven.
Het zou mij ook niks verbazen als hij ADHD had.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij had alleen wat zuurstof tekort bij geboorte hoor
Is dat de kronkelige variant op planking?quote:
En dyslexiequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zou mij ook niks verbazen als hij ADHD had.
[..]
Is dat de kronkelige variant op planking?
Ook de opvattingen mbt mijn en dijn kloppen nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En als zijn ogen niet optimaal blijken te zijn dan zou het mij ook niks verbazen
nee is ik-hoor-er-net-niet-helemaal-bij taal voor stoned en dronken zijnquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zou mij ook niks verbazen als hij ADHD had.
[..]
Is dat de kronkelige variant op planking?
Oh. Dan moet hij nog maar even in de leer bij Geo. Niemand faked dronkenschap zo tragisch als hij.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee is ik-hoor-er-net-niet-helemaal-bij taal voor stoned en dronken zijn
Dit gaat diep. Ik haak af.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ook de opvattingen mbt mijn en dijn kloppen niet
Moest altijd wel lachen als hij het deedquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Dan moet hij nog maar even in de leer bij Geo. Niemand faked dronkenschap zo tragisch als hij.
[..]
Dit gaat diep. Ik haak af.
Ik voornamelijk huilen. Al was ik stiekem wel blij met het inzicht dat ik nog een stuk dieper kon zinkenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Moest altijd wel lachen als hij het deed
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik voornamelijk huilen. Al was ik stiekem wel blij met het inzicht dat ik nog een stuk dieper kon zinken
Heb ik ook altijdquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:49 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)te-with-fiancee.html
hoi pax. Ik moet zo uit bed om eerst ontbijt te kopenquote:
Wat ga je halen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:32 schreef supersof het volgende:
[..]
hoi pax. Ik moet zo uit bed om eerst ontbijt te kopen
nou, binnen twee minuten ben ik op de markt en ga ik langs die broodkraamquote:
Oh lekkerquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:34 schreef supersof het volgende:
[..]
nou, binnen twee minuten ben ik op de markt en ga ik langs die broodkraam
Oh bahquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:32 schreef supersof het volgende:
[..]
hoi pax. Ik moet zo uit bed om eerst ontbijt te kopen
HEIDENquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:41 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
En dan op tafel zetten. Mensen gaan dat echt smerig vinden
ik heb dat vaak met ontbijt, verder niet echt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh bahIk vergeet trouwens vaak om een dag vooruit te denken met eten
ben nu bij ouders, dus ik lig nog lekker in bed
Ja dat preciesquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb dat vaak met ontbijt, verder niet echt.
Ik ga vandaag ook maar weer eens naar huis toe hehe
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat precies
voor middag/avond maakt niet zoveel uit want dan heb je weer tijd om naar een winkel te gaan
ja inderdaad. Maarja, is markt vandaag dus lekkere broodjes gehaald. Kaneelbroodjequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat precies
voor middag/avond maakt niet zoveel uit want dan heb je weer tijd om naar een winkel te gaan
Best een leuk idee wel eigenlijk. Al die standaard posts eronder overigensquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:28 schreef Fok-it het volgende:
F&L / FOK! leest de Bijbel.
Inso wat voor jou![]()
Inderdaad. Heb het ook geprobeerd maar na de eerste 50 pagina`s van Genesis was ik het wel zatquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Best een leuk idee wel eigenlijk.
Hm?quote:
Bijbel lezenquote:
Gelovig opgevoed?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bijbel lezen
* Dqod denkt huiverig terug aan vroegah
Yupquote:
Ik werd wel altijd naar christelijke scholen gestuurd maar niet gelovig opgevoed verderquote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik werd wel altijd naar christelijke scholen gestuurd maar niet gelovig opgevoed verder
Ik kon m`n aandacht er ook nooit bij houden als er bijbelverhalen verteld verder
Wat was ik blij toen mijn zondagochtende na mijn 14de in bed mochten worden doorgebrachtquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar moest wel altijd mee naar de kerk en alles
Nu ben ik vrij en bezeten door de duivel
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar moest wel altijd mee naar de kerk en alles
Nu ben ik vrij en bezeten door de duivel
Dat heb ik ook hoor. Ik erger me ook dood aan die `Sprookjesboek'' opmerkingen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ken de bijbel best wel goed en stoor mij eigenlijk best wel aan het nodeloze gebash op alles wat te maken heeft met het geloof heden ten dage. Al doneren ze 1000 miljard dan nog zal worden aangehaald dat er in het Vaticaan nog meer goud ligt
Gek genoeg ben ik verder totaal niet gelovig.
Mensen zijn achterlijk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ken de bijbel best wel goed en stoor mij eigenlijk best wel aan het nodeloze gebash op alles wat te maken heeft met het geloof heden ten dage. Al doneren ze 1000 miljard dan nog zal worden aangehaald dat er in het Vaticaan nog meer goud ligt
[..]
Wat was ik blij toen mijn zondagochtende na mijn 14de in bed mochten worden doorgebracht
Mij zul je niet gauw nodeloos horen bashen hoor, hoewel ik 't hele 'verdwaalde schaapjes' gezever net iets te vaak heb moeten aanhoren van de kerk waar ik destijds bij zatquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat was ik blij toen mijn zondagochtende na mijn 14de in bed mochten worden doorgebracht
Hahahaquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had een vriend die gelovig was, en ik had een periode dat ik niet kon slapen enzo. En toen zei hij dat ik bezeten was en voor me zou bidden![]()
![]()
Op zich kan dat nog wel al bezig je dan wel louter one-liners uit. Het is meer het weigeren in te zien dat indien goed beleid het geloof voor veel mensen gewoon een goede uitkomst biedt met sterke degelijke regels om naar te leven.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor. Ik erger me ook dood aan die `Sprookjesboek'' opmerkingen.
Vind dat ook raar. Natuurlijk is het (in mijn optiek) een sprookjesboek. Maar je leest andere sprookjes toch ook?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor. Ik erger me ook dood aan die `Sprookjesboek'' opmerkingen.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op zich kan dat nog wel al bezig je dan wel louter one-liners uit. Het is meer het weigeren in te zien dat indien goed beleid het geloof voor veel mensen gewoon een goede uitkomst biedt met sterke degelijke regels om naar te leven.
Neem je de bijbel letterlijk dan ben je wel verkeerd bezig.
Je bent zelf letterlijkquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op zich kan dat nog wel al bezig je dan wel louter one-liners uit. Het is meer het weigeren in te zien dat indien goed beleid het geloof voor veel mensen gewoon een goede uitkomst biedt met sterke degelijke regels om naar te leven.
Neem je de bijbel letterlijk dan ben je wel verkeerd bezig.
Hoi Stylo. Wat een leuke grap.quote:
Nee. Er komt hier eens per maand een priester langs die excorsism uitvoert in mijn kamer.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mij zul je niet gauw nodeloos horen bashen hoor, hoewel ik 't hele 'verdwaalde schaapjes' gezever net iets te vaak heb moeten aanhoren van de kerk waar ik destijds bij zat
[..]
Hahaha
Heeft het geholpen? Heeft de duivel je ziel verlaten?
De Ezell-reisbijbel zeker.quote:
haha ik heb zo'n ding toevallig vorig jaar voor mijn verjaardag gehadquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Er komt hier eens per maand een priester langs die excorsism uitvoert in mijn kamer.
Nee ik heb altijd een haat-liefde verhouding gehad met het geloof. Want ik heb wel een tijdje gebeden voor ik ging slapen en opzich vond ik dat niet verkeerd.
Bedankt. Ik had ook andere woorden kunnen kiezen, maar ik denk dat ik het juiste woord heb gekozen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:46 schreef Littlerabbit het volgende:
En ondertussen zet ik nog maar wat zwaar anti christelijke metal op
[..]
Hoi Stylo. Wat een leuke grap.
Je bent zelf de woord.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedankt. Ik had ook andere woorden kunnen kiezen, maar ik denk dat ik de juiste woord heb gekozen.
Welke fout?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geef dan in elk geval je fout toe prutser.
Oh, dat is er al tijden uit. Irriteerde me er aan dat mensen je dan meteen als die-hard hooligan zien die nergens anders iets over zou kunnen zeggen. Plus dat je niet per se meteen hoeft te zien waar ik vandaan kom.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
waar is pec zwolle in je ondertitel heen? ben je een verloren schaap?
tjokkeh als hooliganquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, dat is er al tijden uit. Irriteerde me er aan dat mensen je dan meteen als die-hard hooligan zien die nergens anders iets over zou kunnen zeggen. Plus dat je niet per se meteen hoeft te zien waar ik vandaan kom.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
hahaha
[..]
110% anti Family Guy. Ben je al op een tegenprestatie voor jouw te verkrijgen steun gekomen overigens?
Haterquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
hahaha
[..]
110% anti Family Guy. Ben je al op een tegenprestatie voor jouw te verkrijgen steun gekomen overigens?
wie ben jij?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hater
Nja, ik ga mezelf gewoon klemzuipen vanavond, want dat is mijn ding. Dus als jij nou eens een keer m'n drankjes betaald, is dat dan geen goede tegenprestatie?
Dqodquote:
Wie ben jij?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |