Wat een stoere knul is het ookquote:
die loopt hier ook in de buurt, net als die ene die ik van de week posttequote:
Welke postte je van de week?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:33 schreef supersof het volgende:
[..]
die loopt hier ook in de buurt, net als die ene die ik van de week postte
een bengaalquote:
Omdat jij me laatst zo backstabde wil ik even aanmerken dat 'verandert' hier met een d moet worden geschrevenquote:
Leuk dat je mn sluitposts leestquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Omdat jij me laatst zo backstabde wil ik even aanmerken dat 'verandert' hier met een d moet worden geschreven
Wow. Twiffa, sinds wanneer ben jij zo straat :$quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:59 schreef Ezell het volgende:
Ik lig in bed
Twiffa over ii ga slapen of niet
Dat is fijn om te horenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik lees sowieso al jouw posts erg graag
Hoe kan je daar nou speciaal zin in hebben. Dat is één van de weinige dranken die oprecht beter wordt door cola.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:17 schreef badschaap het volgende:
Ik heb zin in captain morgan.
Morgen maar een fles halen.
Hij doet het erom dus vind niet leuk meerquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:16 schreef Paxcon het volgende:
Eigenlijk lees ik gewoon alles van The Bradge
wat een baas is dat
in combinatie met 7-up nog veel beter.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nou speciaal zin in hebben. Dat is één van de weinige dranken die oprecht beter wordt door cola.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |