SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Heel goed, je bent van harte welkom.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga proberen het tentamen te verplaatsen. Ik schrijf binnenkort een brief naar de examencommissie.
Ik ga ook alle afspraken buiten die dag om plannen, want het is jouw dag.
Ga je dan nasi a la Johannes trakeren?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heel goed, je bent van harte welkom.
Ik wil dat al veel eerder koken voor jou en Ama en Pax (en wie wil).quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga je dan nasi a la Johannes trakeren?
Ik denk dat Oscar ook wel mee wil eten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil dat al veel eerder koken voor jou en Ama en Pax (en wie wil).
Nou zeg, nu doe je net of ik een heel onaardig persoon benquote:
Jij?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou zeg, nu doe je net of ik een heel onaardig persoon ben
Voor de quiz: wie zegt altijd 'dat persoon'?
quote:
0-1 kazachstan manquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja vind t ook grappig maar ik wil gewoon voetbal volgen
Eensquote:
tjaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:03 schreef Etsu het volgende:
Van kazachstan moet je toch wel winnen godverdomme
Waarom uberhaupt via zo'n kastjequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik krijg het kastje onderin niet aan
[ afbeelding ]
https://www.ziggo.nl/klan(...)en/gecodeerd-signaal
maar ik zie die certificering nergensen ik had eerst wel gewoon tv maar nu opeens niet meer dus lijkt me dat ik t wel heb, dus ik druk op ja, maar dan zie ik die module nergens
omdat dat moet? weet ik veel, kreeg t gewoon geleverd van ziggoquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom uberhaupt via zo'n kastje
jij hebt toch ook wel aan de zijkant zon ding wasar die kaart in kan? Al heb je waarschijnlijk die module niet
maar geen idee verder, zet dat kastje aan
zit het kaartje er wel in?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
omdat dat moet? weet ik veel, kreeg t gewoon geleverd van ziggo
en ik druk op het aanknopje maar dan krijg ik die melding
en zijkant zie ik alleen een usb stick.
leuk beenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:08 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, hier dan maar.
paxje kom anders volgende week hier fixen, je weet alles van blijkbaar
nou...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:08 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, hier dan maar.
paxje kom anders volgende week hier fixen, je weet alles van blijkbaar
gratis eten sla ik nooit afquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
iig meer dan ik
kom anders dan ook meteen mee eten
bel maar een monteurquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
het wordt gewoon een boterham met kaas
jammer ditquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
die monteur komt dan voor mij, niet voor het etenzoals het hoort
profiteur
Borat vindt dit leukquote:
Als je van harige holbewoners in een veel te kleine ballenknijper houdt welquote:
het gaat er om dat je niet weet wie borat isquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:20 schreef Etsu het volgende:
als hier een tiet wordt gepost, gaan jullie helemaal los
als hier een naam wordt genoemd en ik vraag of die knap is, ga ik los en dat mag dan weer niet
fock jullie :S
Dit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:29 schreef Etsu het volgende:
Word er schijtziek van. Zelfs ik doe het nog beter.
Oh ja sorry dat ik niet reageerde mooi manquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Had je mijn pic van mijn pretpark gezien
Dat is standaard hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh ja sorry dat ik niet reageerde mooi manDie kasteelmuur is tof. Ga zo door.
Lachwekkend inderdaadquote:
Nah, gewoon gelijkspel, dan zien we weer verderquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lachwekkend inderdaaden eigenlijk hoop ik ook nog op verlies. Wat een druk komt er dan maandag op te staan
Het is gewoon lachwekkend dit team.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lachwekkend inderdaaden eigenlijk hoop ik ook nog op verlies. Wat een druk komt er dan maandag op te staan
En dan hoop je op de volgende generatie. Maar jong-Oranje laten zich ook keer op keer afbluffen en plaatsen zich waarschijnlijk niet voor het ekquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is gewoon lachwekkend dit team.
Van Persie heeft er al zeker 4 jaar niks te zoeken maar blijft gewoon spelen.
Verdedigers kunnen er geen klap van. Sneijder kan het al 2 jaar niet meer belopen.
Hopelijk kwalificeren we ons eens niet.
Sowieso Huntelaargod > van Persiequote:
Ach, dan lekker juichten voor Deutschlandquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan hoop je op de volgende generatie. Maar jong-Oranje laten zich ook keer op keer afbluffen en plaatsen zich waarschijnlijk niet voor het ek
quote:
Waarom zou je op dat soort dingen hopenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hopelijk kwalificeren we ons eens niet.
Omdat ik dat verwende overgewaarde zooitje kneuzen helemaal zat ben.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Waarom zou je op dat soort dingen hopen
Kwalificatie hoop ik wel op natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Waarom zou je op dat soort dingen hopen
Er is geen "begin opnieuw". Jong Oranje is ook slecht.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik dat verwende overgewaarde zooitje kneuzen helemaal zat ben.
Begin maar lekker opnieuw zonder de rotte appels.
Ik zie liever wie er ook bij Jong Oranje in de spits staat, dan van Persie.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is geen "begin opnieuw". Jong Oranje is ook slecht.
Castaignosquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie liever wie er ook bij Jong Oranje in de spits staat, dan van Persie.
Liever Ebecilio dan Sneijder etc.
Nooit, die blijft er in staan totdat hij zelf bedankt. Er zijn nog steeds mensen die denken dat hij goed is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:01 schreef Fok-it het volgende:
Huntelaar
Natuurlijk
Opkanjeren met van persie
Bij United speelt hij ook goed. Bij oranje is het alleen drama. Nou trek dan ook je conclusiesquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit, die blijft er in staan totdat hij zelf bedankt. Er zijn nog steeds mensen die denken dat hij goed is.
Met de Hunt de afgelopen toernooien waren minstens 1 keer kampioen geworden.
Bij United speelt hij ook kut.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij United speelt hij ook goed. Bij oranje is het alleen drama. Nou trek dan ook je conclusies
Topscorer eerste seizoenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij United speelt hij ook kut.
In de PL topscorer worden dan ben je gewoon een prima aanvaller hoorquote:
Dat is een paar jaar geleden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In de PL topscorer worden dan ben je gewoon een prima aanvaller hoor
Walgelijke reactie van van Persie daarnaquote:
Ja ik ben hem ook zat aan het worden. Reageerde ook weer zo triest na het wk op die uitlatingen van Pi-airquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is een paar jaar geleden.
Maar zie van Persie nu weerwat is het toch ook een verongelijkt teringmongooltje
dan heb je niet verder gekeken dan je neus lang isquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik kan me nog genoeg 'voetbal' posts herinneren.
Mijn neus is niet zo lang neequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan heb je niet verder gekeken dan je neus lang is
tel maar nog eens 12 bij opquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Van Persie heeft in 78 minuten niks goed gedaanhahaha
Blind ook niet trouwens. Speelt ook waardeloos vanavondquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Van Persie heeft in 78 minuten niks goed gedaanhahaha
Plus de afgelopen 5 wedstrijden waarin hij meedeed.quote:
Waardeloze passes, ja.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blind ook niet trouwens. Speelt ook waardeloos vanavond
Echt hequote:
Een andere interpretatie.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
kijken we wel naar dezelfde wedstrijd?
Dit is dus echt al jarenlang zo. Echt walgelijk gedrag.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:30 schreef Fok-it het volgende:
Hij negeert Huntelaar ook echtmisselijk
Je bent niet de enige in vbl te zienquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een andere interpretatie.
[..]
Dit is dus echt al jarenlang zo. Echt walgelijk gedrag.
En ook een van de redenen dat we nooit wat winnen.
Aldo-Wan Kenobiquote:
Wowquote:
Obi-Wan Kenobiquote:
Chewie is liefquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mace Windu![]()
Han Solo
Chewbacca
Emperor Palpatine
haiquote:
Wat een stoere knul is het ookquote:
die loopt hier ook in de buurt, net als die ene die ik van de week posttequote:
Welke postte je van de week?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:33 schreef supersof het volgende:
[..]
die loopt hier ook in de buurt, net als die ene die ik van de week postte
een bengaalquote:
Omdat jij me laatst zo backstabde wil ik even aanmerken dat 'verandert' hier met een d moet worden geschrevenquote:
Leuk dat je mn sluitposts leestquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Omdat jij me laatst zo backstabde wil ik even aanmerken dat 'verandert' hier met een d moet worden geschreven
Wow. Twiffa, sinds wanneer ben jij zo straat :$quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:59 schreef Ezell het volgende:
Ik lig in bed
Twiffa over ii ga slapen of niet
Dat is fijn om te horenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik lees sowieso al jouw posts erg graag
Hoe kan je daar nou speciaal zin in hebben. Dat is één van de weinige dranken die oprecht beter wordt door cola.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:17 schreef badschaap het volgende:
Ik heb zin in captain morgan.
Morgen maar een fles halen.
Hij doet het erom dus vind niet leuk meerquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:16 schreef Paxcon het volgende:
Eigenlijk lees ik gewoon alles van The Bradge
wat een baas is dat
in combinatie met 7-up nog veel beter.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nou speciaal zin in hebben. Dat is één van de weinige dranken die oprecht beter wordt door cola.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |