Ik denk niet dat hij dit expres doet voor de haatreacties. Hij heeft gewoon een bord voor z'n kop en ik denk dat hij oprecht denkt bijval te krijgen bij z'n klachten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij doet het erom dus vind niet leuk meer
Nee puur om de aandachtquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dit expres doet voor de haatreacties. Hij heeft gewoon een bord voor z'n kop en ik denk dat hij oprecht denkt bijval te krijgen bij z'n klachten.
Nee joh. Ik heb weinig van die gozer gelezen maar dat is echt heel duidelijk pure aandachtsgeilerij. Al vind ik de mensen die er bewust 'intrappen' om hun uitgekauwde grap in stand te kunnen houden nog doellozer.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dit expres doet voor de haatreacties. Hij heeft gewoon een bord voor z'n kop en ik denk dat hij oprecht denkt bijval te krijgen bij z'n klachten.
Gekwiekst of niet. Zelfs een incestkind met downsyndroom zou ondertussen wel doorhebben wat zijn topics teweeg brachten. En aangezien hij in ieder geval zijn vingers motorisch onder controle heeft schat ik hem daar net boven.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:24 schreef Paxcon het volgende:
Volgens mij overschatten jullie de gewiekstheid van hem. Dat is hij namelijk niet denk ik.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gekwiekst of niet. Zelfs een incestkind met downsyndroom zou ondertussen wel doorhebben wat zijn topics teweeg brachten. En aangezien hij in ieder geval zijn vingers motorisch onder controle heeft schat ik hem daar net boven.
Hij had alleen wat zuurstof tekort bij geboorte hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gekwiekst of niet. Zelfs een incestkind met downsyndroom zou ondertussen wel doorhebben wat zijn topics teweeg brachten. En aangezien hij in ieder geval zijn vingers motorisch onder controle heeft schat ik hem daar net boven.
Het zou mij ook niks verbazen als hij ADHD had.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij had alleen wat zuurstof tekort bij geboorte hoor
Is dat de kronkelige variant op planking?quote:
En dyslexiequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zou mij ook niks verbazen als hij ADHD had.
[..]
Is dat de kronkelige variant op planking?
Ook de opvattingen mbt mijn en dijn kloppen nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En als zijn ogen niet optimaal blijken te zijn dan zou het mij ook niks verbazen
nee is ik-hoor-er-net-niet-helemaal-bij taal voor stoned en dronken zijnquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zou mij ook niks verbazen als hij ADHD had.
[..]
Is dat de kronkelige variant op planking?
Oh. Dan moet hij nog maar even in de leer bij Geo. Niemand faked dronkenschap zo tragisch als hij.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee is ik-hoor-er-net-niet-helemaal-bij taal voor stoned en dronken zijn
Dit gaat diep. Ik haak af.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ook de opvattingen mbt mijn en dijn kloppen niet
Moest altijd wel lachen als hij het deedquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Dan moet hij nog maar even in de leer bij Geo. Niemand faked dronkenschap zo tragisch als hij.
[..]
Dit gaat diep. Ik haak af.
Ik voornamelijk huilen. Al was ik stiekem wel blij met het inzicht dat ik nog een stuk dieper kon zinkenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Moest altijd wel lachen als hij het deed
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik voornamelijk huilen. Al was ik stiekem wel blij met het inzicht dat ik nog een stuk dieper kon zinken
Heb ik ook altijdquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:49 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)te-with-fiancee.html
hoi pax. Ik moet zo uit bed om eerst ontbijt te kopenquote:
Wat ga je halen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:32 schreef supersof het volgende:
[..]
hoi pax. Ik moet zo uit bed om eerst ontbijt te kopen
nou, binnen twee minuten ben ik op de markt en ga ik langs die broodkraamquote:
Oh lekkerquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:34 schreef supersof het volgende:
[..]
nou, binnen twee minuten ben ik op de markt en ga ik langs die broodkraam
Oh bahquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:32 schreef supersof het volgende:
[..]
hoi pax. Ik moet zo uit bed om eerst ontbijt te kopen
HEIDENquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:41 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
En dan op tafel zetten. Mensen gaan dat echt smerig vinden
ik heb dat vaak met ontbijt, verder niet echt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh bahIk vergeet trouwens vaak om een dag vooruit te denken met eten
ben nu bij ouders, dus ik lig nog lekker in bed
Ja dat preciesquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb dat vaak met ontbijt, verder niet echt.
Ik ga vandaag ook maar weer eens naar huis toe hehe
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat precies
voor middag/avond maakt niet zoveel uit want dan heb je weer tijd om naar een winkel te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |