ja inderdaad. Maarja, is markt vandaag dus lekkere broodjes gehaald. Kaneelbroodjequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat precies
voor middag/avond maakt niet zoveel uit want dan heb je weer tijd om naar een winkel te gaan
Best een leuk idee wel eigenlijk. Al die standaard posts eronder overigensquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:28 schreef Fok-it het volgende:
F&L / FOK! leest de Bijbel.
Inso wat voor jou![]()
Inderdaad. Heb het ook geprobeerd maar na de eerste 50 pagina`s van Genesis was ik het wel zatquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Best een leuk idee wel eigenlijk.
Hm?quote:
Bijbel lezenquote:
Gelovig opgevoed?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bijbel lezen
* Dqod denkt huiverig terug aan vroegah
Yupquote:
Ik werd wel altijd naar christelijke scholen gestuurd maar niet gelovig opgevoed verderquote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik werd wel altijd naar christelijke scholen gestuurd maar niet gelovig opgevoed verder
Ik kon m`n aandacht er ook nooit bij houden als er bijbelverhalen verteld verder
Wat was ik blij toen mijn zondagochtende na mijn 14de in bed mochten worden doorgebrachtquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar moest wel altijd mee naar de kerk en alles
Nu ben ik vrij en bezeten door de duivel
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar moest wel altijd mee naar de kerk en alles
Nu ben ik vrij en bezeten door de duivel
Dat heb ik ook hoor. Ik erger me ook dood aan die `Sprookjesboek'' opmerkingen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ken de bijbel best wel goed en stoor mij eigenlijk best wel aan het nodeloze gebash op alles wat te maken heeft met het geloof heden ten dage. Al doneren ze 1000 miljard dan nog zal worden aangehaald dat er in het Vaticaan nog meer goud ligt
Gek genoeg ben ik verder totaal niet gelovig.
Mensen zijn achterlijk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ken de bijbel best wel goed en stoor mij eigenlijk best wel aan het nodeloze gebash op alles wat te maken heeft met het geloof heden ten dage. Al doneren ze 1000 miljard dan nog zal worden aangehaald dat er in het Vaticaan nog meer goud ligt
[..]
Wat was ik blij toen mijn zondagochtende na mijn 14de in bed mochten worden doorgebracht
Mij zul je niet gauw nodeloos horen bashen hoor, hoewel ik 't hele 'verdwaalde schaapjes' gezever net iets te vaak heb moeten aanhoren van de kerk waar ik destijds bij zatquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat was ik blij toen mijn zondagochtende na mijn 14de in bed mochten worden doorgebracht
Hahahaquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had een vriend die gelovig was, en ik had een periode dat ik niet kon slapen enzo. En toen zei hij dat ik bezeten was en voor me zou bidden![]()
![]()
Op zich kan dat nog wel al bezig je dan wel louter one-liners uit. Het is meer het weigeren in te zien dat indien goed beleid het geloof voor veel mensen gewoon een goede uitkomst biedt met sterke degelijke regels om naar te leven.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor. Ik erger me ook dood aan die `Sprookjesboek'' opmerkingen.
Vind dat ook raar. Natuurlijk is het (in mijn optiek) een sprookjesboek. Maar je leest andere sprookjes toch ook?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor. Ik erger me ook dood aan die `Sprookjesboek'' opmerkingen.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op zich kan dat nog wel al bezig je dan wel louter one-liners uit. Het is meer het weigeren in te zien dat indien goed beleid het geloof voor veel mensen gewoon een goede uitkomst biedt met sterke degelijke regels om naar te leven.
Neem je de bijbel letterlijk dan ben je wel verkeerd bezig.
Je bent zelf letterlijkquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op zich kan dat nog wel al bezig je dan wel louter one-liners uit. Het is meer het weigeren in te zien dat indien goed beleid het geloof voor veel mensen gewoon een goede uitkomst biedt met sterke degelijke regels om naar te leven.
Neem je de bijbel letterlijk dan ben je wel verkeerd bezig.
Hoi Stylo. Wat een leuke grap.quote:
Nee. Er komt hier eens per maand een priester langs die excorsism uitvoert in mijn kamer.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mij zul je niet gauw nodeloos horen bashen hoor, hoewel ik 't hele 'verdwaalde schaapjes' gezever net iets te vaak heb moeten aanhoren van de kerk waar ik destijds bij zat
[..]
Hahaha
Heeft het geholpen? Heeft de duivel je ziel verlaten?
De Ezell-reisbijbel zeker.quote:
haha ik heb zo'n ding toevallig vorig jaar voor mijn verjaardag gehadquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Er komt hier eens per maand een priester langs die excorsism uitvoert in mijn kamer.
Nee ik heb altijd een haat-liefde verhouding gehad met het geloof. Want ik heb wel een tijdje gebeden voor ik ging slapen en opzich vond ik dat niet verkeerd.
Bedankt. Ik had ook andere woorden kunnen kiezen, maar ik denk dat ik het juiste woord heb gekozen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:46 schreef Littlerabbit het volgende:
En ondertussen zet ik nog maar wat zwaar anti christelijke metal op
[..]
Hoi Stylo. Wat een leuke grap.
Je bent zelf de woord.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedankt. Ik had ook andere woorden kunnen kiezen, maar ik denk dat ik de juiste woord heb gekozen.
Welke fout?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geef dan in elk geval je fout toe prutser.
Oh, dat is er al tijden uit. Irriteerde me er aan dat mensen je dan meteen als die-hard hooligan zien die nergens anders iets over zou kunnen zeggen. Plus dat je niet per se meteen hoeft te zien waar ik vandaan kom.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
waar is pec zwolle in je ondertitel heen? ben je een verloren schaap?
tjokkeh als hooliganquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, dat is er al tijden uit. Irriteerde me er aan dat mensen je dan meteen als die-hard hooligan zien die nergens anders iets over zou kunnen zeggen. Plus dat je niet per se meteen hoeft te zien waar ik vandaan kom.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
hahaha
[..]
110% anti Family Guy. Ben je al op een tegenprestatie voor jouw te verkrijgen steun gekomen overigens?
Haterquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
hahaha
[..]
110% anti Family Guy. Ben je al op een tegenprestatie voor jouw te verkrijgen steun gekomen overigens?
wie ben jij?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hater
Nja, ik ga mezelf gewoon klemzuipen vanavond, want dat is mijn ding. Dus als jij nou eens een keer m'n drankjes betaald, is dat dan geen goede tegenprestatie?
Dqodquote:
Wie ben jij?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |