Gaaaayquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:00 schreef danny081 het volgende:
Daarom heb ik.....de supersmoker. Werkt perfect, mag overal roken en als je niet die goedkope troep erin stopt smaakt het gewoon naar een echte sigaret. Bovendien scheelt het me ¤180 per maand en ik krijg ook nog eens geen kanker omdat ik er 0milligram nicotine in heb. Je rookt gewoon water met een smaakje.
Tot dat ding ontploft in je mik (zoals een nieuwbericht eerder vandaag) en je direct de pijp uit bent. Goed bezig.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:00 schreef danny081 het volgende:
Daarom heb ik.....de supersmoker. Werkt perfect, mag overal roken en als je niet die goedkope troep erin stopt smaakt het gewoon naar een echte sigaret. Bovendien scheelt het me ¤180 per maand en ik krijg ook nog eens geen kanker omdat ik er 0milligram nicotine in heb. Je rookt gewoon water met een smaakje.
Dat is de zogenaamde e-smoker waar de accu tussen de lippen zit. Deze lijkt op een echte sigaret en kost 4 euro bij de big bazaar. Als je kwaliteit koopt heb je die ellende niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:45 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Tot dat ding ontploft in je mik (zoals een nieuwbericht eerder vandaag) en je direct de pijp uit bent. Goed bezig.
'overal' ? zoals waar ? voor die dingen gelden dezelfde regels als voor normaal rokenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:00 schreef danny081 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:57 schreef Demon_from_heaven het volgende:
We leven toch verdomme in een vrij land
De rokerskerk heeft het niet gehaald naar mijn weten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:11 schreef pionnetje het volgende:
in duitsland hadden ze een oplossing om van een cafeetje een vereniging te maken, en voor vereningingen gelden weer heel andere regels!
Ja! Kroegen zijn van de Duivel!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:51 schreef wolfrolf het volgende:
Goedzo weg met die smerige teringzooi.
Nee, we leven niet in een vrij land.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:57 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Mmmmm, nee.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:14 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
'overal' ? zoals waar ? voor die dingen gelden dezelfde regels als voor normaal roken
Precies hierom (om emotie en je vrijheden wegnemen) wordt dat gedaan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:57 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Heb je 'De Heilige Schoonlongbrigade' ook weer met keihard aanpakken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:59 schreef Elfletterig het volgende:
Je zou het, tussen alle berichten van vandaag door, bijna over het hoofd zien. Geweldig nieuws. Eindelijk duidelijkheid, eindelijk een einde aan het halfslachtige beleid. Nu graag strikt handhaven.
Al jaren voor de invoering van het rookverbod in de horeca was er in ieder restaurant een gedeelte voor niet-rokers, een gedeelte dat ook steeds groter werd naar mate de behoefte steeg. En was het er niet, dan koos je een ander restaurant uit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:08 schreef hottentot het volgende:
Dat er een rookverbod in restaurants geld vind ik prima, als roker vind ik het ook niet prettig als ik zit te eten en aan de tafel naast mij word er door vier personen gerookt, en ik vind het zelfs wel gezellig om tussen de gangen door even lekker buiten te staan.
Nee. Het is allemaal niet zo moeilijk: mensen mogen zichzelf nog steeds de vernieling in roken en vroegtijdig aan kanker doodgaan. Gewoon je eigen keuze. Het gaat er slechts om dat ze roken op plekken waar ze anderen niet tot last zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je 'De Heilige Schoonlongbrigade' ook weer met keihard aanpakken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |