SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
jawel dat heb jij net bewezenquote:
Waarom kom ik als ik op jouw signature klik terecht bij een post waar Pax jou een waardeloze user vindt?quote:
Vergeet ten noorden niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:59 schreef 2Happy4U het volgende:
Sowieso alles ten oosten van de Randstad zijn boeren.
Jij snapt me.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vergeet ten noorden niet.
alles buiten de ring van amsterdamquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:59 schreef 2Happy4U het volgende:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:59 schreef 2Happy4U het volgende:
fylaxquote:
Hoi boerinnetje.quote:
A'dam is de Ghetto van de randstad. Rotterdam idem.quote:
Groningen is de ghetto van het platteland.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
A'dam is de Ghetto van de randstad. Rotterdam idem.
Omdat hij de post heeft bewerkt. Ik heb printscreen die dit kan bewijzen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom kom ik als ik op jouw signature klik terecht bij een post waar Pax jou een waardeloze user vindt?
Hoi :$quote:
Zo wanhopig voor waardering?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat hij de post heeft bewerkt. Ik heb printscreen die dit kan bewijzen.
Nog zo'n briljante post van je. Ondergewaardeerde user jij.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen is de ghetto van het platteland.
Nee, dat is sneekquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen is de ghetto van het platteland.
Wanneer zie ik je?quote:
Ben blij dat iemand het inzietquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nog zo'n briljante post van je. Ondergewaardeerde user jij.
Je bent zelf aangekomen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij is voorspelbaar, dus dat hij de post ging bewerken, had ik zien aankomen.
hoezo zijn die raarquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wel terecht hoor, met die rare bussen van jullie
coolquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
he sof als ik word geboekt voor die commercial is dat in arnhem
Misschien 25 oktoberquote:
hoi kloontjequote:
HAHHAAHHAHAHAH OMGquote:
als ik dan kanquote:
Oh, t is je gelukt een foto te vinden?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Om nog even terug te komen op gister, jij bent best knap ja
ik kom dan misschien ookquote:
neequote:
Ja, sherlock is dan wel dood, maar de zoek functie werkt blijkbaar toch ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh, t is je gelukt een foto te vinden?
Bedankt iig
hoe heb je foto gevonden?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Om nog even terug te komen op gister, jij bent best knap ja
boerenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat is er 25 oktober?
Ik eis dat het omgeving Groningen is.
Da's wel spannondquote:
Niets misschien, gewoon komen.quote:
ja dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's wel spannond
Allemaal mensen die ik niet ken, dan word ik verlegen
Waar heb je wat vandaan weten te toveren dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, sherlock is dan wel dood, maar de zoek functie werkt blijkbaar toch ook
Ok, ik stop m'n hand wel weer in m'n broekjequote:
Partyhardy wordt dat dusquote:
heb jij mijn fb??? wtfquote:
lewdquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, ik stop m'n hand wel weer in m'n broekje
Ja. 5 jaar geleden had ik je dan ook absoluut gevraagd om te datenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waar heb je wat vandaan weten te toveren dan?
Zal vast wel een behoorlijke oude foto zijn geweest iig
Toen ik nog lief ende onschuldig was
echt nietquote:
Sorry :$quote:
Dan had ik op je tere zieltje moeten trappen. Moeten we niet willen :$quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja. 5 jaar geleden had ik je dan ook absoluut gevraagd om te daten
quote:
ik heb even een trolletje in KLB gedaan, maar even afwachten of mensen happenquote:
echt weer iets voor totoquote:
niets mis met lewdnessquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry :$
[..]
Dan had ik op je tere zieltje moeten trappen. Moeten we niet willen :$
Was je toen ook al van de verkeerde kant?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry :$
[..]
Dan had ik op je tere zieltje moeten trappen. Moeten we niet willen :$
Ok dan ga ik wel weer doorquote:
Baby, I was born that wayquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Was je toen ook al van de verkeerde kant?
Ben ik nog niet dronken genoeg voorquote:
heb jij het wel met een man geprobeerd danquote:
oh weet niet meerquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maaruh, nadat je ets op fb kreeg heb je gepost dat je mijn fb gezien had.
Oh jawel hoor. Only like 84736384958 timesquote:
Da's toch viiieeeeesssssquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:15 schreef supersof het volgende:
[..]
heb jij het wel met een man geprobeerd dan
Doe maar wild...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Only like 84736384958 times
I just like the clam, not the sausage
Het is mij nog steeds niet duidelijk wat de locatie is voor deze liveshow.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben ik nog niet dronken genoeg voor
Misschien de 25e liveshow?
DM staat altijd open bbyquote:
Ben ook een heel wild meisje. Roar enzo :$quote:
Oh, dat is toevallig net iets vaker dan ik.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Only like 84736384958 times
I just like the clam, not the sausage
Da's dan ook een geheime locatiequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is mij nog steeds niet duidelijk wat de locatie is voor deze liveshow.
Helaas is meeten voor zo'n provinciaal als mij geografisch gezien altijd onhandig als het in de randstad is. Slechts 1 keer ben ik helemaal naar Scheveningen afgereisd om mijn helden Mortaxx, Littlerabbit en Johan Derksen in het echt te zien.
Kan er maar een winnen eh :$quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, dat is toevallig net iets vaker dan ik.
Als mijn berekeningen kloppen doe het dan zo'n 200x per dag sinds dat je 10 bent. Zit er dan nog rek in?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben ook een heel wild meisje. Roar enzo :$
bij feraquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is mij nog steeds niet duidelijk wat de locatie is voor deze liveshow.
Helaas is meeten voor zo'n provinciaal als mij geografisch gezien altijd onhandig als het in de randstad is. Slechts 1 keer ben ik helemaal naar Scheveningen afgereisd om mijn helden Mortaxx, Littlerabbit en Johan Derksen in het echt te zien.
Zeker. Ik ben heel elastisch, dus alles blijft strakquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als mijn berekeningen kloppen doe het dan zo'n 200x per dag sinds dat je 10 bent. Zit er dan nog rek in?
Of je hebt gewoon hele waardeloze sexquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeker. Ik ben heel elastisch, dus alles blijft strak
Nu moet je oppassen eh. Ik ga raging bulldyke on yo assquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon hele waardeloze sex
Ik mocht die avond heel lang op zijn schouder leunen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's dan ook een geheime locatie
Oeh, MortaxxLove that man :$
[..]
Kan er maar een winnen eh :$
Ik weet niet precies waar die woont. Zal wel in de buurt van Leiden zijn, anders kon ze niet zo vaak bij Kaneel over de vloer komen.quote:
Nu zie ik Boo uit Orange is the New Black voor mequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nu moet je oppassen eh. Ik ga raging bulldyke on yo ass
in arnhemquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik mocht die avond heel lang op zijn schouder leunen.Kan er maar een winnen inderdaad
![]()
[..]
Ik weet niet precies waar die woont. Zal wel in de buurt van Leiden zijn, anders kon ze niet zo vaak bij Kaneel over de vloer komen.
Nee maar trek 10 uur voor sex uit per dag, dan zou je dus 20x per uur moeten gaan. Dat kan nooit heel geweldig zijn dan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nu moet je oppassen eh. Ik ga raging bulldyke on yo ass
Ik benijd je. Wil ook eens op zijn schouder leunenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik mocht die avond heel lang op zijn schouder leunen.Kan er maar een winnen inderdaad
![]()
[..]
Ik weet niet precies waar die woont. Zal wel in de buurt van Leiden zijn, anders kon ze niet zo vaak bij Kaneel over de vloer komen.
Gangbang, je weetquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee maar trek 10 uur voor sex uit per dag, dan zou je dus 20x per uur moeten gaan. Dat kan nooit heel geweldig zijn dan.
Moest lachenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu zie ik Boo uit Orange is the New Black voor me.
Wanneer gaan wij eens een gangbang hebben dan :$quote:
Er is genoeg Mortaxx voor iedereen, hij heeft ook nog de kuiltjes in zijn wangen waar je je kin in kan leggenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik benijd je. Wil ook eens op zijn schouder leunen
komt ze wel vandaanquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig geen Nijmeegse boer xd (sorry Fylax!)
Ze komt hier niet zo vaak hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
![]()
[..]
3 man maar?quote:
Hebben wij gemeet, johquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens een gangbang hebben dan :$
Wacht daar al op sinds het moment dat ik je had gemeet
mortaxx is wel klein he dus niet genoeg voor iedereenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is genoeg Mortaxx voor iedereen, hij heeft ook nog de kuiltjes in zijn wangen waar je je kin in kan leggen
174 tochquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:23 schreef supersof het volgende:
[..]
mortaxx is wel klein he dus niet genoeg voor iedereen
Als je heel creatief wil doen kom ik tot 8. Maar dat lijkt me niet comfortabelquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
3 man maar?
[..]
Hebben wij gemeet, joh?
Hi Samzzquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
3 man maar?
[..]
Hebben wij gemeet, joh?
175 denk ikquote:
Watchmen bij me. In de trein lezen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze komt hier niet zo vaak hoor.
Heppie woont wel hier.
lijkt me saaiquote:
Is alsnog twee uur vanaf Groningen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:22 schreef supersof het volgende:
[..]
komt ze wel vandaanmaar ze is erop vooruit gegaan
Oh, ik ga het even bijwerken op mijn kaart met locaties waar FOK!kers wonenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze komt hier niet zo vaak hoor.
Heppie woont wel hier.
Hangt er van af hoe gulzig we zijn. Ook een klein iemand kan je in kleine stukjes verdelen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:23 schreef supersof het volgende:
[..]
mortaxx is wel klein he dus niet genoeg voor iedereen
nog manletter dan ikquote:
Goed zo jongen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Watchmen bij me. In de trein lezen.
Oh haiquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hi Samzz
Begint het nu te komen?
Het hoeft niet allemaal tegelijk erin, tochquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als je heel creatief wil doen kom ik tot 8. Maar dat lijkt me niet comfortabel
Zo. Nu we dat duidelijk hebbenquote:
Ja dat weet ik toch nietquote:
Alleen in bedquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch niet![]()
DON'T HIT ME
Ohmyquote:
quote:
ja hequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn opeens wel heel veel users die ik niet ken.
Sorryquote:
En. Ben je er al over uit?quote:
Een tsunami aan ongewenste invloeden. Geert zou hardhandig optreden.quote:
Eens ja.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lig je nu in foetushouding onder je bureautje heen en weer te wiegen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Don't worry. Rokje en ik zijn 1. Literallyquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:32 schreef 2Happy4U het volgende:
Super lewd ineens en allemaal andere mensenkan er njet tegen
Help
I need time manquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En. Ben je er al over uit?
[..]
Een tsunami aan ongewenste invloeden. Geert zou hardhandig optreden.
Uh, nee.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lig je nu in foetushouding onder je bureautje heen en weer te wiegen?
Geen zorgen gebaseerde Hep.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:32 schreef 2Happy4U het volgende:
Super lewd ineens en allemaal andere mensenkan er njet tegen
Help
Heb ik toch gelijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uh, nee.
Val me niet aan.
Help!
* johannes_vermeer gaat in foetushouding liggen
Ik ben wel eng, zegt men. Moet ik nou weg?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk zijn die nieuwe mensen niet eng, dan mogen ze blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh hell noquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen zorgen gebaseerde Hep.
Ik bescherm je wel tegen die frigide non
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Je mensenkennis is overweldigend.quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben wel eng, zegt men. Moet ik nou weg?Ik heb je nog niks engs zien doen, maar dat kan aan mij liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Oh hell no
1 x je hand op m'n bil leggen en je bent volledig van slagquote:
Je bent een schatquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen zorgen gebaseerde Hep.
Ik bescherm je wel tegen die frigide non
Hoe moet ik dit opvatten?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
1 x je hand op m'n bil leggen en je bent volledig van slag
Even een quizvraag om te kijken of we op één lijn liggen: wat vind je lekkerder, nasi of Jessica Alba?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Godverquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Even een quizvraag om te kijken of we op één lijn liggen: wat vind je lekkerder, nasi of Jessica Alba?
Waarom JA niet uitnodigen voor wat nasi?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Even een quizvraag om te kijken of we op één lijn liggen: wat vind je lekkerder, nasi of Jessica Alba?
Eigenlijk valt dat best tegenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je mensenkennis is overweldigend.
[..]
Ik heb je nog niks engs zien doen, maar dat kan aan mij liggen.
Billen zijn niet mijn krytonietquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Billen zijn niet mijn krytoniet
Ik had trouwens niet eens in de gaten dat het je bil was. Het is dat je het zei.
Ik heb ooit per ongeluk Dqod haar kontje beroerd met mijn hand.quote:
Dan gaat ie stamelen en weet ie niet meer waar die isquote:
Jessica. Eating out is een pre, eten kan daarna altijd nogquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, ik vind jou best mensenkennis hebben, srs. Ook al heb ik dus maar 1 x met je gesprokenquote:
Het is waar.quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Billen zijn niet mijn krytoniet
Ik had trouwens niet eens in de gaten dat het je bil was. Het is dat je het zei.
Het grote wachten is begonnenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom JA niet uitnodigen voor wat nasi?
twitter:jvermeer3 twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 14:40:01@jessicaalba Hey Jessica, I've got some fabulous nasi for you
Why don't you join me in Groningen :$ Love your work as an actress <3 <3 xo reageer retweet
nietsquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:40 schreef Dqod het volgende:
Wat is er mis met mijn bilJe maakt me onzeker
carbs etenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb net 5 kaiserbroodjes voor 1 euro gekocht. Inmiddels is het aantal tot 2 gereduceerd.
#Viesdik
Dat verklaart een hoop.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn bil is wel jouw kryptoniet, daarom had je t niet door. Je probeerde het te verdringen
O Johannes, waarom ben je zo gebaseerd?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het grote wachten is begonnentwitter:jvermeer3 twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 14:40:01@jessicaalba Hey Jessica, I've got some fabulous nasi for you
Why don't you join me in Groningen :$ Love your work as an actress <3 <3 xo reageer retweet
Niks maar ik ben geen billenman. :$quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:40 schreef Dqod het volgende:
Wat is er mis met mijn bilJe maakt me onzeker
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het grote wachten is begonnentwitter:jvermeer3 twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 14:40:01@jessicaalba Hey Jessica, I've got some fabulous nasi for you
Dank jequote:
Oh, dan zal ik maar de illusie ophouden dat ik daadwerkelijk onder mijn bureau ben gaan liggen om je laatste beetje zelfvertrouwen niet weg te nemenquote:
Het antwoord was eigenlijk erg lastig, namelijk dat allebei super lekker zijn, maar ik deel je mening over Jessica volledig.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan gaat ie stamelen en weet ie niet meer waar die is
[..]
Jessica. Eating out is een pre, eten kan daarna altijd nog
[..]
Nou, ik vind jou best mensenkennis hebben, srs. Ook al heb ik dus maar 1 x met je gesproken
jaloersquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dank je
Momentje, ik word even getongzoend door mijn kat
Ohquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan gaat ie stamelen en weet ie niet meer waar die is
[..]
Jessica. Eating out is een pre, eten kan daarna altijd nog
[..]
Nou, ik vind jou best mensenkennis hebben, srs. Ook al heb ik dus maar 1 x met je gesproken
Ja jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is waar.
Ze had een gladde jas aan waarop mijn hand naar beneden gleed.
En ze had niet echt junk in de trunk.
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
O Johannes, waarom ben je zo gebaseerd?
Ok, dus ik zie je zo achter t station?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh.
[..]
Ja ja. Je had het niet echt door, ja ja
.
Mijn zelfvertrouwen valt of staat niet met m'n mensenkennis, hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, dan zal ik maar de illusie ophouden dat ik daadwerkelijk onder mijn bureau ben gaan liggen om je laatste beetje zelfvertrouwen niet weg te nemen
[..]
Het antwoord was eigenlijk erg lastig, namelijk dat allebei super lekker zijn, maar ik deel je mening over Jessica volledig.
Dus je bent niet eng.
Waar wel bij dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn zelfvertrouwen valt of staat niet met m'n mensenkennis, hoor.
Pas toen ze riep in de lege stationshal: "KANEEL, VUIGE BEER! DAT IS MIJN KONT!"quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ja. Je had het niet echt door, ja ja
.
Dat je tof bentquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas toen ze riep in de lege stationshal: "KANEEL, VUIGE BEER! DAT IS MIJN KONT!"
[..]
Dat je tof bent
Ik spring gelijk in de autoquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, dus ik zie je zo achter t station?
Wat vreemde mensen op een internetforum van mij denkenquote:
Episch.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas toen ze riep in de lege stationshal: "KANEEL, VUIGE BEER! DAT IS MIJN KONT!"
[..]
Dat je tof bent
Dank jequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Jij bent ook een nasibaas!
Het was wel een beetje raar. Zij was daar met iemand anders, en ik ook.quote:
Nogmaals, epischquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je
Even een screenshot gemaakt.
[..]
Het was wel een beetje raar. Zij was daar met iemand anders, en ik ook.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik spring gelijk in de auto!
[..]
Wat vreemde mensen op een internetforum van mij denken.
[..]
Episch.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, dan fiets ik er vast heen. Tot zo
Dag grtd-mensen![]()
Byequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, dan fiets ik er vast heen. Tot zo
Dag grtd-mensen![]()
Was die keer erop.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:55 schreef Dqod het volgende:
Voordat ik ga; was dat niet dezelfde meet dan? Of was Samzz er die keer daarop
Oh ja, dat is inderdaad zeer herkenbaar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:51 schreef Samzz het volgende:
Wat vreemde mensen op een internetforum van mij denken.
Dat zou ook wel heel knap zijn na een paar postsquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja, dat is inderdaad zeer herkenbaar.
Alleen heb ik nog niet echt een mening over je kunnen vormen denk ik.
welkequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga een serie kijken, tot later allemaal.
Dag Johannes.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga een serie kijken, tot later allemaal.
Nog genoeg ideeën.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:29 schreef c-u-t-e het volgende:
Hmm, Under the dome krijgt een seizoen 3, heb werkelijk geen idee wat ze nog zouden kunnen verzinnen voor nog een seizoen..
Welk vak?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:31 schreef Fok-it het volgende:
Eindelijk klaar met H1 samenvatten
Kijk nu al op tegen het leren
Oh.. Nou, zolang het nog leuk blijft, blijf ik wel kijken. Al vond ik seizoen 2 al iets minder, de laatste afleveringen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze willen zelfs een 4 en misschien 5 maken.
Vond 2 wel vet op zich met de buitenwereld enzoquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:33 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Oh.. Nou, zolang het nog leuk blijft, blijf ik wel kijken. Al vond ik seizoen 2 al iets minder, de laatste afleveringen.
Anatomie en Fysiologiequote:
Ja, dat wel. Alleen ben gewoon erg benieuwd wat ze gaan bedenken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vond 2 wel vet op zich met de buitenwereld enzo
Wow, nou succes dan maar. Jij liever dan ik!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Anatomie en Fysiologie
Doe dierverzorging dus.
Nog 24 hoofdstukken te gaan overigens
Het was gelukkig 1 van de grootste hoofdstukken. 23 pagina`s weten samen te vatten in 8 dus dat valt nog meequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:35 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Alleen ben gewoon erg benieuwd wat ze gaan bedenken.
[..]
Wow, nou succes dan maar. Jij liever dan ik!
Lijkt me wel een mooie baan, als dierenverzorger trouwens.
Ja, is wel belangrijk dat je iets gaat doen wat je leuk vind ghehe..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het was gelukkig 1 van de grootste hoofdstukken. 23 pagina`s weten samen te vatten in 8 dus dat valt nog mee
Ja vind ik ookWeet nog niet wat ik ermee wil of dat ik er überhaupt m`n lifework van wil maken maar in ieder geval wat gevonden wat ik leuk vind. Eindelijk
Hehe kut is dat he. Volgens mij had het ook nog wel korter gekund maargoed. Jammer danquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:39 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja, is wel belangrijk dat je iets gaat doen wat je leuk vind ghehe..
Ik was altijd zo enorm slecht in samenvatten -_-
Ik schreef praktisch het hele hoofdstuk over. Om vervolgens verbaasd te zijn dat de samenvatting zo lang is.
Klopt. Zelfs een stage zoeken is al lastig dus.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:39 schreef Samzz het volgende:
Jarenlang vrijwillig dieren verzorgd op het asiel. Heerlijk en dankbaar werk. Wel lastig om er een goede baan in te vinden
.
Ik ben inmiddels alweer 4 jaar aan het werk in de ouderenzorg. Mijn opleiding was VZ IG- uitstroom Kraamzorg.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hehe kut is dat he. Volgens mij had het ook nog wel korter gekund maargoed. Jammer dan
Wat doe jij dan?
Oh, stages zou ik niet wetenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Zelfs een stage zoeken is al lastig dus.
Moet je veel feitjes leren?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:31 schreef Fok-it het volgende:
Eindelijk klaar met H1 samenvatten
Kijk nu al op tegen het leren
Nee asiels is niks inderdaad. Dierentuinen misschien, of zelf iets beginnen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, stages zou ik niet weten. Op het asiel waar ik werkte hadden wij altijd vrij veel stagaires. Maar een baan in de dieren is echt heel moeilijk en ik spreek uit ruime ervaring
.
Vooral bij asiels moet je niet veel verwachten, er is gewoon geen geld voor, helaas.
Ah heel wat anders. Wel leuk dus?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:41 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels alweer 4 jaar aan het werk in de ouderenzorg. Mijn opleiding was VZ IG- uitstroom Kraamzorg.
Mwah feitjes niet echt. Maar dit hoofdstuk was wel echt een overstroming aan lastige begrippenquote:
Ja het is leuk, maar niet meer wat ik wil. Misschien binnenkort opzoek naar een werk-leer traject.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee asiels is niks inderdaad. Dierentuinen misschien, of zelf iets beginnen.
[..]
Ah heel wat anders. Wel leuk dus?
Dierentuinen is ook vrij lastigquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee asiels is niks inderdaad. Dierentuinen misschien, of zelf iets beginnen.
[..]
Ah heel wat anders. Wel leuk dus?
Dat is wel te doen. Is gewoon middelbare school kennis toch?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah feitjes niet echt. Maar dit hoofdstuk was wel echt een overstroming aan lastige begrippen
Celdeling, hormomen, verschillende weefsels, kraakbeen blabla en ipv de normale benaming moet je natuurlijk altijd de medische term opschrijven
Als je op vwo biologie gehad hebt misschien welquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel te doen. Is gewoon middelbare school kennis toch?
Ik heb eerst voor een bbl-plek gesolliciteerd, en van de like 100 brieven maar 2 uitnodigingen gehad.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dierentuinen is ook vrij lastig. Vraag naar verzorgers is klein, daar moet je volgens mij echt middels stages in de baan rollen.
Blijven dierenwinkels e.d. over.
Ben jij dan de eerste klant?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewoon een hondentrimmer praktijk beginnen.
quote:
Hmm. Ik twijfel of ik het wat vind. Toch in mindere mate van de komedie series.quote:
Ik weet hetquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb eerst voor een bbl-plek gesolliciteerd, en van de like 100 brieven maar 2 uitnodigingen gehad.1 in een dierentuin en 1 in een dierenhotel, maar beide afgewezen dus toen moest ik wel via de BOL-route.
Je hoeft echter echt geen opleiding te doen om honden te gaan trimmen, gewoon wat cursusjes volgen zodat je weet welke rassen je hoe moet knippen/plukken/scheren en je bent er wel, hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al is daar volgens mij serieus wel een vraag naar. Ook mijn oma gaat om de zoveel weken met haar King Charles hondje naar zo'n praktijk.
Klopt wel ja. Ook wel makkelijk op te zettenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al is daar volgens mij serieus wel een vraag naar. Ook mijn oma gaat om de zoveel weken met haar King Charles hondje naar zo'n praktijk.
http://www.trimschool.nl/quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik wilde ook die kant op, maar heb besloten het niet te doen, zo moeilijk om binnen te komen.
[..]
Je hoeft echter echt geen opleiding te doen om honden te gaan trimmen, gewoon wat cursusjes volgen zodat je weet welke rassen je hoe moet knippen/plukken/scheren en je bent er wel, hoor.
Er is inderdaad wel veel vraag naar, mijn vriendin is trimster van beroep en ze komt echt om in het werk.
Originele achtergrondquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.trimschool.nl/
Goffedomme wat een mooie site
Ik geloof dat zelfs Johannes er bar weinig om geeft als hij een serie op zetquote:
Ik dat geval is mijn verhaal toereikend.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik hoor een verhaal liever van twee kanten.![]()
Vertelquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik dat geval is mijn verhaal toereikend.
Mijn huisgenote is lesbisch, dus je theorie gaat niet op.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je vond hem in bed met je huisgenote onweerstaanbaar als hij is voor vrouwen?
Ik geloof dat ik jou niets vroeg.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik geloof dat zelfs Johannes er bar weinig om geeft als hij een serie op zet
Onweerstaanbaar als hij is voor vrouwenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn huisgenote is lesbisch, dus je theorie gaat niet op.
Is dat die ene?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn huisgenote is lesbisch, dus je theorie gaat niet op.
Ja.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die aan dat programma meedeed wat je me ooit vertelde
Dat ze dan niet voor Johannes zijn kamer kozen. Wellicht wilde ze wel dat je hun zou betrappen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:00 schreef Etsu het volgende:
Officieel is t m'n huisgenote nog niet, maar ze heeft de afgelopen 3 nachten op de bank geslapen, dus denk dat ze spoedig hier intrekt
Wauw, inderdaadquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.trimschool.nl/
Goffedomme wat een mooie site
Is er ook iets waar je niet dol op bent?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben dan ook dol op witte chocolade
quote:Zo zijn dit namelijk échte Amerikaanse wetten;
- Eénarmige pianospelers moeten gratis optreden (Iowa).
- Het is verboden onder water te fluiten (Vermont).
- Het is verboden op zondag domino te spelen (Alabama).
- Automobilisten zonder armen hoeven geen tol te betalen (New Jersey).
- In Winchester mogen vrouwen niet koorddansen (Massachusets).
- Het is verboden een krokodil vast te binden aan een brandkraan (Michigan).
- Een politieagent mag een hond bijten om hem te kalmeren (Ohio).
- Verboden je kerstversiering na 14 januari nog te hebben hangen (Maine).
Melk chocolade en pure chocolade. Meeste snoepgoed. Drop.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is er ook iets waar je niet dol op bent?
Ik ook. Maar het lijkt me in combinatie met karamel en dat koekje niet zo lekker. Ik vind witte Kinder Bueno ook niet te nassenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben dan ook dol op witte chocolade
Witte Kinder Buenoquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Maar het lijkt me in combinatie met karamel en dat koekje niet zo lekker. Ik vind witte Kinder Bueno ook niet te nassen.
Pannenkoekenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:10 schreef Amarantha het volgende:
Pannenkoeken, taart, vlaai, tompoes enz sla ik ook liever over
Ja.. heb er niet zoveel meequote:
Heerlijk manquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja.. heb er niet zoveel meeAls kind was ik er dol op maar tegenwoordig.. nee niet bepaald
Met spek wil ik het nog wel etenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heerlijk manVooral in een pannenkoekenhuis. Zogroot dat het je hele bord bedekt
nomnom
Verder wel gelijk ja, heb niks met gebak en tompoes rotzooi. Ook geen Bossche Bolquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met spek wil ik het nog wel eten
Laatste nooit gehad maar weet zeker dat ik het niet chill vindquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verder wel gelijk ja, heb niks met gebak en tompoes rotzooi. Ook geen Bossche Bol
Veel te vetquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laatste nooit gehad maar weet zeker dat ik het niet chill vind
Cake en soesjes hoef ik ook nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel te vetJe krijgt dat ding amper in je mond zonder er als een holbewoner uit te zien
Nee geef dan maar liever roomsoesjes of een lekker plakje cake
Zo lekkerquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verder wel gelijk ja, heb niks met gebak en tompoes rotzooi. Ook geen Bossche Bol
Ik weet het. Ben 1 van de weinige die het niet lekker vindtquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo lekker. Inderdaad wel onmogelijk te eten zonder eruit te zien alsof je met je neus in de bol bent gevallen, maar goed. Zo lekker
!
Vlaaiquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:10 schreef Amarantha het volgende:
Pannenkoeken, taart, vlaai, tompoes enz sla ik ook liever over
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vlaaije bent toch zeker geen limbolander
Jordy gaf je lekkere vlaai zekerquote:
Dan zei hij wel vlooaai.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vlaaije bent toch zeker geen limbolander
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |