En. Ben je er al over uit?quote:
Een tsunami aan ongewenste invloeden. Geert zou hardhandig optreden.quote:
Eens ja.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn opeens wel heel veel users die ik niet ken.
Lig je nu in foetushouding onder je bureautje heen en weer te wiegen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn opeens wel heel veel users die ik niet ken.
Don't worry. Rokje en ik zijn 1. Literallyquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:32 schreef 2Happy4U het volgende:
Super lewd ineens en allemaal andere mensenkan er njet tegen
Help
I need time manquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En. Ben je er al over uit?
[..]
Een tsunami aan ongewenste invloeden. Geert zou hardhandig optreden.
Uh, nee.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lig je nu in foetushouding onder je bureautje heen en weer te wiegen?
Geen zorgen gebaseerde Hep.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:32 schreef 2Happy4U het volgende:
Super lewd ineens en allemaal andere mensenkan er njet tegen
Help
Heb ik toch gelijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uh, nee.
Val me niet aan.
Help!
* johannes_vermeer gaat in foetushouding liggen
Ik ben wel eng, zegt men. Moet ik nou weg?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk zijn die nieuwe mensen niet eng, dan mogen ze blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh hell noquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen zorgen gebaseerde Hep.
Ik bescherm je wel tegen die frigide non
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Je mensenkennis is overweldigend.quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben wel eng, zegt men. Moet ik nou weg?Ik heb je nog niks engs zien doen, maar dat kan aan mij liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Oh hell no
1 x je hand op m'n bil leggen en je bent volledig van slagquote:
Je bent een schatquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen zorgen gebaseerde Hep.
Ik bescherm je wel tegen die frigide non
Hoe moet ik dit opvatten?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
1 x je hand op m'n bil leggen en je bent volledig van slag
Even een quizvraag om te kijken of we op één lijn liggen: wat vind je lekkerder, nasi of Jessica Alba?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
1 x je hand op m'n bil leggen en je bent volledig van slag
Godverquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Even een quizvraag om te kijken of we op één lijn liggen: wat vind je lekkerder, nasi of Jessica Alba?
Waarom JA niet uitnodigen voor wat nasi?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Even een quizvraag om te kijken of we op één lijn liggen: wat vind je lekkerder, nasi of Jessica Alba?
Eigenlijk valt dat best tegenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je mensenkennis is overweldigend.
[..]
Ik heb je nog niks engs zien doen, maar dat kan aan mij liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |