En. Ben je er al over uit?quote:
Een tsunami aan ongewenste invloeden. Geert zou hardhandig optreden.quote:
Eens ja.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn opeens wel heel veel users die ik niet ken.
Lig je nu in foetushouding onder je bureautje heen en weer te wiegen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn opeens wel heel veel users die ik niet ken.
Don't worry. Rokje en ik zijn 1. Literallyquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:32 schreef 2Happy4U het volgende:
Super lewd ineens en allemaal andere mensenkan er njet tegen
Help
I need time manquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En. Ben je er al over uit?
[..]
Een tsunami aan ongewenste invloeden. Geert zou hardhandig optreden.
Uh, nee.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lig je nu in foetushouding onder je bureautje heen en weer te wiegen?
Geen zorgen gebaseerde Hep.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:32 schreef 2Happy4U het volgende:
Super lewd ineens en allemaal andere mensenkan er njet tegen
Help
Heb ik toch gelijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uh, nee.
Val me niet aan.
Help!
* johannes_vermeer gaat in foetushouding liggen
Ik ben wel eng, zegt men. Moet ik nou weg?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk zijn die nieuwe mensen niet eng, dan mogen ze blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh hell noquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen zorgen gebaseerde Hep.
Ik bescherm je wel tegen die frigide non
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Je mensenkennis is overweldigend.quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben wel eng, zegt men. Moet ik nou weg?Ik heb je nog niks engs zien doen, maar dat kan aan mij liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Oh hell no
1 x je hand op m'n bil leggen en je bent volledig van slagquote:
Je bent een schatquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen zorgen gebaseerde Hep.
Ik bescherm je wel tegen die frigide non
Hoe moet ik dit opvatten?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
1 x je hand op m'n bil leggen en je bent volledig van slag
Even een quizvraag om te kijken of we op één lijn liggen: wat vind je lekkerder, nasi of Jessica Alba?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Godverquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Even een quizvraag om te kijken of we op één lijn liggen: wat vind je lekkerder, nasi of Jessica Alba?
Waarom JA niet uitnodigen voor wat nasi?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Even een quizvraag om te kijken of we op één lijn liggen: wat vind je lekkerder, nasi of Jessica Alba?
Eigenlijk valt dat best tegenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je mensenkennis is overweldigend.
[..]
Ik heb je nog niks engs zien doen, maar dat kan aan mij liggen.
Billen zijn niet mijn krytonietquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Billen zijn niet mijn krytoniet
Ik had trouwens niet eens in de gaten dat het je bil was. Het is dat je het zei.
Ik heb ooit per ongeluk Dqod haar kontje beroerd met mijn hand.quote:
Dan gaat ie stamelen en weet ie niet meer waar die isquote:
Jessica. Eating out is een pre, eten kan daarna altijd nogquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, ik vind jou best mensenkennis hebben, srs. Ook al heb ik dus maar 1 x met je gesprokenquote:
Het is waar.quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Billen zijn niet mijn krytoniet
Ik had trouwens niet eens in de gaten dat het je bil was. Het is dat je het zei.
Het grote wachten is begonnenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom JA niet uitnodigen voor wat nasi?
twitter:jvermeer3 twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 14:40:01@jessicaalba Hey Jessica, I've got some fabulous nasi for you
Why don't you join me in Groningen :$ Love your work as an actress <3 <3 xo reageer retweet
nietsquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:40 schreef Dqod het volgende:
Wat is er mis met mijn bilJe maakt me onzeker
carbs etenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb net 5 kaiserbroodjes voor 1 euro gekocht. Inmiddels is het aantal tot 2 gereduceerd.
#Viesdik
Dat verklaart een hoop.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn bil is wel jouw kryptoniet, daarom had je t niet door. Je probeerde het te verdringen
O Johannes, waarom ben je zo gebaseerd?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het grote wachten is begonnentwitter:jvermeer3 twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 14:40:01@jessicaalba Hey Jessica, I've got some fabulous nasi for you
Why don't you join me in Groningen :$ Love your work as an actress <3 <3 xo reageer retweet
Niks maar ik ben geen billenman. :$quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:40 schreef Dqod het volgende:
Wat is er mis met mijn bilJe maakt me onzeker
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het grote wachten is begonnentwitter:jvermeer3 twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 14:40:01@jessicaalba Hey Jessica, I've got some fabulous nasi for you
Dank jequote:
Oh, dan zal ik maar de illusie ophouden dat ik daadwerkelijk onder mijn bureau ben gaan liggen om je laatste beetje zelfvertrouwen niet weg te nemenquote:
Het antwoord was eigenlijk erg lastig, namelijk dat allebei super lekker zijn, maar ik deel je mening over Jessica volledig.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan gaat ie stamelen en weet ie niet meer waar die is
[..]
Jessica. Eating out is een pre, eten kan daarna altijd nog
[..]
Nou, ik vind jou best mensenkennis hebben, srs. Ook al heb ik dus maar 1 x met je gesproken
jaloersquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dank je
Momentje, ik word even getongzoend door mijn kat
Ohquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan gaat ie stamelen en weet ie niet meer waar die is
[..]
Jessica. Eating out is een pre, eten kan daarna altijd nog
[..]
Nou, ik vind jou best mensenkennis hebben, srs. Ook al heb ik dus maar 1 x met je gesproken
Ja jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is waar.
Ze had een gladde jas aan waarop mijn hand naar beneden gleed.
En ze had niet echt junk in de trunk.
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
O Johannes, waarom ben je zo gebaseerd?
Ok, dus ik zie je zo achter t station?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh.
[..]
Ja ja. Je had het niet echt door, ja ja
.
Mijn zelfvertrouwen valt of staat niet met m'n mensenkennis, hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, dan zal ik maar de illusie ophouden dat ik daadwerkelijk onder mijn bureau ben gaan liggen om je laatste beetje zelfvertrouwen niet weg te nemen
[..]
Het antwoord was eigenlijk erg lastig, namelijk dat allebei super lekker zijn, maar ik deel je mening over Jessica volledig.
Dus je bent niet eng.
Waar wel bij dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn zelfvertrouwen valt of staat niet met m'n mensenkennis, hoor.
Pas toen ze riep in de lege stationshal: "KANEEL, VUIGE BEER! DAT IS MIJN KONT!"quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ja. Je had het niet echt door, ja ja
.
Dat je tof bentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |