quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas toen ze riep in de lege stationshal: "KANEEL, VUIGE BEER! DAT IS MIJN KONT!"
[..]
Dat je tof bent
Ik spring gelijk in de autoquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, dus ik zie je zo achter t station?
Wat vreemde mensen op een internetforum van mij denkenquote:
Episch.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas toen ze riep in de lege stationshal: "KANEEL, VUIGE BEER! DAT IS MIJN KONT!"
[..]
Dat je tof bent
Dank jequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Jij bent ook een nasibaas!
Het was wel een beetje raar. Zij was daar met iemand anders, en ik ook.quote:
Nogmaals, epischquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je
Even een screenshot gemaakt.
[..]
Het was wel een beetje raar. Zij was daar met iemand anders, en ik ook.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik spring gelijk in de auto!
[..]
Wat vreemde mensen op een internetforum van mij denken.
[..]
Episch.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, dan fiets ik er vast heen. Tot zo
Dag grtd-mensen![]()
Byequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, dan fiets ik er vast heen. Tot zo
Dag grtd-mensen![]()
Was die keer erop.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:55 schreef Dqod het volgende:
Voordat ik ga; was dat niet dezelfde meet dan? Of was Samzz er die keer daarop
Oh ja, dat is inderdaad zeer herkenbaar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:51 schreef Samzz het volgende:
Wat vreemde mensen op een internetforum van mij denken.
Dat zou ook wel heel knap zijn na een paar postsquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja, dat is inderdaad zeer herkenbaar.
Alleen heb ik nog niet echt een mening over je kunnen vormen denk ik.
welkequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga een serie kijken, tot later allemaal.
Dag Johannes.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga een serie kijken, tot later allemaal.
Nog genoeg ideeën.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:29 schreef c-u-t-e het volgende:
Hmm, Under the dome krijgt een seizoen 3, heb werkelijk geen idee wat ze nog zouden kunnen verzinnen voor nog een seizoen..
Welk vak?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:31 schreef Fok-it het volgende:
Eindelijk klaar met H1 samenvatten
Kijk nu al op tegen het leren
Oh.. Nou, zolang het nog leuk blijft, blijf ik wel kijken. Al vond ik seizoen 2 al iets minder, de laatste afleveringen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze willen zelfs een 4 en misschien 5 maken.
Vond 2 wel vet op zich met de buitenwereld enzoquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:33 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Oh.. Nou, zolang het nog leuk blijft, blijf ik wel kijken. Al vond ik seizoen 2 al iets minder, de laatste afleveringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |