Is er ook iets waar je niet dol op bent?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben dan ook dol op witte chocolade
quote:Zo zijn dit namelijk échte Amerikaanse wetten;
- Eénarmige pianospelers moeten gratis optreden (Iowa).
- Het is verboden onder water te fluiten (Vermont).
- Het is verboden op zondag domino te spelen (Alabama).
- Automobilisten zonder armen hoeven geen tol te betalen (New Jersey).
- In Winchester mogen vrouwen niet koorddansen (Massachusets).
- Het is verboden een krokodil vast te binden aan een brandkraan (Michigan).
- Een politieagent mag een hond bijten om hem te kalmeren (Ohio).
- Verboden je kerstversiering na 14 januari nog te hebben hangen (Maine).
Melk chocolade en pure chocolade. Meeste snoepgoed. Drop.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is er ook iets waar je niet dol op bent?
Ik ook. Maar het lijkt me in combinatie met karamel en dat koekje niet zo lekker. Ik vind witte Kinder Bueno ook niet te nassenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben dan ook dol op witte chocolade
Witte Kinder Buenoquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Maar het lijkt me in combinatie met karamel en dat koekje niet zo lekker. Ik vind witte Kinder Bueno ook niet te nassen.
Pannenkoekenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:10 schreef Amarantha het volgende:
Pannenkoeken, taart, vlaai, tompoes enz sla ik ook liever over
Ja.. heb er niet zoveel meequote:
Heerlijk manquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja.. heb er niet zoveel meeAls kind was ik er dol op maar tegenwoordig.. nee niet bepaald
Met spek wil ik het nog wel etenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heerlijk manVooral in een pannenkoekenhuis. Zogroot dat het je hele bord bedekt
nomnom
Verder wel gelijk ja, heb niks met gebak en tompoes rotzooi. Ook geen Bossche Bolquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met spek wil ik het nog wel eten
Laatste nooit gehad maar weet zeker dat ik het niet chill vindquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verder wel gelijk ja, heb niks met gebak en tompoes rotzooi. Ook geen Bossche Bol
Veel te vetquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laatste nooit gehad maar weet zeker dat ik het niet chill vind
Cake en soesjes hoef ik ook nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel te vetJe krijgt dat ding amper in je mond zonder er als een holbewoner uit te zien
Nee geef dan maar liever roomsoesjes of een lekker plakje cake
Zo lekkerquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verder wel gelijk ja, heb niks met gebak en tompoes rotzooi. Ook geen Bossche Bol
Ik weet het. Ben 1 van de weinige die het niet lekker vindtquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo lekker. Inderdaad wel onmogelijk te eten zonder eruit te zien alsof je met je neus in de bol bent gevallen, maar goed. Zo lekker
!
Vlaaiquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:10 schreef Amarantha het volgende:
Pannenkoeken, taart, vlaai, tompoes enz sla ik ook liever over
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vlaaije bent toch zeker geen limbolander
Jordy gaf je lekkere vlaai zekerquote:
Dan zei hij wel vlooaai.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vlaaije bent toch zeker geen limbolander
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |