Anatomie en Fysiologiequote:
Ja, dat wel. Alleen ben gewoon erg benieuwd wat ze gaan bedenken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vond 2 wel vet op zich met de buitenwereld enzo
Wow, nou succes dan maar. Jij liever dan ik!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Anatomie en Fysiologie
Doe dierverzorging dus.
Nog 24 hoofdstukken te gaan overigens
Het was gelukkig 1 van de grootste hoofdstukken. 23 pagina`s weten samen te vatten in 8 dus dat valt nog meequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:35 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Alleen ben gewoon erg benieuwd wat ze gaan bedenken.
[..]
Wow, nou succes dan maar. Jij liever dan ik!
Lijkt me wel een mooie baan, als dierenverzorger trouwens.
Ja, is wel belangrijk dat je iets gaat doen wat je leuk vind ghehe..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het was gelukkig 1 van de grootste hoofdstukken. 23 pagina`s weten samen te vatten in 8 dus dat valt nog mee
Ja vind ik ookWeet nog niet wat ik ermee wil of dat ik er überhaupt m`n lifework van wil maken maar in ieder geval wat gevonden wat ik leuk vind. Eindelijk
Hehe kut is dat he. Volgens mij had het ook nog wel korter gekund maargoed. Jammer danquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:39 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja, is wel belangrijk dat je iets gaat doen wat je leuk vind ghehe..
Ik was altijd zo enorm slecht in samenvatten -_-
Ik schreef praktisch het hele hoofdstuk over. Om vervolgens verbaasd te zijn dat de samenvatting zo lang is.
Klopt. Zelfs een stage zoeken is al lastig dus.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:39 schreef Samzz het volgende:
Jarenlang vrijwillig dieren verzorgd op het asiel. Heerlijk en dankbaar werk. Wel lastig om er een goede baan in te vinden
.
Ik ben inmiddels alweer 4 jaar aan het werk in de ouderenzorg. Mijn opleiding was VZ IG- uitstroom Kraamzorg.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hehe kut is dat he. Volgens mij had het ook nog wel korter gekund maargoed. Jammer dan
Wat doe jij dan?
Oh, stages zou ik niet wetenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Zelfs een stage zoeken is al lastig dus.
Moet je veel feitjes leren?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:31 schreef Fok-it het volgende:
Eindelijk klaar met H1 samenvatten
Kijk nu al op tegen het leren
Nee asiels is niks inderdaad. Dierentuinen misschien, of zelf iets beginnen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, stages zou ik niet weten. Op het asiel waar ik werkte hadden wij altijd vrij veel stagaires. Maar een baan in de dieren is echt heel moeilijk en ik spreek uit ruime ervaring
.
Vooral bij asiels moet je niet veel verwachten, er is gewoon geen geld voor, helaas.
Ah heel wat anders. Wel leuk dus?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:41 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels alweer 4 jaar aan het werk in de ouderenzorg. Mijn opleiding was VZ IG- uitstroom Kraamzorg.
Mwah feitjes niet echt. Maar dit hoofdstuk was wel echt een overstroming aan lastige begrippenquote:
Ja het is leuk, maar niet meer wat ik wil. Misschien binnenkort opzoek naar een werk-leer traject.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee asiels is niks inderdaad. Dierentuinen misschien, of zelf iets beginnen.
[..]
Ah heel wat anders. Wel leuk dus?
Dierentuinen is ook vrij lastigquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee asiels is niks inderdaad. Dierentuinen misschien, of zelf iets beginnen.
[..]
Ah heel wat anders. Wel leuk dus?
Dat is wel te doen. Is gewoon middelbare school kennis toch?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah feitjes niet echt. Maar dit hoofdstuk was wel echt een overstroming aan lastige begrippen
Celdeling, hormomen, verschillende weefsels, kraakbeen blabla en ipv de normale benaming moet je natuurlijk altijd de medische term opschrijven
Als je op vwo biologie gehad hebt misschien welquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel te doen. Is gewoon middelbare school kennis toch?
Ik heb eerst voor een bbl-plek gesolliciteerd, en van de like 100 brieven maar 2 uitnodigingen gehad.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dierentuinen is ook vrij lastig. Vraag naar verzorgers is klein, daar moet je volgens mij echt middels stages in de baan rollen.
Blijven dierenwinkels e.d. over.
Ben jij dan de eerste klant?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewoon een hondentrimmer praktijk beginnen.
quote:
Hmm. Ik twijfel of ik het wat vind. Toch in mindere mate van de komedie series.quote:
Ik weet hetquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb eerst voor een bbl-plek gesolliciteerd, en van de like 100 brieven maar 2 uitnodigingen gehad.1 in een dierentuin en 1 in een dierenhotel, maar beide afgewezen dus toen moest ik wel via de BOL-route.
Je hoeft echter echt geen opleiding te doen om honden te gaan trimmen, gewoon wat cursusjes volgen zodat je weet welke rassen je hoe moet knippen/plukken/scheren en je bent er wel, hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al is daar volgens mij serieus wel een vraag naar. Ook mijn oma gaat om de zoveel weken met haar King Charles hondje naar zo'n praktijk.
Klopt wel ja. Ook wel makkelijk op te zettenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al is daar volgens mij serieus wel een vraag naar. Ook mijn oma gaat om de zoveel weken met haar King Charles hondje naar zo'n praktijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |