Ben ook een heel wild meisje. Roar enzo :$quote:
Oh, dat is toevallig net iets vaker dan ik.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Only like 84736384958 times
I just like the clam, not the sausage
Da's dan ook een geheime locatiequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is mij nog steeds niet duidelijk wat de locatie is voor deze liveshow.
Helaas is meeten voor zo'n provinciaal als mij geografisch gezien altijd onhandig als het in de randstad is. Slechts 1 keer ben ik helemaal naar Scheveningen afgereisd om mijn helden Mortaxx, Littlerabbit en Johan Derksen in het echt te zien.
Kan er maar een winnen eh :$quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, dat is toevallig net iets vaker dan ik.
Als mijn berekeningen kloppen doe het dan zo'n 200x per dag sinds dat je 10 bent. Zit er dan nog rek in?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben ook een heel wild meisje. Roar enzo :$
bij feraquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is mij nog steeds niet duidelijk wat de locatie is voor deze liveshow.
Helaas is meeten voor zo'n provinciaal als mij geografisch gezien altijd onhandig als het in de randstad is. Slechts 1 keer ben ik helemaal naar Scheveningen afgereisd om mijn helden Mortaxx, Littlerabbit en Johan Derksen in het echt te zien.
Zeker. Ik ben heel elastisch, dus alles blijft strakquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als mijn berekeningen kloppen doe het dan zo'n 200x per dag sinds dat je 10 bent. Zit er dan nog rek in?
Of je hebt gewoon hele waardeloze sexquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeker. Ik ben heel elastisch, dus alles blijft strak
Nu moet je oppassen eh. Ik ga raging bulldyke on yo assquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon hele waardeloze sex
Ik mocht die avond heel lang op zijn schouder leunen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's dan ook een geheime locatie
Oeh, MortaxxLove that man :$
[..]
Kan er maar een winnen eh :$
Ik weet niet precies waar die woont. Zal wel in de buurt van Leiden zijn, anders kon ze niet zo vaak bij Kaneel over de vloer komen.quote:
Nu zie ik Boo uit Orange is the New Black voor mequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nu moet je oppassen eh. Ik ga raging bulldyke on yo ass
in arnhemquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik mocht die avond heel lang op zijn schouder leunen.Kan er maar een winnen inderdaad
![]()
[..]
Ik weet niet precies waar die woont. Zal wel in de buurt van Leiden zijn, anders kon ze niet zo vaak bij Kaneel over de vloer komen.
Nee maar trek 10 uur voor sex uit per dag, dan zou je dus 20x per uur moeten gaan. Dat kan nooit heel geweldig zijn dan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nu moet je oppassen eh. Ik ga raging bulldyke on yo ass
Ik benijd je. Wil ook eens op zijn schouder leunenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik mocht die avond heel lang op zijn schouder leunen.Kan er maar een winnen inderdaad
![]()
[..]
Ik weet niet precies waar die woont. Zal wel in de buurt van Leiden zijn, anders kon ze niet zo vaak bij Kaneel over de vloer komen.
Gangbang, je weetquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee maar trek 10 uur voor sex uit per dag, dan zou je dus 20x per uur moeten gaan. Dat kan nooit heel geweldig zijn dan.
Moest lachenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu zie ik Boo uit Orange is the New Black voor me.
Wanneer gaan wij eens een gangbang hebben dan :$quote:
Er is genoeg Mortaxx voor iedereen, hij heeft ook nog de kuiltjes in zijn wangen waar je je kin in kan leggenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik benijd je. Wil ook eens op zijn schouder leunen
komt ze wel vandaanquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig geen Nijmeegse boer xd (sorry Fylax!)
Ze komt hier niet zo vaak hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
![]()
[..]
3 man maar?quote:
Hebben wij gemeet, johquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens een gangbang hebben dan :$
Wacht daar al op sinds het moment dat ik je had gemeet
mortaxx is wel klein he dus niet genoeg voor iedereenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is genoeg Mortaxx voor iedereen, hij heeft ook nog de kuiltjes in zijn wangen waar je je kin in kan leggen
174 tochquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:23 schreef supersof het volgende:
[..]
mortaxx is wel klein he dus niet genoeg voor iedereen
Als je heel creatief wil doen kom ik tot 8. Maar dat lijkt me niet comfortabelquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
3 man maar?
[..]
Hebben wij gemeet, joh?
Hi Samzzquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
3 man maar?
[..]
Hebben wij gemeet, joh?
175 denk ikquote:
Watchmen bij me. In de trein lezen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze komt hier niet zo vaak hoor.
Heppie woont wel hier.
lijkt me saaiquote:
Is alsnog twee uur vanaf Groningen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:22 schreef supersof het volgende:
[..]
komt ze wel vandaanmaar ze is erop vooruit gegaan
Oh, ik ga het even bijwerken op mijn kaart met locaties waar FOK!kers wonenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze komt hier niet zo vaak hoor.
Heppie woont wel hier.
Hangt er van af hoe gulzig we zijn. Ook een klein iemand kan je in kleine stukjes verdelen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:23 schreef supersof het volgende:
[..]
mortaxx is wel klein he dus niet genoeg voor iedereen
nog manletter dan ikquote:
Goed zo jongen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Watchmen bij me. In de trein lezen.
Oh haiquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hi Samzz
Begint het nu te komen?
Het hoeft niet allemaal tegelijk erin, tochquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als je heel creatief wil doen kom ik tot 8. Maar dat lijkt me niet comfortabel
Zo. Nu we dat duidelijk hebbenquote:
Ja dat weet ik toch nietquote:
Alleen in bedquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch niet![]()
DON'T HIT ME
Ohmyquote:
quote:
ja hequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn opeens wel heel veel users die ik niet ken.
Sorryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |