SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
ga je niet heeeequote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vast niet
Ik ben moe, maar ik wil niet naar bed
Doe'k ook nietquote:
Uitlaatzequote:
Paxgod best godquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Met al die lesbische activiteit ga je nog steeds voor paxgod?
Elke vrouw die ik mooi vindquote:
Lesbisch, meerdere exen. Heb je je pastoor al wel ingelicht?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Elke vrouw die ik mooi vind
Ik heb niet echt een type geloof ik. Als ik naar al m'n exen kijk zijn ze allemaal zo verschillend
sorry, verder durf ik niet te gaan, nu maak je me verlegenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Elke vrouw die ik mooi vind
Ik heb niet echt een type geloof ik. Als ik naar al m'n exen kijk zijn ze allemaal zo verschillend
Ze hebben me meerdere malen weer op het juiste pad willen brengen, maar ze hebben t maar opgegevenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lesbisch, meerdere exen. Heb je je pastoor al wel ingelicht?
Pardon :$quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
sorry, verder durf ik niet te gaan, nu maak je me verlegen
Je heb nu extreem direct gevraagd of ze dik of lelijk is en hoe ze seks heeft. Maar opeens voel je een rem?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
sorry, verder durf ik niet te gaan, nu maak je me verlegen
Ik snap het wel. Zou het er zelf ook heet van krijgenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nouwja, het hele lesbische gedoe, kante jurkes, tieten....
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je heb nu extreem direct gevraagd of ze dik of lelijk is en hoe ze seks heeft. Maar opeens voel je een rem?
Nee, ik heb indirect gevraagd of ze knap isquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je heb nu extreem direct gevraagd of ze dik of lelijk is en hoe ze seks heeft. Maar opeens voel je een rem?
Dat deed je inderdaad zeer subtielquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee, ik heb indirect gevraagd of ze knap is
Ze is zo knap dat zelfs ik niet van haar af kon blijvenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee, ik heb indirect gevraagd of ze knap is
snap jequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Zou het er zelf ook heet van krijgen
Oh wacht
[..]
is goedquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:04 schreef Dqod het volgende:
Maar ik duik erin mannen. Wellicht tot een volgende keer
Bind Fera even voor me vast wanneer ze terug is, ok gr gr![]()
Ongeveer 1,68. Lang stijl blond haar. Blauwe ogen. Lichte wenkbrauwen.quote:
Even voor je gekeken. Het koste mij welgeteld 3 seconden om te vinden. Zet hem op.quote:
Mij werd laatst te kennen gegeven dat ik de 100k was gepasseerdquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:07 schreef Toto69 het volgende:
Post 90.000 voor mijn schatties:
- Kaneelstokje
- Supersof
- Yreal
- Etsu
- Paxcon
- Fera
- Heppie
- LR
- Fylax
- Nofxtbr
- Dqod
- Fok-it
- JanCees
- Insomnia_
Hopelijk vergeet ik niemand.
Alto? En dan de schattige of de ruige soort?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ongeveer 1,75. Lang stijl blond haar. Blauwe ogen. Lichte wenkbrauwen.
Redelijk slank. Alternatieve kledingstijl.
Nu je het zegt, verrekquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Even voor je gekeken. Het koste mij welgeteld 3 seconden om te vinden. Zet hem op.
[..]
Mij werd laatst te kennen gegeven dat ik de 100k was gepasseerd
Ik zit ook alweer over de 70k, verdikkeme.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:07 schreef Toto69 het volgende:
- Kaneelstokje
- Supersof
- Yreal
- Etsu
- Paxcon
- Fera
- Heppie
- LR
- Fylax
- Nofxtbr
- Dqod
- Fok-it
- JanCees
- Insomnia_
Ik vind haar walgelijk schattig. Komt door haar boerse accent.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Alto? En dan de schattige of de ruige soort?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit ook alweer over de 70k, verdikkeme.
[..]
Ik vind haar walgelijk schattig. Komt door haar boerse accent.
hoe danquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Even voor je gekeken. Het koste mij welgeteld 3 seconden om te vinden. Zet hem op.
[..]
ik zit mobiel en geen zin om moeite te doenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
zienquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:09 schreef Paxcon het volgende:
Overigens is er nog wel go pro filmpje van vakantie waarin je topless ziet zwemmen
Ik heb hem alweer. Maar hij doet zo raar tegenwoordig. Eerst kon ik altijd met hem los lopen, nu komen we bij de deur van de flat en sprint hij er ineens vandoor.quote:
Jajaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ooh
Ja het was ook niet bedoeld om te showen maar omdat het gewoon warm was
Ook voor je hond is het een nieuwe onwennige omgeving natuurlijk. Hopelijk went het snel voor hemquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb hem alweer. Maar hij doet zo raar tegenwoordig. Eerst kon ik altijd met hem los lopen, nu komen we bij de deur van de flat en sprint hij er ineens vandoor.Moest ik koekjes en een speeltje gaan halen om hem te lokken. Waardoor hij dus een tijdje alleen buiten was. Wel eng.
Klopt wel, ja. Maar het ging eerder juist beter.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook voor je hond is het een nieuwe onwennige omgeving natuurlijk. Hopelijk went het snel voor hem
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt wel, ja. Maar het ging eerder juist beter.Ik denk dat 'ie nu juist zijn (spreekwoordelijke) ballen heeft gevonden en op avontuur gaat.
Hij heeft wel een apart karakter.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Honden met karakterAl begrijp ik wel dat het ook voor jou lastig is.
quote:
loveyouquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:07 schreef Toto69 het volgende:
- Kaneelstokje
- Supersof
- Yreal
- Etsu
- Paxcon
- Fera
- Heppie
- LR
- Fylax
- Nofxtbr
- Dqod
- Fok-it
- JanCees
- Insomnia_
paxcon is mn vriendjequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:42 schreef Yreal het volgende:
Waarom zien alle homo's en wanneebees paxcon toch als trophy boy?
ik merk nu dat ik de 'j' ben vergetenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik kon hem echt niet plaatsen. Leek me gezien de gay context wel toepasselijk.
hij is kaolo lekkerquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:42 schreef Yreal het volgende:
Waarom zien alle homo's en wanneebees paxcon toch als trophy boy?
Stiekem ben ik heel benieuwd naar etsu zijn reactie op mijn sixpack foto's...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:54 schreef Paxcon het volgende:
Fylax werd helemaal gek van mijn zwembadfoto
Jij hebt een sixpack?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Stiekem ben ik heel benieuwd naar etsu zijn reactie op mijn sixpack foto's...
Die stuur ik alleen naar vrouwen tot nu toe..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij hebt een sicpack?
En jij hebt daat foto's van gestuurd naar hem?
Etsu is een vrouw.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Die stuur ik alleen naar vrouwen tot nu toe..
Ahaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Die stuur ik alleen naar vrouwen tot nu toe..
#fylaxformodquote:
Die mocht niet meer. Mensen schenen er depressief van te worden. Al moet ik wel weer eens gaan nadenken over een nieuwe spreuk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:57 schreef Paxcon het volgende:
LR god
Zelfs tijdens het lachen kan je hart pijn doen en na het lachen blijft dan de pijn over
ge-ni-aal
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die mocht niet meer. Mensen schenen er depressief van te worden. Al moet ik wel weer eens gaan nadenken over een nieuwe spreuk.
Vervelend om te horen Mortaxx. Maar jouw geluk in de liefde komt nog welquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
hehe ik zeg tegen chick iets over haar duckface. Geblokkeerd
Jammer altijd, minder popcorn vermaak.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
hehe ik zeg tegen chick iets over haar duckface. Geblokkeerd
Niemand, dit is een nieuw deelquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:06 schreef Etsu het volgende:
Wie heeft de tt gewijzigd
Paxcon vindt dit niet leuk
klefquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:08 schreef Fylax het volgende:
ik ga slapen schatjes
slaaplekker lieffies en etsu
etsu is ook een liefiequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:08 schreef Fylax het volgende:
ik ga slapen schatjes
slaaplekker lieffies en etsu
oh vind dit niet erg hoor, opties lr je moet altijd opties hebbenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vervelend om te horen Mortaxx. Maar jouw geluk in de liefde komt nog wel![]()
En hoeveel kroepoek, je woont toch in Hong Kongquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:27 schreef Yreal het volgende:
pax is geschokt dat ik pas 1x chips heb gegeten dit jaar.
waarom praten zoveel mensen buiten deze sc om :Squote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:27 schreef Yreal het volgende:
pax is geschokt dat ik pas 1x chips heb gegeten dit jaar.
alleen bij Aziatische gerechten, en die vind ik goor...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:31 schreef Elan het volgende:
[..]
En hoeveel kroepoek, je woont toch in Hong Kong
oke waar wil je over pratenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarom praten zoveel mensen buiten deze sc om :S
Het is werkelijk niet normaal alle interessante rellen vinden tegenwoordig op Facebook plaats.quote:
Lijkt me zo kut in Azië wonen niet eens gewoon even naar shopa voor wat wiet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
alleen bij Aziatische gerechten, en die vind ik goor...
Achja. Wel veel mooie vrouwen hier.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me zo kut in Azië wonen niet eens gewoon even naar shopa voor wat wiet.
Dat maakt me furieus.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is werkelijk niet normaal alle interessante rellen vinden tegenwoordig op Facebook plaats.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
He bah. Het is dat je toch nog naar de tandarts moet.
Dag Samzzquote:
22 september.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:20 schreef Elan het volgende:
Hai
Weet iemand wanneer TBBT weer begonnen is?
Hiquote:
Ze zijn inmiddels bij aflevering 4, dacht ik...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh dan kan aflevering 2 dus wel kloppen thx
Samquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze zijn inmiddels bij aflevering 4, dacht ik...
Tsja. Tsja. Enerzijds slecht: Opsporing Verzocht moet misdadigers opsporen en heeft geen maatschappelijke functie als beeldvormer.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tchokkie, wat vind jij hiervan:
NWS / NPO: "Toon minder Marokkanen bij Opsporing Verzocht"
De waarheid mag ook al niet meer gewoon in beeld gebracht worden?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tchokkie, wat vind jij hiervan:
NWS / NPO: "Toon minder Marokkanen bij Opsporing Verzocht"
Is dat een reden om de waarheid niet te brengen? Ik vind van niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tsja. Tsja. Enerzijds slecht: Opsporing Verzocht moet misdadigers opsporen en heeft geen maatschappelijke functie als beeldvormer.
Maar anderzijds kan ik er ook wel begrip voor opbrengen. In de maatschappij heerst sterk het beeld dat als er ergens een misdrijf is, de kans groot is dat daar een Marokkaan bij betrokken is. Dat is helemaal niet waar, autochtonen plegen twee keer zo veel misdrijven (in absolute zin). Het helpt niet dat allochtone verdachten veel vaker betrokken zijn bij "Opsporing verzocht"-misdrijven als overvallen en diefstal, terwijl autochtone Nederlanders veel vaker zware misdrijven plegen die niet in het programma komen.
Dan kom je terug op de vraag: moet Opsporing Verzocht dat beeld veranderen? Ik vind het niet eenvoudig te beantwoorden.
Nee. Ze proberen ons terug te werpen naar eind jaren 80 en begin jaren 90.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:48 schreef Elan het volgende:
[..]
De waarheid mag ook al niet meer gewoon in beeld gebracht worden?
Ik kan volledig begrijpen dat je dat vindt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat een reden om de waarheid niet te brengen? Ik vind van niet.
Maar dit vind ik dan weer overdreven. Of beter gezegd: de NPO heeft het volste recht zijn programma's aan te passen en dat gebeurt ook aan de lopende band. De redactie van het journaal bepaalt toch ook wat er wel en niet getoond wordt? Zelfde verhaal.quote:En ik vind het al helemaal smerig dat de overheid gaat bepalen wat je wel en niet mag tonen. Krijg er gewoon een nare smaak van in mijn mond.
Die NPO-gast zal vast fervent PvdA'er zijn kan bijna niet missen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat een reden om de waarheid niet te brengen? Ik vind van niet.
En ik vind het al helemaal smerig dat de overheid gaat bepalen wat je wel en niet mag tonen. Krijg er gewoon een nare smaak van in mijn mond.
[..]
Nee. Ze proberen ons terug te werpen naar eind jaren 80 en begin jaren 90.
Misschien hopen ze dat de economie dan ook weer aantrekt, net als toen.
Opsporing Verzocht dient toch louter een publieke taak binnen een publiek bestel, waarom zou je moeten gaan filteren, als een zaak relevant of ernstig genoeg is moet dat getoond worden aan het publiek.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan volledig begrijpen dat je dat vindt.
[..]
Maar dit vind ik dan weer overdreven. Of beter gezegd: de NPO heeft het volste recht zijn programma's aan te passen en dat gebeurt ook aan de lopende band. De redactie van het journaal bepaalt toch ook wat er wel en niet getoond wordt? Zelfde verhaal.
Als er inmenging is vanuit de politiek is dat wel een slechte zaak, maar dat zegt het artikel helemaal niet. Die hebben het over "de overheid en de NPO" zonder dat verder te specificeren. Maar dat is Powned hè, feiten doen er niet zo veel toe.
Er wordt sowieso gefilterd. Als elke zaak die daar geschikt voor was bij Opsporing Verzocht moest worden getoond kunnen ze een 24-uurszender beginnen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Opsporing Verzocht dient toch louter een publieke taak binnen een publiek bestel, waarom zou je moeten gaan filteren, als een zaak relevant of ernstig genoeg is moet dat getoond worden aan het publiek.
Het is geen vermaak of zo.
Ik ga het de komende weken weer kijken (kijk het soms ook wel gewoon hoor) omdat ik iets best wel verdachts heb gezien van de week bij de pinautomaatquote:
Ik vind het altijd zo'n dom programmaquote:
Ja, maar de ernstigere zaken of die waar videomateriaal van is zenden ze meestal wel uit hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er wordt sowieso gefilterd. Als elke zaak die daar geschikt voor was bij Opsporing Verzocht moest worden getoond kunnen ze een 24-uurszender beginnen.
Ja dat vind ik ook altijd wel een beetje lame. Of 'herkent u deze fietser nog van anderhalf jaar geleden?'quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:59 schreef Tchock het volgende:
"Kunt u zich herinneren dat er een rode of groene auto op 2 februari 2013 met hoge snelheid over de dorpsstraat in Geleen reed? Of is u die dag iets anders opgevallen? Bel dan met de politie."
Je ziet bijna alleen maar zwarten in die show kennelijk mag dat wel maar is een gezellige pakjesboot weer not dun.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo'n dom programma"Kunt u zich herinneren dat er een rode of groene auto op 2 februari 2013 met hoge snelheid over de dorpsstraat in Geleen reed? Of is u die dag iets anders opgevallen? Bel dan met de politie."
Maar goed. Er schijnen daadwerkelijk wel eens zaken opgelost te worden dus het is wel nuttig.
Ik heb geen harde cijfers, maar er zijn iets van 60.000 geweldsmisdrijven elk jaar in Nederland. Die zijn natuurlijk niet allemaal heel ernstig, maar als 1% dat wel is heb je nog 600 zaken om te behandelen in 50 afleveringen per jaar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja, maar de ernstigere zaken of die waar videomateriaal van is zenden ze meestal wel uit hoor.
Kan soms een paar weken of maanden overeen gaan maar komt dan wel aan bod.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Je ziet bijna alleen maar zwarten in die show kennelijk mag dat wel maar is een gezellige pakjesboot weer not dun.
Nou, daarom dusquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo'n dom programma"Kunt u zich herinneren dat er een rode of groene auto op 2 februari 2013 met hoge snelheid over de dorpsstraat in Geleen reed? Of is u die dag iets anders opgevallen? Bel dan met de politie."
Maar goed. Er schijnen daadwerkelijk wel eens zaken opgelost te worden dus het is wel nuttig.
Gaat ie heus niet dood van, hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het zo zielig dat de kitten straks inentingen krijgt![]()
![]()
Ik ben tevens ook beetje bang dat het beestje mijn handen compleet open gaat krabbenquote:
Spelen niet. Interlandweek he.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Hee ouwe palingneukert
Vanavond naar de lokale FC kijken?
Neem je oordopjes met muziek mee want ze gaan echt zo zielig piepen johquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het zo zielig dat de kitten straks inentingen krijgt![]()
![]()
Ik denk echt dat ze het niet leuk gaat vindenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Neem je oordopjes met muziek mee want ze gaan echt zo zielig piepen joh
Vinden ze ook niet mja is eigen best wil moet je maar denkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk echt dat ze het niet leuk gaat vinden
Uhm ze krijgt de standaard inentingen die een kitten krijgt. Tegen niesziekte. kattenziekte (enz). DA vroeg niet eens hoe of wat.. ik zei alleen wil kitten laten inenten en toen wist ze genoegquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Vinden ze ook niet mja is eigen best wil moet je maar denken
Welke krijgen ze nu?
Geen reden om daar bang voor te zijn wanneer je het dier goed fixeert.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben tevens ook beetje bang dat het beestje mijn handen compleet open gaat krabben
Ik ben daar inmiddels zwaar doof voorquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Neem je oordopjes met muziek mee want ze gaan echt zo zielig piepen joh
Mijn hond beet in m'n klauwen en wel zo diep dat het bijna gehecht moest wordenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:08 schreef Dqod het volgende:
Mijn katje heeft nooit gepiept tijdens inentingen
/badasskitteh
Autsch O.oquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn hond beet in m'n klauwen en wel zo diep dat het bijna gehecht moest worden
Tandwieltje losgeschoten aan het achterwiel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah dat is klote, hoe dat? Ongeluk gehad?
Nasi is lekkerquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Codewoord om hier binnen te komen is nasi.
Je bent dus op de goede weg
Oh nastyquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tandwieltje losgeschoten aan het achterwiel.
Ik heb dat met jankende kinderen, diertjes gaan toch altijd wat meer aan het hart hequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben daar inmiddels zwaar doof voor. Altijd al geweest, eigenlijk.
Reparatie kost minimaal 70 euro en als er binnen nog meer stuk is meer dan 100quote:
Nu op zoek naar een andere fiets? Wel lelijk zegquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Reparatie kost minimaal 70 euro en als er binnen nog meer stuk is meer dan 100Dat is de fiets absoluut niet waard. Wel zuur dus.
Kan je niet een tandwieltje halen bij de fietsensloop en er zelf inzetten?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Reparatie kost minimaal 70 euro en als er binnen nog meer stuk is meer dan 100Dat is de fiets absoluut niet waard. Wel zuur dus.
Mijn ouders hebben nog een fiets uit de jaren '70 in de schuur staan, die is vet hip(ster) maar fietst voor geen meterquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu op zoek naar een andere fiets? Wel lelijk zeg
Nee. Althans, ik niet. Het tandwiel van de ketting aan het achterwiel draait los mee met de rest van het wiel, maar niet helemaal. Is dus intern ergens afgebroken. Dan moet ik het wiel er uit halen (dat kan ik wel), uitzoeken wat er precies mis is (niet) en nieuwe onderdelen vinden en die monteren (niet). Met het risico dat er ook ín de as iets stuk is gegaan, en dat kan ik sowieso niet repareren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan je niet een tandwieltje halen bij de fietsensloop en er zelf inzetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |