SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
ga je niet heeeequote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vast niet
Ik ben moe, maar ik wil niet naar bed
Doe'k ook nietquote:
Uitlaatzequote:
Paxgod best godquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Met al die lesbische activiteit ga je nog steeds voor paxgod?
Elke vrouw die ik mooi vindquote:
Lesbisch, meerdere exen. Heb je je pastoor al wel ingelicht?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Elke vrouw die ik mooi vind
Ik heb niet echt een type geloof ik. Als ik naar al m'n exen kijk zijn ze allemaal zo verschillend
sorry, verder durf ik niet te gaan, nu maak je me verlegenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Elke vrouw die ik mooi vind
Ik heb niet echt een type geloof ik. Als ik naar al m'n exen kijk zijn ze allemaal zo verschillend
Ze hebben me meerdere malen weer op het juiste pad willen brengen, maar ze hebben t maar opgegevenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lesbisch, meerdere exen. Heb je je pastoor al wel ingelicht?
Pardon :$quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
sorry, verder durf ik niet te gaan, nu maak je me verlegen
Je heb nu extreem direct gevraagd of ze dik of lelijk is en hoe ze seks heeft. Maar opeens voel je een rem?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
sorry, verder durf ik niet te gaan, nu maak je me verlegen
Ik snap het wel. Zou het er zelf ook heet van krijgenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nouwja, het hele lesbische gedoe, kante jurkes, tieten....
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je heb nu extreem direct gevraagd of ze dik of lelijk is en hoe ze seks heeft. Maar opeens voel je een rem?
Nee, ik heb indirect gevraagd of ze knap isquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je heb nu extreem direct gevraagd of ze dik of lelijk is en hoe ze seks heeft. Maar opeens voel je een rem?
Dat deed je inderdaad zeer subtielquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee, ik heb indirect gevraagd of ze knap is
Ze is zo knap dat zelfs ik niet van haar af kon blijvenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee, ik heb indirect gevraagd of ze knap is
snap jequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Zou het er zelf ook heet van krijgen
Oh wacht
[..]
is goedquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:04 schreef Dqod het volgende:
Maar ik duik erin mannen. Wellicht tot een volgende keer
Bind Fera even voor me vast wanneer ze terug is, ok gr gr![]()
Ongeveer 1,68. Lang stijl blond haar. Blauwe ogen. Lichte wenkbrauwen.quote:
Even voor je gekeken. Het koste mij welgeteld 3 seconden om te vinden. Zet hem op.quote:
Mij werd laatst te kennen gegeven dat ik de 100k was gepasseerdquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:07 schreef Toto69 het volgende:
Post 90.000 voor mijn schatties:
- Kaneelstokje
- Supersof
- Yreal
- Etsu
- Paxcon
- Fera
- Heppie
- LR
- Fylax
- Nofxtbr
- Dqod
- Fok-it
- JanCees
- Insomnia_
Hopelijk vergeet ik niemand.
Alto? En dan de schattige of de ruige soort?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ongeveer 1,75. Lang stijl blond haar. Blauwe ogen. Lichte wenkbrauwen.
Redelijk slank. Alternatieve kledingstijl.
Nu je het zegt, verrekquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Even voor je gekeken. Het koste mij welgeteld 3 seconden om te vinden. Zet hem op.
[..]
Mij werd laatst te kennen gegeven dat ik de 100k was gepasseerd
Ik zit ook alweer over de 70k, verdikkeme.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:07 schreef Toto69 het volgende:
- Kaneelstokje
- Supersof
- Yreal
- Etsu
- Paxcon
- Fera
- Heppie
- LR
- Fylax
- Nofxtbr
- Dqod
- Fok-it
- JanCees
- Insomnia_
Ik vind haar walgelijk schattig. Komt door haar boerse accent.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Alto? En dan de schattige of de ruige soort?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit ook alweer over de 70k, verdikkeme.
[..]
Ik vind haar walgelijk schattig. Komt door haar boerse accent.
hoe danquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Even voor je gekeken. Het koste mij welgeteld 3 seconden om te vinden. Zet hem op.
[..]
ik zit mobiel en geen zin om moeite te doenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
zienquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:09 schreef Paxcon het volgende:
Overigens is er nog wel go pro filmpje van vakantie waarin je topless ziet zwemmen
Ik heb hem alweer. Maar hij doet zo raar tegenwoordig. Eerst kon ik altijd met hem los lopen, nu komen we bij de deur van de flat en sprint hij er ineens vandoor.quote:
Jajaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ooh
Ja het was ook niet bedoeld om te showen maar omdat het gewoon warm was
Ook voor je hond is het een nieuwe onwennige omgeving natuurlijk. Hopelijk went het snel voor hemquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb hem alweer. Maar hij doet zo raar tegenwoordig. Eerst kon ik altijd met hem los lopen, nu komen we bij de deur van de flat en sprint hij er ineens vandoor.Moest ik koekjes en een speeltje gaan halen om hem te lokken. Waardoor hij dus een tijdje alleen buiten was. Wel eng.
Klopt wel, ja. Maar het ging eerder juist beter.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook voor je hond is het een nieuwe onwennige omgeving natuurlijk. Hopelijk went het snel voor hem
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt wel, ja. Maar het ging eerder juist beter.Ik denk dat 'ie nu juist zijn (spreekwoordelijke) ballen heeft gevonden en op avontuur gaat.
Hij heeft wel een apart karakter.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Honden met karakterAl begrijp ik wel dat het ook voor jou lastig is.
quote:
loveyouquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:07 schreef Toto69 het volgende:
- Kaneelstokje
- Supersof
- Yreal
- Etsu
- Paxcon
- Fera
- Heppie
- LR
- Fylax
- Nofxtbr
- Dqod
- Fok-it
- JanCees
- Insomnia_
paxcon is mn vriendjequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:42 schreef Yreal het volgende:
Waarom zien alle homo's en wanneebees paxcon toch als trophy boy?
ik merk nu dat ik de 'j' ben vergetenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik kon hem echt niet plaatsen. Leek me gezien de gay context wel toepasselijk.
hij is kaolo lekkerquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:42 schreef Yreal het volgende:
Waarom zien alle homo's en wanneebees paxcon toch als trophy boy?
Stiekem ben ik heel benieuwd naar etsu zijn reactie op mijn sixpack foto's...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:54 schreef Paxcon het volgende:
Fylax werd helemaal gek van mijn zwembadfoto
Jij hebt een sixpack?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Stiekem ben ik heel benieuwd naar etsu zijn reactie op mijn sixpack foto's...
Die stuur ik alleen naar vrouwen tot nu toe..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij hebt een sicpack?
En jij hebt daat foto's van gestuurd naar hem?
Etsu is een vrouw.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Die stuur ik alleen naar vrouwen tot nu toe..
Ahaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Die stuur ik alleen naar vrouwen tot nu toe..
#fylaxformodquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |