SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
ga je niet heeeequote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vast niet
Ik ben moe, maar ik wil niet naar bed
Doe'k ook nietquote:
Uitlaatzequote:
Paxgod best godquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Met al die lesbische activiteit ga je nog steeds voor paxgod?
Elke vrouw die ik mooi vindquote:
Lesbisch, meerdere exen. Heb je je pastoor al wel ingelicht?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Elke vrouw die ik mooi vind
Ik heb niet echt een type geloof ik. Als ik naar al m'n exen kijk zijn ze allemaal zo verschillend
sorry, verder durf ik niet te gaan, nu maak je me verlegenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Elke vrouw die ik mooi vind
Ik heb niet echt een type geloof ik. Als ik naar al m'n exen kijk zijn ze allemaal zo verschillend
Ze hebben me meerdere malen weer op het juiste pad willen brengen, maar ze hebben t maar opgegevenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lesbisch, meerdere exen. Heb je je pastoor al wel ingelicht?
Pardon :$quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
sorry, verder durf ik niet te gaan, nu maak je me verlegen
Je heb nu extreem direct gevraagd of ze dik of lelijk is en hoe ze seks heeft. Maar opeens voel je een rem?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
sorry, verder durf ik niet te gaan, nu maak je me verlegen
Ik snap het wel. Zou het er zelf ook heet van krijgenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nouwja, het hele lesbische gedoe, kante jurkes, tieten....
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je heb nu extreem direct gevraagd of ze dik of lelijk is en hoe ze seks heeft. Maar opeens voel je een rem?
Nee, ik heb indirect gevraagd of ze knap isquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je heb nu extreem direct gevraagd of ze dik of lelijk is en hoe ze seks heeft. Maar opeens voel je een rem?
Dat deed je inderdaad zeer subtielquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee, ik heb indirect gevraagd of ze knap is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |