Geen reden om daar bang voor te zijn wanneer je het dier goed fixeert.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben tevens ook beetje bang dat het beestje mijn handen compleet open gaat krabben
Ik ben daar inmiddels zwaar doof voorquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Neem je oordopjes met muziek mee want ze gaan echt zo zielig piepen joh
Mijn hond beet in m'n klauwen en wel zo diep dat het bijna gehecht moest wordenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:08 schreef Dqod het volgende:
Mijn katje heeft nooit gepiept tijdens inentingen
/badasskitteh
Autsch O.oquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn hond beet in m'n klauwen en wel zo diep dat het bijna gehecht moest worden
Tandwieltje losgeschoten aan het achterwiel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah dat is klote, hoe dat? Ongeluk gehad?
Nasi is lekkerquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Codewoord om hier binnen te komen is nasi.
Je bent dus op de goede weg
Oh nastyquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tandwieltje losgeschoten aan het achterwiel.
Ik heb dat met jankende kinderen, diertjes gaan toch altijd wat meer aan het hart hequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben daar inmiddels zwaar doof voor. Altijd al geweest, eigenlijk.
Reparatie kost minimaal 70 euro en als er binnen nog meer stuk is meer dan 100quote:
Nu op zoek naar een andere fiets? Wel lelijk zegquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Reparatie kost minimaal 70 euro en als er binnen nog meer stuk is meer dan 100Dat is de fiets absoluut niet waard. Wel zuur dus.
Kan je niet een tandwieltje halen bij de fietsensloop en er zelf inzetten?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Reparatie kost minimaal 70 euro en als er binnen nog meer stuk is meer dan 100Dat is de fiets absoluut niet waard. Wel zuur dus.
Mijn ouders hebben nog een fiets uit de jaren '70 in de schuur staan, die is vet hip(ster) maar fietst voor geen meterquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu op zoek naar een andere fiets? Wel lelijk zeg
Nee. Althans, ik niet. Het tandwiel van de ketting aan het achterwiel draait los mee met de rest van het wiel, maar niet helemaal. Is dus intern ergens afgebroken. Dan moet ik het wiel er uit halen (dat kan ik wel), uitzoeken wat er precies mis is (niet) en nieuwe onderdelen vinden en die monteren (niet). Met het risico dat er ook ín de as iets stuk is gegaan, en dat kan ik sowieso niet repareren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan je niet een tandwieltje halen bij de fietsensloop en er zelf inzetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |