Die mocht niet meer. Mensen schenen er depressief van te worden. Al moet ik wel weer eens gaan nadenken over een nieuwe spreuk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:57 schreef Paxcon het volgende:
LR god
Zelfs tijdens het lachen kan je hart pijn doen en na het lachen blijft dan de pijn over
ge-ni-aal
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die mocht niet meer. Mensen schenen er depressief van te worden. Al moet ik wel weer eens gaan nadenken over een nieuwe spreuk.
Vervelend om te horen Mortaxx. Maar jouw geluk in de liefde komt nog welquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
hehe ik zeg tegen chick iets over haar duckface. Geblokkeerd
Jammer altijd, minder popcorn vermaak.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
hehe ik zeg tegen chick iets over haar duckface. Geblokkeerd
Niemand, dit is een nieuw deelquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:06 schreef Etsu het volgende:
Wie heeft de tt gewijzigd
Paxcon vindt dit niet leuk
klefquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:08 schreef Fylax het volgende:
ik ga slapen schatjes
slaaplekker lieffies en etsu
etsu is ook een liefiequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:08 schreef Fylax het volgende:
ik ga slapen schatjes
slaaplekker lieffies en etsu
oh vind dit niet erg hoor, opties lr je moet altijd opties hebbenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vervelend om te horen Mortaxx. Maar jouw geluk in de liefde komt nog wel![]()
En hoeveel kroepoek, je woont toch in Hong Kongquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:27 schreef Yreal het volgende:
pax is geschokt dat ik pas 1x chips heb gegeten dit jaar.
waarom praten zoveel mensen buiten deze sc om :Squote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:27 schreef Yreal het volgende:
pax is geschokt dat ik pas 1x chips heb gegeten dit jaar.
alleen bij Aziatische gerechten, en die vind ik goor...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:31 schreef Elan het volgende:
[..]
En hoeveel kroepoek, je woont toch in Hong Kong
oke waar wil je over pratenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarom praten zoveel mensen buiten deze sc om :S
Het is werkelijk niet normaal alle interessante rellen vinden tegenwoordig op Facebook plaats.quote:
Lijkt me zo kut in Azië wonen niet eens gewoon even naar shopa voor wat wiet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
alleen bij Aziatische gerechten, en die vind ik goor...
Achja. Wel veel mooie vrouwen hier.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me zo kut in Azië wonen niet eens gewoon even naar shopa voor wat wiet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |