Ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:00 schreef YokiKater het volgende:
Kunnen mods nog wel de usernotes inzien?
Ja, dat staat los van de rechten die abohouders hebben.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:00 schreef YokiKater het volgende:
Kunnen mods nog wel de usernotes inzien?
Teleurstelling?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah dus al die paniek voor niks ?
Welke paniek?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah dus al die paniek voor niks ?
IRC, Skype, JoepTjoep, etc.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou als er geen FOK! is wat dan wel ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:24 schreef Specularium het volgende:
TT veranderd trouwens, Tetten van Corrie vond ik weer zo plat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zat op die twitter te kijken voor als FOK! down is, maar er stonden geen updates.quote:
Weet ik niet, hij schijnt van fietsen te houden.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Spreek Elfletterig dan ook zoveel talen ?
Omdat het ook een simpel kort klusje was. Als het mis was gegaan dan komen daar wel updates.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zat op die twitter te kijken voor als FOK! down is, maar er stonden geen updates.
Daar weet jij niks van.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Krijg jij gewoon een natte appeltaart van.
Hoe kunnen smurfen door een waterkraan?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe kan het dat Timmerfrans zoveel talen spreekt ?
Heb geen huisdier.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Krijg je daar een natte poes van, Antoine.
Net stuurde ik iets maar ik zag niet aan wiequote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat is er met DM dan? Bij mij doet hij het nog.
Kan je toch even terugkijken?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Net stuurde ik iets maar ik zag niet aan wieDus wie weet heeft de verkeerde het ontvangen.
Ja heb ik gedaan maar hij is helemaal foetsie. In een black hole verdwenen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kan je toch even terugkijken?
Oh wat raarquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja heb ik gedaan maar hij is helemaal foetsie. In een black hole verdwenen.
Nee, dm.fok.nl werkt niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kan je toch even terugkijken?
Wel hoor, bij mij althans.quote:
Geen naaktfoto's? Verstandig.quote:
Die persoon zou dan een hartaanval krijgen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geen naaktfoto's? Verstandig.
Dat lijkt bij mij ook te werken. Misschien hebben ze bij jou alles geblokkeerd.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:36 schreef Specularium het volgende:
Voor de PM, messages.fok.nl werkt hier ook niet.
Dat komt omdat er aan gewerkt wordt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar de site loopt echt niet lekker ....
Klinkt allemaal heel technischequote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:54 schreef YokiKater het volgende:
De PM en DM sites zijn gewoon up maar werken nog niet bij iedereen omdat je provider de DNS instellingen moet updaten. Dat kan even duren.
[..]
Dat komt omdat er aan gewerkt wordt.
Dit is die gezonde leefstijl met een wortel en een sapje.quote:
Ziet er niet uit. Hij heeft nog wel enorme oren.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is die gezonde leefstijl met een wortel en een sapje.
Wat een gedrocht is het eigenlijk geworden zo.
Moeten ze godverdomme even mee opschieten.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:54 schreef YokiKater het volgende:
De PM en DM sites zijn gewoon up maar werken nog niet bij iedereen omdat je provider de DNS instellingen moet updaten. Dat kan even duren.
[..]
Dat komt omdat er aan gewerkt wordt.
Oh je hebt een dringende dm te sturen?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moeten ze godverdomme even mee opschieten.
Hij wil Uccie de vraag stellenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh je hebt een dringende dm te sturen?
Nee, eigenlijk niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh je hebt een dringende dm te sturen?
Klopt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Stuur Tem er eentje dan. Krijgt hij ook eens een keer een DM want volgens hem DM't hij nooit.
Wij DM'en enkel beroepsmatig.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Stuur Tem er eentje dan. Krijgt hij ook eens een keer een DM want volgens hem DM't hij nooit.
Wat saai.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wij DM'en enkel beroepsmatig.
Dat boeit me ook helemaal niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij weet niet over wie wij roddelen.
De populairste vrouw van FOK!.quote:
Nou dat denk ik niet hoor.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De populairste vrouw van FOK!.
Nee man ik ben niet zo een roddelaar. Ik hoor alles altijd het laatst.quote:
Wat..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Aziaten zijn echt een beetje vreemd
https://www.facebook.com/video.php?v=308227922702783
Kijk, zo regel je die DM's.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:25 schreef Karina het volgende:
Dat filmpje is niks voor ouwe wijven zoals ik. Ik zit met rode koontjes nu he?
Houden ze hier wel van. Op een oude fiets moet je het leren, en zo.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
ja vooral dat ouwe wijf doet het hem denk ik
Ik ben niet zo een lerares hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Houden ze hier wel van. Op een oude fiets moet je het leren, en zo.
Haha ja dat had je eens verteld, maar je wilde niet zeggen van wie.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben niet zo een lerares hoorNee ik krijg alleen hele brave. In al die jaren (heb ik al een keer verteld) 1x een foto in mijn pm gekregen. Een nogal XXX foto
Was ook geen 'bekende' user, tenminste, de naam zei me niet echt iets. Behalve dan uit het topic waar het uit voortvloeide blijkbaar. Ben de naam iig vergeten. Kan het nog wel terugzoeken denk ikquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha ja dat had je eens verteld, maar je wilde niet zeggen van wie.
Oh okee, ik stelde me een tong80 voor ofzoquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Was ook geen 'bekende' user, tenminste, de naam zei me niet echt iets. Behalve dan uit het topic waar het uit voortvloeide blijkbaar. Ben de naam iig vergeten. Kan het nog wel terugzoeken denk ik
Uh nee hoe kom je daar nou bij.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh okee, ik stelde me een tong80 voor ofzo
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh nee hoe kom je daar nou bij.
En dat zou echt heel ergzijn.
Ja kom maar op.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:42 schreef Specularium het volgende:
Njovelin wil ook graag een penerfoto in de DM.
Van jou wil ik er sowieso natuurlijk ook wel eentje. Ook al ben ik oud en gerimpeld.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:42 schreef Specularium het volgende:
Njovelin wil ook graag een penerfoto in de DM.
Tante Sjaan weet daar meer van.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:32 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hoe kunnen smurfen door een waterkraan?
Nu ben ik wel benieuwd wat dat 'en zo' is.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:44 schreef hugecooll het volgende:
Ik las dat njo ook naar naaktstranden en zo gaat
Andere naaktloopplekken denk ik :0quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd wat dat 'en zo' is.
Daar zul je mij iig nooit vindenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Andere naaktloopplekken denk ik :0
Goed gelezen hoor.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:44 schreef hugecooll het volgende:
Ik vind het wel relaxed ja. Probeer het maar eens.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat wat dan? Nog nooit geweest eik
Post dan een linkje.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:44 schreef hugecooll het volgende:
De pics staan in KPD.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Was verder niet echt interessant geloof ik. Geen pics en zo
Vader Abraham ging daar toch over?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tante Sjaan weet daar meer van.
Trusteequote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:52 schreef Karina het volgende:
OK ik ga slapen. Dit is teveel voor mijn preutse geest.
Toedeloe.
Jij was anders ook in dat topic.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:52 schreef Karina het volgende:
OK ik ga slapen. Dit is teveel voor mijn preutse geest.
Toedeloe.
quote:
Vast met afkeurende blik. Weet het niet eens meerquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jij was anders ook in dat topic.
Hah! Arbeiderrrrrr!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 07:10 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Slapen
Wat dacht je van werken.
Hmmm welke dagwinst ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je dagwinst gisteren.
Ik neem ook chocola met dat witte spul.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik neem die chocolade. Welke neem jij ?
Chill !quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:17 schreef anonymoussie het volgende:
Zo, als ik een beetje doorwerk kan ik zo naar huis.
Ik baal er al van als ik mezelf in de top-100 zie staan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:28 schreef Yasmin23 het volgende:
Is dit niet vrij kansloos eigenlijk ?
Gewoon niet naar de lijst kijken :pquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik baal er al van als ik mezelf in de top-100 zie staan.
Ik hou niet zo van donuts.quote:
Zo te zien is ze vergeten te slagroombussen erop te legen.quote:
Zo werkt het niet....neurotisch, dwangmatig dit dat en van donuts word je viesdik.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gewoon niet naar de lijst kijken :p
Lekker vadsig. Het is het waardquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zo werkt het niet....neurotisch, dwangmatig dit dat en van donuts word je viesdik.
Ligt aan de voorkeur van de ontvanger toch ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lekker vadsig is niet goed voor de verkoop van Yasmin.rar.
Er is een markt voor true, maar die is erg beperkt. Moet ik straks naar ranzige sites zoals feeders.org en dat moeten we niet willen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ligt aan de voorkeur van de ontvanger toch ?
Ja maar... donutsquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er is een markt voor true, maar die is erg beperkt. Moet ik straks naar ranzige sites zoals feeders.org en dat moeten we niet willen.
Ik wilde je net een doos donuts aanbieden, als je een stel Henken wat vadsige pics wilde sturen, maar zo te zien hoeft dat niet meer.quote:
Werk jij in een feesttent ofzo?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Chill !
K moet pas vanaaf om 2100 werken ...
Ja het is altijd een groot feest om te mogen werkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:20 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Werk jij in een feesttent ofzo?
Barvrouw?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja het is altijd een groot feest om te mogen werken
In de horeca waar je geen piercing mag hebben.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:20 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Werk jij in een feesttent ofzo?
Nah in de randstad zijn ze ook niet altijd fan van piercings hoor:Pquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In de horeca waar je geen piercing mag hebben.
Zal wel achter de bar bij de plattelandsvrouwen zijn ofzo.
Dan ben ik serveerster.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:24 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
En als je geen barvrouw bent?
Das kut.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah das eigenlijk een raar verhaal. Dat wordt ingenomen door het bedrijf.
Doe maar een selfie als je achter de bar staat.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ach voor de rest is het goed hoor.
Maar thnx
Is niet legaal.. werk je wel wit?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah das eigenlijk een raar verhaal. Dat wordt ingenomen door het bedrijf.
Ja ik werk wel wit, werk via een uitzendbureau voornamelijk bij een opdrachtgever die jullie ongetwijfeld kennen. Maar wil de naam liever hier niet noemen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is niet legaal.. werk je wel wit?
Schandalig, de fooi is voor jullie.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik werk wel wit, werk via een uitzendbureau voornamelijk bij een opdrachtgever die jullie ongetwijfeld kennen. Maar wil de naam liever hier niet noemen.
Ik ken de regels, alleen in dit specifieke geval is het een beetje lastig. Zal je de naam ff dm-en.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Schandalig, de fooi is voor jullie.
Https://www.fnvhoreca.nl/650/fooien.html
Die kennen we al, want we volgen je op Facebook.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik werk wel wit, werk via een uitzendbureau voornamelijk bij een opdrachtgever die jullie ongetwijfeld kennen. Maar wil de naam liever hier niet noemen.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die kennen we al, want we volgen je op Facebook.
Je kunt trouwens beter zwart gaan werken. Levert veel meer op.
Ik maak elke avond een fapje voordat ik ga slapen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jij kan idd weten wat mijn facebook is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh....wij bejaarden hebben FB ook net ontdekt en jagen nu al die kutpubers weg, net zoals we op Hyves hebben gedaan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Is kingstown niet een beetje oud voor Facebook?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik maak elke avond een fapje voordat ik ga slapen.GahahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh....wij bejaarden hebben FB ook net ontdekt en jagen nu al die kutpubers weg, net zoals we op Hyves hebben gedaan.
https://ello.co/beta-public-profilesquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Je hebt nu zon nieuwe toch? Die gaat op invites.
Oeh vet ! Hoe ga je die sturen dan ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
https://ello.co/beta-public-profiles
Ik zal je een invite sturen.
Oh, dus daar zitten alle celebrities op.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Je hebt er trouwens ook een waar je 7000 dollar voor een account moet betalen. Alleen voor rijke mensen is die.
Ja. Misschien als we allemaal wat bijleggen kunnen we ook zon account nemen ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, dus daar zitten alle celebrities op.
Is goed, ik leg een euro bij. Iemand 6999?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja. Misschien als we allemaal wat bijleggen kunnen we ook zon account nemen ?
Ik doe wel 5 euro danquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is goed, ik leg een euro bij. Iemand 6999?
Netropolitan of Tinder Luxy?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, dus daar zitten alle celebrities op.
Mijn rijbewijs zit in de koekjestrommel, dus die raak ik niet kwijt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Bij Max gaat het nu over ouderen die hun rijbewijs kwijt zijn geraakt. Misschien iets voor Karina en Kingstown?
Wat jammer. Nog snel een reunie organiseren voor hij sluit..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:56 schreef Viro het volgende:
http://www.omroepwest.nl/(...)icht-door-geldgebrek
Mijn middelbare school
Oud klasgenoten en docenten roepen precies hetzelfde op fbquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat jammer. Nog snel een reunie organiseren voor hij sluit..
Haha. Hebben jullie al eens een reunie gehad?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Oud klasgenoten en docenten roepen precies hetzelfde op fb
Ik heb docenten van mijn middelbare school op fb![]()
Ja. Na lange tijd weer een blowtje gedaan. Was wel ff trippen. Was met een maatje. Beetje blowen, gamen en vreten. Voel me dan altijd net 18.quote:
Daar is het weekend voor.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:40 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja. Na lange tijd weer een blowtje gedaan. Was wel ff trippen. Was met een maatje. Beetje blowen, gamen en vreten. Voel me dan altijd net 18.
Volgende dag zit ik dan in een lichte roes.![]()
Annie23 ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:42 schreef anonymoussie het volgende:
Jullie nog wat gedaan?
Annie heeft gewerkt natuurlijk.
Oh dat schijn ik te zijn he ?:Pquote:
Werken en feestenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh dat schijn ik te zijn he ?:P
Ja was weer super vet. Echt genoten. Super blij ook dat ik al wakker ben dankzij mijn buren
Doe ik ook vaak in het weekend.quote:
Schijnt wel tof te zijn, maar heb hem zelf nog niet gezien.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:48 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Doe ik ook vaak in het weekend.
Mijn vriendin komt vanavond. De Wolf of Wallstreet komt op HBO. We willen dat wel zien. Weet iemand of het wat is?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Hier is trouwens die bar selfie waar je om vroeg.
[ afbeelding ]
Doe eens een echte.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Hier is trouwens die bar selfie waar je om vroeg.
[ afbeelding ]
Ja dat denk ik ook. Hij duurt wel zo'n 3 uur.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Schijnt wel tof te zijn, maar heb hem zelf nog niet gezien.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Oke oke.....Pffffalletoptienlijstjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke oke.....PffffJe foto staat wel op veel sites.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Oke oke.....PffffDie andere beviel me beter....daar staat tenminste nog een asbak op de bar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap ook wel dat je hier geen foto post. Kom je wel naar de meet?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Jullie zijn ook niet makkelijk voor de te gek te houden
Ja rookverbod he.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die andere beviel me beter....daar staat tenminste nog een asbak op de bar.
Gaat dat zo snel hier?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Snap ook wel dat je hier geen foto post. Kom je wel naar de meet?
Misschien eerder als specularium dan weer naar buiten mag.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gaat dat zo snel hier?
Maar die is toch pas 2016 ?
Wat doen jullie op zon meet dan ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien eerder als specularium dan weer naar buiten mag.
Klagen en nietszeggende oneliners uitkramen. Denk ik, ik was er de vorige keer niet bij.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat doen jullie op zon meet dan ?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klagen en nietszeggende oneliners uitkramen. Denk ik, ik was er de vorige keer niet bij.
Nee, niet bij nws sc. Wel bij andere meets.quote:
Als de hoofdrolspelers zouden komen lijkt het mij wel droog. Ben echt benieuwd of sommige mensen in het echt ook zo zijnquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee, niet bij nws sc. Wel bij andere meets.
Jawelquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:07 schreef Uccie het volgende:
Meet in 2016.... Ik kan niet, moet mijn haar wassen.
Hoe bevalt het huwelijkse leven Uccie? Al een beetje gewend?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:07 schreef Uccie het volgende:
Meet in 2016.... Ik kan niet, moet mijn haar wassen.
Als je eind van deze maand je haar maar niet gaat wassen.quote:
Eigenlijk precies hetzelfde als ongetrouwd zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe bevalt het huwelijkse leven Uccie? Al een beetje gewend?
Nou, laat ik dat maar wel doen, of wil je naast een vogelnest zittenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als je eind van deze maand je haar maar niet gaat wassen.
Ach, vogelnestjes zijn ook leuk. Ik was mijn haar niet zo vaakquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, laat ik dat maar wel doen, of wil je naast een vogelnest zitten
Maar dan doe ik dat wel niet tussen 19-20u.
Ik 2 of 3x per week, het wisselt een beetje.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ach, vogelnestjes zijn ook leuk. Ik was mijn haar niet zo vaak
De ene week 2 keer en de andere week 3 keer.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik 2 of 3x per week, het wisselt een beetje.
Ja, ik was het elke 3e dag en er zitten maar 7 dgn in een week.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De ene week 2 keer en de andere week 3 keer.
Living on the edge.
Draagt ie ook sandalen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn broertje laat zijn haar alleen bij de kapper wassen, dus paar keer per jaar
Hij wast het zelf alleen met water.
Ik heb wel shampoo zonder silliconen en zooi.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn broertje laat zijn haar alleen bij de kapper wassen, dus paar keer per jaar
Hij wast het zelf alleen met water.
Nee, hij is heel cool enzo. Niet zo'n nerd als ik.quote:
Wat voor shampoo heb jij? Ik moet nog nieuwe hebben.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb wel shampoo zonder silliconen en zooi.
Maar ik ga maar 2x per jaar naar de kapper.
Van de Tuinen, dr. organix heet het. Maar ik koop altijd alleen als het 1+1 gratis isquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat voor shampoo heb jij? Ik moet nog nieuwe hebben.
Ken ik niet, ik ga er eens naar kijken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Van de Tuinen, dr. organix heet het. Maar ik koop altijd alleen als het 1+1 gratis is
Wel schoon.quote:
Dan hoeven wij niet naar LIF.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:27 schreef Kingstown het volgende:
Waarom is dit opeens een LIF -topic geworden?
Wordt je vriendin dan niet jaloers?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:38 schreef anonymoussie het volgende:
Ik ga maar eens een uitsmijter doen.
Neuh. Ze blowt zelf niet. Maar zolang het niet te vaak gebeurt heeft ze er geen moeite mee. Scheelt dat ik er geen behoefte aan heb er een wekelijkse gewoonte van te maken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wordt je vriendin dan niet jaloers?
Afgezien van de zooi die het oplevert.
Ik heb genoten van deze post.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wordt je vriendin dan niet jaloers?
Afgezien van de zooi die het oplevert.
Volgens mij moet je minder blowen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:46 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Neuh. Ze blowt zelf niet. Maar zolang het niet te vaak gebeurt heeft ze er geen moeite mee. Scheelt dat ik er geen behoefte aan heb er een wekelijkse gewoonte van te maken.
Hey! Ik zit nog in een roes he. Help me even.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij moet je minder blowen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |