Ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:00 schreef YokiKater het volgende:
Kunnen mods nog wel de usernotes inzien?
Ja, dat staat los van de rechten die abohouders hebben.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:00 schreef YokiKater het volgende:
Kunnen mods nog wel de usernotes inzien?
Teleurstelling?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah dus al die paniek voor niks ?
Welke paniek?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah dus al die paniek voor niks ?
IRC, Skype, JoepTjoep, etc.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou als er geen FOK! is wat dan wel ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:24 schreef Specularium het volgende:
TT veranderd trouwens, Tetten van Corrie vond ik weer zo plat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zat op die twitter te kijken voor als FOK! down is, maar er stonden geen updates.quote:
Weet ik niet, hij schijnt van fietsen te houden.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Spreek Elfletterig dan ook zoveel talen ?
Omdat het ook een simpel kort klusje was. Als het mis was gegaan dan komen daar wel updates.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zat op die twitter te kijken voor als FOK! down is, maar er stonden geen updates.
Daar weet jij niks van.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Krijg jij gewoon een natte appeltaart van.
Hoe kunnen smurfen door een waterkraan?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe kan het dat Timmerfrans zoveel talen spreekt ?
Heb geen huisdier.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Krijg je daar een natte poes van, Antoine.
Net stuurde ik iets maar ik zag niet aan wiequote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat is er met DM dan? Bij mij doet hij het nog.
Kan je toch even terugkijken?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Net stuurde ik iets maar ik zag niet aan wieDus wie weet heeft de verkeerde het ontvangen.
Ja heb ik gedaan maar hij is helemaal foetsie. In een black hole verdwenen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kan je toch even terugkijken?
Oh wat raarquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja heb ik gedaan maar hij is helemaal foetsie. In een black hole verdwenen.
Nee, dm.fok.nl werkt niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kan je toch even terugkijken?
Wel hoor, bij mij althans.quote:
Geen naaktfoto's? Verstandig.quote:
Die persoon zou dan een hartaanval krijgen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geen naaktfoto's? Verstandig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |