SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
JERRY JERRY JERRYquote:
quote:
Klopt. 60 jaar ofzo.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat een verandering. Zo lang geleden is het niet
Het was eerst nikkers. Daarna werd het negers.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is toch Oki Doki bij de negers? Dat nikkers is een fotosjoep
Daar moeten we Etsu en Pax eens voor uitnodigen. Kijken wie er het eerst met stoelen gaat gooien.quote:
Al gedaan.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zouden Paxcon en Etsu nooit doen.
Hij.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar moeten we Etsu en Pax eens voor uitnodigen. Kijken wie er het eerst met stoelen gaat gooien.
Ik betwijfel hetquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zouden Paxcon en Etsu nooit doen.
Volgende aflevering van Uit De Kast.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik betwijfel het
Pax ging vanavond tixh uit de kast komen
Daar weet jij dan meer van dan ik.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik betwijfel het
Pax ging vanavond tixh uit de kast komen
Ik drink een biertje op de achtergrondquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar weet jij dan meer van dan ik.
Toeval?
Welke leugens?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:45 schreef Paxcon het volgende:
Gelukkig prikt sof wel door alle leugens heen
eh, dat interpreteer je verkeerdquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ah, afgewezen![]()
hoe voelt dat nou?
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Klopt. 60 jaar ofzo.
Nikkers is ook niet lang daarna in ongebruik geraakt.
[..]
Het was eerst nikkers. Daarna werd het negers.
Daarna werd neger ook te racistisch gevonden () en het werd op een eiland ofzo.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is wel nodig. Vooral in z'n onderbroekje.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:45 schreef Paxcon het volgende:
Gelukkig prikt sof wel door alle leugens heen
Ik ga ook mee.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:52 schreef Etsu het volgende:
Vanavond op stap
Ga je mee Paxje?
Johannes gaat ook mee.
Ik laat me maar door 2 vrouwen prikken. Jij bent geen van de twee. Sorry.quote:
stop maar met de schijnheilige piet uit te hangen, je bent gewoon een racistquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Klopt. 60 jaar ofzo.
Nikkers is ook niet lang daarna in ongebruik geraakt.
[..]
Het was eerst nikkers. Daarna werd het negers.
Daarna werd neger ook te racistisch gevonden () en het werd op een eiland ofzo.
is goedquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:52 schreef Etsu het volgende:
Vanavond op stap
Ga je mee Paxje?
Johannes gaat ook mee.
Ik wil jou ook helemaal niet prikken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik laat me maar door 2 vrouwen prikken. Jij bent geen van de twee. Sorry.
Wat jij wil.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
stop maar met de schijnheilige piet uit te hangen, je bent gewoon een racist
Dan begrijpen wij elkaar.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil jou ook helemaal niet prikken.
Na 100x zeggen weet ik wel dat je me niet aantrekkelijk vindt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat jij wil.
[..]
Dan begrijpen wij elkaar.
Wejoooh, shit`s gettin personal herequote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Na 100x zeggen weet ik wel dat je me niet aantrekkelijk vindt.
ah, labiliteit.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Een vrouw vertelde me laatst nog dat toen een andere vrouw mij herhaaldelijk zei dat we elkaar niet begeerden, dit juist betekende dat zij me wel wilde.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:55 schreef Fera het volgende:
[..]
LOI-cursus humor?quote:
Wees maar niet bang, ik hoef je niet meer. Die tijd is geweest.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een vrouw vertelde me laatst nog dat toen een andere vrouw mij herhaaldelijk zei dat we elkaar niet begeerden, dit juist betekende dat zij me wel wilde.
Ik snap niks van vrouwen.
gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat je haar inderdaad niet goed begrepen hebt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een vrouw vertelde me laatst nog dat toen een andere vrouw mij herhaaldelijk zei dat we elkaar niet begeerden, dit juist betekende dat zij me wel wilde.
Ik snap niks van vrouwen.
Ik moet net hardop lachen om de LuckyTV na DWDDquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
gedaan
hoe krijg je 100 joden in een auto?wahahaha einzzXDXDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Sof baasquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, ik hoef je niet meer. Die tijd is geweest.
Dus jij zegt dat die vrouw mij juist wel wilde?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat je haar inderdaad niet goed begrepen hebt.
[..]
Ik moet net hardop lachen om de LuckyTV na DWDD
ik wil jou welquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dus jij zegt dat die vrouw mij juist wel wilde?
Godverdomme.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/
Oh hij staat ook al online
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/
Oh hij staat ook al online
Nee, Ganymedes lijkt me niksquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:52 schreef Etsu het volgende:
Vanavond op stap
Ga je mee Paxje?
Johannes gaat ook mee.
selfie?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
kreeg vannacht om 02.17 een selfie van jou.
Ohh jaquote:
Was dat niet Johannes in kostuum?quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohh ja
we hebben samen met nog een FOK!ker en nog iemand anders een topprestatie geleverd bij een pubquiz
die selfie heb ik overigens ook naar Fylax gestuurd, die wilde graag weten hoe johannes eruit ziet
Ik hoorde dat jij binnen de familie inmiddels als het genie wordt gezien na het verpletteren van je zus haar recordquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohh ja
we hebben samen met nog een FOK!ker en nog iemand anders een topprestatie geleverd bij een pubquiz
die selfie heb ik overigens ook naar Fylax gestuurd, die wilde graag weten hoe johannes eruit ziet
Ah.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
alba is een bijnaam van me
Omdat Jess en ik zoveel gemeen hebben
Dat doen we pas bij carnaval. Alleen vieren we dat niet in het Noorden.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah.Ik dacht dat het een eerbetoon zou zijn om je als haar te kleden.
De tam tam is weer in werking gesteld hoor ik alquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij binnen de familie inmiddels als het genie wordt gezien na het verpletteren van je zus haar record
Gewoon naar het zuiden komen. Gezellig.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat doen we pas bij carnaval. Alleen vieren we dat niet in het Noorden.
We daten nu toch alweer paar maanden. Ik zie je over paar maanden wel aan tafel in Stadskanaal rond kerst.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De tam tam is weer in werking gesteld hoor ik al
Maar dit klopt redelijk
Mocht ik ooit als een vrouw verkleed gaan zal dit absoluut als Jessica Alba zijn, maak je wat dat betreft geen zorgenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon naar het zuiden komen. Gezellig.
Niet dat ik zelf carnaval vier.
Ze gaat vreemdquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We daten nu toch alweer paar maanden. Ik zie je over paar maanden wel aan tafel in Stadskanaal rond kerst.
doeiquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:09 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga van fok af, kusjes voor diegene die het verdienen![]()
xxx
Kusje op je borsthaar.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:09 schreef Fok-it het volgende:
xxx
Is dat zo gek dan? Provinciale meisjes kunnen nou eenmaal lastig een knappe jongen uit de grote stad weerstaanquote:
Bedankt, kusjes terugquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:09 schreef Fok-it het volgende:
xxx
Say whut now?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Provinciale meisjes kunnen nou eenmaal lastig een knappe jongen uit de grote stad weerstaan
Misschien is er eindelijk een jongen met even weelderige haren in haar leven gekomen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat zo gek dan? Provinciale meisjes kunnen nou eenmaal lastig een knappe jongen uit de grote stad weerstaan
Al was ik hier nog niet over ingelicht
Het zou me niks verbazen als jij er meerdere dames op na zou houdenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat zo gek dan? Provinciale meisjes kunnen nou eenmaal lastig een knappe jongen uit de grote stad weerstaan
Al was ik hier nog niet over ingelicht
Ik doe waar ik goed in ben. Dom lullenquote:
Toch mooi hoe ik van mijn haren een dingetje heb kunnen makenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als jij er meerdere dames op na zou houden
met die wilde manen vinden ze je onweerstaanbaar
Ben je ook goed in pubquizzen?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doe waar ik goed in ben. Dom lullen
[..]
Toch mooi hoe ik van mijn haren een dingetje heb kunnen maken
Verschilt heel erg per onderwerp. Ik heb mijn uren wikipedia er in ieder geval wel opzetten qua triviale willekeurigheden.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je ook goed in pubquizzen?![]()
Ik voelde me aangesproken als provinciaal meisje.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Zeg maar gerust 'ding'quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Bedankt Pax. Dit doet mij oprecht deugd.quote:
haha, zo groot is Katwijk nou ook weer niet. Je bewijst mijn ongelijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voelde me aangesproken als provinciaal meisje.
Klinkt goed, het podium krijgt gratis alcohol dus we kunnen alle steun gebruiken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verschilt heel erg per onderwerp. Ik heb mijn uren wikipedia er in ieder geval wel opzetten qua triviale willekeurigheden.
Pics van LR zijn 'ding'quote:
Dat wilde ik dus rechtzetten.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt Pax. Dit doet mij oprecht deugd.
[..]
haha, zo groot is Katwijk nou ook weer niet. Je bewijst mijn ongelijk.
hij is nogal agressief naar vloerkleden...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
precies. doet geen vlieg kwaad
altijd lief voor een ander
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hij is nogal agressief naar vloerkleden...
En mijn duurbetaalde wijn is verspild, maar ik heb daar nog nooit over geklaagd.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hij is nogal agressief naar vloerkleden...
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En mijn duurbetaalde wijn is verspild, maar ik heb daar nog nooit over geklaagd.
Bedanktquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
iig veel plezier met je huisgenote!
Alsof dat mag van mijquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Regel die kat eens dan
ik wil dan heeeeeel graag langskomen
Jazeker, je doet nu biggie maar straks weer smeken of ik langskomquote:
Dit is eigenlijk wel waarquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jazeker, je doet nu biggie maar straks weer smeken of ik langskom
een soort hard to get spelen welke nooit slaagt
Lukt niet echtquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
wow, wat een geheim, etsu wil van pax een man maken...
Dank :$quote:
ROAAAARRRquote:
Johannes en ik gaan naar Mark Knopflerquote:
wie?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Johannes en ik gaan naar Mark Knopfler
Eindelijk iemand kunnen ronselen, alhoewel ik wel wist dat er in Johannes een Mark Knopfler-fan schuilde.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb een kat gekocht, kom je nu?
Aangezien t al laat is, kan je blijven slapenxxx
pics van je poesje?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb een kat gekocht, kom je nu?
Aangezien t al laat is, kan je blijven slapenxxx
Wel goed hoor, kaneeltjequote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doddie. Hoe is het met jou en Bon?
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
nee dan kan je vanavond niet slapen
Ach, het kan slechter, denk ik.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wel goed hoor, kaneeltje
Onafscheidelijk, haarbalBonbon en ik :$
Met jou?
Ze denken dat je bomgordel onder jas hebt maar ik je buikquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, het kan slechter, denk ik.
Ik heb nu een dikke baard waardoor mensen me nakijken op straat. Wel even wennen, dat mensen naar me kijken.
Klinkt niet heel positiefquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, het kan slechter, denk ik.
Ik heb nu een dikke baard waardoor mensen me nakijken op straat. Wel even wennen, dat mensen naar me kijken.
Wat maak je veel tikfouten de laatste tijd.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze denken dat je bomgordel onder jas hebt maar ik je buik
Ik probeer eens wat anders. Ik doe een George Costanza en doe alles dat tegen mijn instincten ingaat. Kijken of het dan beter gaat.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klinkt niet heel positief
En waarom heb jij dat dan? He?
Hm, misschien heel geen gek idee. Hoewel ik juist mijn natuurlijke instincten weer een beetje probeer aan te sporenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat maak je veel tikfouten de laatste tijd.
[..]
Ik probeer eens wat anders. Ik doe een George Costanza en doe alles dat tegen mijn instincten ingaat. Kijken of het dan beter gaat.
Ik heb er van vernomen, ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hm, misschien heel geen gek idee. Hoewel ik juist mijn natuurlijke instincten weer een beetje probeer aan te sporen
Gaat best lekker al zeg ik het zelf
Iew.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er van vernomen, ja.
Ik kreeg een stijfje.
News travels fastquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er van vernomen, ja.
Ik kreeg een stijfje.
VIES EHquote:
Sekspraat weer. Moet eens afgelopen zijn hier.quote:
Lekker agressief. I like.quote:
Ik zal m'n zweepje meenemenquote:
quote:
Kinky hoor.quote:
Ik heb vernomen dat Fera hier van houdt.quote:
quote:
Stephen Fry is een baas. Al heeft hij het iets te vaak over seks.quote:
Ik heb geen ervaring met zweepjes. Wel met een riem, guess that's the same.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat Fera hier van houdt.
[..]
[..]
Stephen Fry is een baas. Al heeft hij het iets te vaak over seks.
Dat is hoe ik rolquote:
Kan ik ook wel wat meequote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met zweepjes. Wel met een riem, guess that's the same.
Zitten wel degelijk veel verschillen in, vooral omdat zwepen veel veelzijdiger zijn. Maar dat leg ik wel eens uit als ik je weer zie. Anders denken mensen hier nog verkeerde dingen over mij.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met zweepjes. Wel met een riem, guess that's the same.
Alleen wij 3 lijken er te zijn, dus maak je niet drukquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zitten wel degelijk veel verschillen in, vooral omdat zwepen veel veelzijdiger zijn. Maar dat leg ik wel eens uit als ik je weer zie. Anders denken mensen hier nog verkeerde dingen over mij.
Cool.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zitten wel degelijk veel verschillen in, vooral omdat zwepen veel veelzijdiger zijn. Maar dat leg ik wel eens uit als ik je weer zie. Anders denken mensen hier nog verkeerde dingen over mij.
*Pakt m'n broekriem vast inquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Cool.
Maar het idee van een riem heeft wel wat.Maakt het soort van ... realistischer? Ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen.
If serious: kut voor je.quote:
Jij wilt het ook gewoon horen he viespeuk.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alleen wij 3 lijken er te zijn, dus maak je niet druk
Het is een soort van wilder, ja. Alsof het meer in the heat of the moment gebeurt. Een zweep heb je specifiek voor die reden klaarliggen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Cool.
Maar het idee van een riem heeft wel wat.Maakt het soort van ... realistischer? Ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen.
Goeie xDquote:
Jij snapt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij wilt het ook gewoon horen he viespeuk.
Ik heb je wel in de gaten.
Ik lig een documentaire te kijken over een van mijn favoriete artiesten, dus ben niet echt in die stemming nu. :$
[..]
Het is een soort van wilder, ja. Alsof het meer in the heat of the moment gebeurt. Een zweep heb je specifiek voor die reden klaarliggen.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij wilt het ook gewoon horen he viespeuk.
Ik heb je wel in de gaten.
Ik lig een documentaire te kijken over een van mijn favoriete artiesten, dus ben niet echt in die stemming nu. :$
[..]
Het is een soort van wilder, ja. Alsof het meer in the heat of the moment gebeurt. Een zweep heb je specifiek voor die reden klaarliggen.
Was je zo'n kutkind ja?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niet serieus maar zou wel goed zijn geweest
Wie noem jij een ho ;squote:
Waarom was het dan goed voor je geweest? Ik denk niet dat het een erg positieve invloed heeft op kinderen.quote:
Je bent gewoon jaloers omdat jij niet op het lijstje staat.quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:27 schreef JanCees het volgende:
Heren en dames, ik ga slapen. Morgen weer veel te vroeg op.
Nohhhhhquote:
Ik heb een nieuwe riem trouwens. Grappig wel.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Goeie xD
[..]
Jij snapt wat ik bedoel.
Het is je vergeven.quote:
Welk lijstjequote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat jij niet op het lijstje staat.
Trusten JC.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:27 schreef JanCees het volgende:
Heren en dames, ik ga slapen. Morgen weer veel te vroeg op.
Respect en discipline kwekenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom was het dan goed voor je geweest? Ik denk niet dat het een erg positieve invloed heeft op kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |