quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
nee dan kan je vanavond niet slapen
Ach, het kan slechter, denk ik.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wel goed hoor, kaneeltje
Onafscheidelijk, haarbalBonbon en ik :$
Met jou?
Ze denken dat je bomgordel onder jas hebt maar ik je buikquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, het kan slechter, denk ik.
Ik heb nu een dikke baard waardoor mensen me nakijken op straat. Wel even wennen, dat mensen naar me kijken.
Klinkt niet heel positiefquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, het kan slechter, denk ik.
Ik heb nu een dikke baard waardoor mensen me nakijken op straat. Wel even wennen, dat mensen naar me kijken.
Wat maak je veel tikfouten de laatste tijd.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze denken dat je bomgordel onder jas hebt maar ik je buik
Ik probeer eens wat anders. Ik doe een George Costanza en doe alles dat tegen mijn instincten ingaat. Kijken of het dan beter gaat.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klinkt niet heel positief
En waarom heb jij dat dan? He?
Hm, misschien heel geen gek idee. Hoewel ik juist mijn natuurlijke instincten weer een beetje probeer aan te sporenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat maak je veel tikfouten de laatste tijd.
[..]
Ik probeer eens wat anders. Ik doe een George Costanza en doe alles dat tegen mijn instincten ingaat. Kijken of het dan beter gaat.
Ik heb er van vernomen, ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hm, misschien heel geen gek idee. Hoewel ik juist mijn natuurlijke instincten weer een beetje probeer aan te sporen
Gaat best lekker al zeg ik het zelf
Iew.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er van vernomen, ja.
Ik kreeg een stijfje.
News travels fastquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er van vernomen, ja.
Ik kreeg een stijfje.
VIES EHquote:
Sekspraat weer. Moet eens afgelopen zijn hier.quote:
Lekker agressief. I like.quote:
Ik zal m'n zweepje meenemenquote:
quote:
Kinky hoor.quote:
Ik heb vernomen dat Fera hier van houdt.quote:
quote:
Stephen Fry is een baas. Al heeft hij het iets te vaak over seks.quote:
Ik heb geen ervaring met zweepjes. Wel met een riem, guess that's the same.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat Fera hier van houdt.
[..]
[..]
Stephen Fry is een baas. Al heeft hij het iets te vaak over seks.
Dat is hoe ik rolquote:
Kan ik ook wel wat meequote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met zweepjes. Wel met een riem, guess that's the same.
Zitten wel degelijk veel verschillen in, vooral omdat zwepen veel veelzijdiger zijn. Maar dat leg ik wel eens uit als ik je weer zie. Anders denken mensen hier nog verkeerde dingen over mij.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met zweepjes. Wel met een riem, guess that's the same.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |