Wees maar niet bang, ik hoef je niet meer. Die tijd is geweest.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een vrouw vertelde me laatst nog dat toen een andere vrouw mij herhaaldelijk zei dat we elkaar niet begeerden, dit juist betekende dat zij me wel wilde.
Ik snap niks van vrouwen.
gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat je haar inderdaad niet goed begrepen hebt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een vrouw vertelde me laatst nog dat toen een andere vrouw mij herhaaldelijk zei dat we elkaar niet begeerden, dit juist betekende dat zij me wel wilde.
Ik snap niks van vrouwen.
Ik moet net hardop lachen om de LuckyTV na DWDDquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
gedaan
hoe krijg je 100 joden in een auto?wahahaha einzzXDXDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Sof baasquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, ik hoef je niet meer. Die tijd is geweest.
Dus jij zegt dat die vrouw mij juist wel wilde?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat je haar inderdaad niet goed begrepen hebt.
[..]
Ik moet net hardop lachen om de LuckyTV na DWDD
ik wil jou welquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dus jij zegt dat die vrouw mij juist wel wilde?
Godverdomme.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/
Oh hij staat ook al online
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/
Oh hij staat ook al online
Nee, Ganymedes lijkt me niksquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:52 schreef Etsu het volgende:
Vanavond op stap
Ga je mee Paxje?
Johannes gaat ook mee.
selfie?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
kreeg vannacht om 02.17 een selfie van jou.
Ohh jaquote:
Was dat niet Johannes in kostuum?quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohh ja
we hebben samen met nog een FOK!ker en nog iemand anders een topprestatie geleverd bij een pubquiz
die selfie heb ik overigens ook naar Fylax gestuurd, die wilde graag weten hoe johannes eruit ziet
Ik hoorde dat jij binnen de familie inmiddels als het genie wordt gezien na het verpletteren van je zus haar recordquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohh ja
we hebben samen met nog een FOK!ker en nog iemand anders een topprestatie geleverd bij een pubquiz
die selfie heb ik overigens ook naar Fylax gestuurd, die wilde graag weten hoe johannes eruit ziet
Ah.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
alba is een bijnaam van me
Omdat Jess en ik zoveel gemeen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |