Dat doen we pas bij carnaval. Alleen vieren we dat niet in het Noorden.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah.Ik dacht dat het een eerbetoon zou zijn om je als haar te kleden.
De tam tam is weer in werking gesteld hoor ik alquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij binnen de familie inmiddels als het genie wordt gezien na het verpletteren van je zus haar record
Gewoon naar het zuiden komen. Gezellig.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat doen we pas bij carnaval. Alleen vieren we dat niet in het Noorden.
We daten nu toch alweer paar maanden. Ik zie je over paar maanden wel aan tafel in Stadskanaal rond kerst.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De tam tam is weer in werking gesteld hoor ik al
Maar dit klopt redelijk
Mocht ik ooit als een vrouw verkleed gaan zal dit absoluut als Jessica Alba zijn, maak je wat dat betreft geen zorgenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon naar het zuiden komen. Gezellig.
Niet dat ik zelf carnaval vier.
Ze gaat vreemdquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We daten nu toch alweer paar maanden. Ik zie je over paar maanden wel aan tafel in Stadskanaal rond kerst.
doeiquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:09 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga van fok af, kusjes voor diegene die het verdienen![]()
xxx
Kusje op je borsthaar.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:09 schreef Fok-it het volgende:
xxx
Is dat zo gek dan? Provinciale meisjes kunnen nou eenmaal lastig een knappe jongen uit de grote stad weerstaanquote:
Bedankt, kusjes terugquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:09 schreef Fok-it het volgende:
xxx
Say whut now?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Provinciale meisjes kunnen nou eenmaal lastig een knappe jongen uit de grote stad weerstaan
Misschien is er eindelijk een jongen met even weelderige haren in haar leven gekomen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat zo gek dan? Provinciale meisjes kunnen nou eenmaal lastig een knappe jongen uit de grote stad weerstaan
Al was ik hier nog niet over ingelicht
Het zou me niks verbazen als jij er meerdere dames op na zou houdenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat zo gek dan? Provinciale meisjes kunnen nou eenmaal lastig een knappe jongen uit de grote stad weerstaan
Al was ik hier nog niet over ingelicht
Ik doe waar ik goed in ben. Dom lullenquote:
Toch mooi hoe ik van mijn haren een dingetje heb kunnen makenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als jij er meerdere dames op na zou houden
met die wilde manen vinden ze je onweerstaanbaar
Ben je ook goed in pubquizzen?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doe waar ik goed in ben. Dom lullen
[..]
Toch mooi hoe ik van mijn haren een dingetje heb kunnen maken
Verschilt heel erg per onderwerp. Ik heb mijn uren wikipedia er in ieder geval wel opzetten qua triviale willekeurigheden.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je ook goed in pubquizzen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |