Ik voelde me aangesproken als provinciaal meisje.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doe waar ik goed in ben. Dom lullen
[..]
Toch mooi hoe ik van mijn haren een dingetje heb kunnen maken
Zeg maar gerust 'ding'quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doe waar ik goed in ben. Dom lullen
[..]
Toch mooi hoe ik van mijn haren een dingetje heb kunnen maken
Bedankt Pax. Dit doet mij oprecht deugd.quote:
haha, zo groot is Katwijk nou ook weer niet. Je bewijst mijn ongelijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voelde me aangesproken als provinciaal meisje.
Klinkt goed, het podium krijgt gratis alcohol dus we kunnen alle steun gebruiken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verschilt heel erg per onderwerp. Ik heb mijn uren wikipedia er in ieder geval wel opzetten qua triviale willekeurigheden.
Pics van LR zijn 'ding'quote:
Dat wilde ik dus rechtzetten.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt Pax. Dit doet mij oprecht deugd.
[..]
haha, zo groot is Katwijk nou ook weer niet. Je bewijst mijn ongelijk.
hij is nogal agressief naar vloerkleden...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
precies. doet geen vlieg kwaad
altijd lief voor een ander
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hij is nogal agressief naar vloerkleden...
En mijn duurbetaalde wijn is verspild, maar ik heb daar nog nooit over geklaagd.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hij is nogal agressief naar vloerkleden...
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En mijn duurbetaalde wijn is verspild, maar ik heb daar nog nooit over geklaagd.
Bedanktquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
iig veel plezier met je huisgenote!
Alsof dat mag van mijquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Regel die kat eens dan
ik wil dan heeeeeel graag langskomen
Jazeker, je doet nu biggie maar straks weer smeken of ik langskomquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |