Sinterklaas dissen.quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:36 schreef Fera het volgende:
Hier een racistische film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit kan echt niet meer.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Goed Nederlands. Lekker kortquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
O jeetje.
Ik ga straks naar hem toe, dus zal dan hem op aanspreken.
Vroeger was dat een normaal woord.quote:
Hier een racistische film.Ik kwam niet meer bij van het lachen toen die Quincy een poster had gemaakt met wat er racistisch was aan Zwarte Piet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit kan echt niet meer.
De juten zakken bijvoorbeeld, die waren racistisch. Ik piste bekant in mijn broek.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
O jeetje.
Ik ga straks naar hem toe, dus zal dan hem op aanspreken.
Kan ik die poster ergens vinden?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vroeger was dat een normaal woord.
[..]
Ik kwam niet meer bij van het lachen toen die Quincy een poster had gemaakt met wat er racistisch was aan Zwarte Piet.
De juten zakken bijvoorbeeld, die waren racistisch. Ik piste bekant in mijn broek.
Hier een racistische film.Dit lijkt mij een veel vettere filmsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit kan echt niet meer.![]()
Kan je nagaan wat een verandering. Zo lang geleden is het nietquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vroeger was dat een normaal woord.
[..]
Ik kwam niet meer bij van het lachen toen die Quincy een poster had gemaakt met wat er racistisch was aan Zwarte Piet.
De juten zakken bijvoorbeeld, die waren racistisch. Ik piste bekant in mijn broek.
Ik moest denken aan LOTR en Gandalf.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit lijkt mij een veel vettere films
[ afbeelding ]
Keiharde crossover dit. Met Diego als Frodo.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moest denken aan LOTR en Gandalf.
Nee Tomquote:
Idd.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Keiharde crossover dit. Met Diego als Frodo.
Paard van Sinterklaas als Willem?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Keiharde crossover dit. Met Diego als Frodo.
Varentje?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Paard van Sinterklaas als Willem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |