In het geheim ik ook.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ken al die liedjes uit m'n hoofd.
Ik hou er ook niet van hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel grappig als je haar eerste clip naast haar laatste legt. Alsof ze drie keer zo veel weegt
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Ja, daar zijn hele spannende pics van
Ik denk dat Toto die nu aan mij gaat dm'en of appen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Ja, daar zijn hele spannende pics van
Paxcon heeft wel 'n linkjequote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat Toto die nu aan mij gaat dm'en of appen.
Dank je. Ik zit te gieren van het lachen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
VBL / [VBL Slowchat #3516] Ik mag een TT verzinnen
Hier staan ook een heleboel racistische bekende strips
Mijn oma is zwaar fan. Alleen weet ze dat nu zelf niet meer, denk ik.quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
VBL / [VBL Slowchat #3516] Ik mag een TT verzinnen
Hier staan ook een heleboel racistische bekende strips
Niet meer. Zoveel afgevallen sinds ze ziek is.quote:
Ahwquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet meer. Zoveel afgevallen sinds ze ziek is.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:34 schreef Fok-it het volgende:
Hoe heet dat rascistische stripboek van jou nou Kaneel wat je zei?
Nikkers ook echtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit kan echt niet meer.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:36 schreef Fera het volgende:
Hier een racistische film.mijn baard is langerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit kan echt niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |