Zie OPquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:16 schreef Jiang153 het volgende:
Is er eigenlijk gewoon een programma dat je kan downloaden om anime te kijken op de PC?
Wat moet ik zien? Ik bedoel zoiets als Netflix dus meteen streamen etc...quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:28 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Wat moet ik zien? Ik bedoel zoiets als Netflix dus meteen streamen etc...
EDIT:
laat maar PopCorn Time heeft het opeens. Helaas niet alle eps maar moet het maar mee doen
En blijkbaar niet eens subs dus werkt toch niet :S
In combinatie met IRC of hetgeluiddateenjapansekatmaakt.se .quote:Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentile codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermate geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt gepdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Animania?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:28 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Wat moet ik zien? Ik bedoel zoiets als Netflix dus meteen streamen etc...
EDIT:
laat maar PopCorn Time heeft het opeens. Helaas niet alle eps maar moet het maar mee doen
En blijkbaar niet eens subs dus werkt toch niet :S
Popcorntime werkt ook gewoon op Torrents. Gewoon een Torrent binnenhalen. Download in sequentile volgorde aanklikken en je kan kijken terwijl hij binnen gehaald wordt. Desnoods kan je hem onmiddellijk daarna weer verwijderen en als je hem weer wilt zien opnieuw in de download zetten en meteen weer kijken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:28 schreef Jiang153 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door DeZwabber op 11-10-2014 15:27:53 ]🐙
Gesundheit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:42 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik dacht even dat hij daarmee Wiriammu Massachuchechuchetsu bedoelde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
*zucht*quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel commie nemenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*zucht*
*aan to watch lijst toevoegt*
Narutoquote:
Tokyo ghoul is gewoon passion of the christ... 30 min actie rest marteling van 1 of ander karakterquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Naruto
Tokyo Ghoul
censored anime
30 min censorquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:57 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Tokyo ghoul is gewoon passion of the christ... 30 min actie rest marteling van 1 of ander karakter
Het rijmt op dean.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:03 schreef Kyubey het volgende:
Waarom ziet Prinses Lenessia/Raynessia er zo dood uit? Wie heeft haar pupillen verwijderd?
Op pc?quote:
Hoe? Ik heb die 3.4 versie he.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Popcorntime werkt ook gewoon op Torrents. Gewoon een Torrent binnenhalen. Download in sequentile volgorde aanklikken en je kan kijken terwijl hij binnen gehaald wordt. Desnoods kan je hem onmiddellijk daarna weer verwijderen en als je hem weer wilt zien opnieuw in de download zetten en meteen weer kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik weet dat het een conceptueel wapen voor moet stellen, maar ik had liever een echte steek gezien dan een rode laserstraal die Gay Bulge moest voorstellen.Ja ja, ga maar weer jeu de boulen met je generatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Bijna iedereen in deze draad is van mijn generatie. Op een paar afwijkende figuren na.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:03 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ja ja, ga maar weer jeu de boulen met je generatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Bijna iedereen in deze draad is van mijn generatie. Op een paar afwijkende figuren na.Kom, we gaan jeu de boulen in het park. Eventueel schaak spelen met oversized schaakstukken. Terwijl we klagen over hoe vroeger alles beter was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Hopelijk gaan die kaartmascottes in Amagi pokerenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
Zouden ze in Japan ook zoiets hebben met oversized go m&m's of van die shogi schildjes?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:10 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hopelijk gaan die kaartmascottes in Amagi pokeren
dat is eps 1quote:
Nee, vorige week heb je ep 0 gezien.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:28 schreef wdn het volgende:
[..]
dat is eps 1
die heb ik vorige week al gezien
en ja, het is weer goed!
Hmm die was als 1 genummerd volgens mijn trash canquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:29 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nee, vorige week heb je ep 0 gezien.
Wat zit F/SN weer goed in elkaar zegquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:25 schreef DeZwabber het volgende:
F/SN 00 + 01 gekeken. Damn, Ufotable. Nice.
GODVERDEGODVER er is fucking niks mis met jeu de boule. Of lid zijn van een jeu de boule club.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:03 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ja ja, ga maar weer jeu de boulen met je generatie.
Het spijt mequote:Op zondag 12 oktober 2014 11:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
GODVERDEGODVER er is fucking niks mis met jeu de boule. Of lid zijn van een jeu de boule club.
Gisteravond al genoeg gezeik over gehad en nu begint het hier ook al.
Ik nietquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:03 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het spijt meIk vind jeu de boule ook heel leuk hoor!
Wat is dezequote:Op zondag 12 oktober 2014 14:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nog maar acht maanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:32 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wat is dezeWij met afstand de jongsten, daarna is de jongste 42SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rest allemaal 45 t/m 65 ofzo.
is toch leuk spel?liever dat dan minigolf hahaquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wij met afstand de jongsten, daarna is de jongste 42Rest allemaal 45 t/m 65 ofzo.
HorribleSubs vertaalde ''Akai'' als ''wit''. Dus daar doe je inderdaad goed aan.quote:
senpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaiquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:41 schreef Kyubey het volgende:
[..]
HorribleSubs vertaalde ''Akai'' als ''wit''. Dus daar doe je inderdaad goed aan.
Ik werd trouwens ziek van al dat ge''senpai'' van Sakura. Nu weet ik weer waarom ze worst girl is.
Nu weet je waarom ik het na 3 VN-dagen niet meer aan kon.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
senpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpai
Is dat ook zo in de VN?
quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:05 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nu weet je waarom ik het na 3 VN-dagen niet meer aan kon.
Mootquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:51 schreef Leafeon672 het volgende:
http://www.ranker.com/cro(...)st-people-in-history
quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:05 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nu weet je waarom ik het na 3 VN-dagen niet meer aan kon.
Helemaal af gezien?quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:29 schreef redboyke het volgende:
wat is die hunter x hunter toch slecht gerushed pfff lame. heb toch mijn score naar 6 moeten veranderen. weet nu niet wat kijken voorlopig kijk ik nog altijd naruto en one piece en fairytail
Ik vond de slice of life en kook-onzin best wel afschuwelijk hoor vooral in HF. De UFO-Table adaptatie is wat mij betreft op elk denkbaar vlak beter.quote:
ja hunter x hunter en dan hunter x hunter 2011quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Helemaal af gezien?
[..]
Ik vond de slice of life en kook-onzin best wel afschuwelijk hoor vooral in HF. De UFO-Table adaptatie is wat mij betreft op elk denkbaar vlak beter.
Komt omdat de manga nog bezig is,quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:29 schreef redboyke het volgende:
wat is die hunter x hunter toch slecht gerushed pfff lame. heb toch mijn score naar 6 moeten veranderen. weet nu niet wat kijken voorlopig kijk ik nog altijd naruto en one piece en fairytail
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |