Zie OPquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:16 schreef Jiang153 het volgende:
Is er eigenlijk gewoon een programma dat je kan downloaden om anime te kijken op de PC?
Wat moet ik zien? Ik bedoel zoiets als Netflix dus meteen streamen etc...quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:28 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Wat moet ik zien? Ik bedoel zoiets als Netflix dus meteen streamen etc...
EDIT:
laat maar PopCorn Time heeft het opeens. Helaas niet alle eps maar moet het maar mee doen
En blijkbaar niet eens subs dus werkt toch niet :S
In combinatie met IRC of hetgeluiddateenjapansekatmaakt.se .quote:Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentiële codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermate geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt geüpdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Animania?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:28 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Wat moet ik zien? Ik bedoel zoiets als Netflix dus meteen streamen etc...
EDIT:
laat maar PopCorn Time heeft het opeens. Helaas niet alle eps maar moet het maar mee doen
En blijkbaar niet eens subs dus werkt toch niet :S
Popcorntime werkt ook gewoon op Torrents. Gewoon een Torrent binnenhalen. Download in sequentiële volgorde aanklikken en je kan kijken terwijl hij binnen gehaald wordt. Desnoods kan je hem onmiddellijk daarna weer verwijderen en als je hem weer wilt zien opnieuw in de download zetten en meteen weer kijken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:28 schreef Jiang153 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door DeZwabber op 11-10-2014 15:27:53 ]🐙
Gesundheit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:42 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik dacht even dat hij daarmee Wiriammu Massachuchechuchetsu bedoelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |