Wat is dezequote:Op zondag 12 oktober 2014 14:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nog maar acht maanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:32 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wat is dezeWij met afstand de jongsten, daarna is de jongste 42SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rest allemaal 45 t/m 65 ofzo.
is toch leuk spel?liever dat dan minigolf hahaquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wij met afstand de jongsten, daarna is de jongste 42Rest allemaal 45 t/m 65 ofzo.
HorribleSubs vertaalde ''Akai'' als ''wit''. Dus daar doe je inderdaad goed aan.quote:
senpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaiquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:41 schreef Kyubey het volgende:
[..]
HorribleSubs vertaalde ''Akai'' als ''wit''. Dus daar doe je inderdaad goed aan.
Ik werd trouwens ziek van al dat ge''senpai'' van Sakura. Nu weet ik weer waarom ze worst girl is.
Nu weet je waarom ik het na 3 VN-dagen niet meer aan kon.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
senpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpai
Is dat ook zo in de VN?
quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:05 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nu weet je waarom ik het na 3 VN-dagen niet meer aan kon.
Mootquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:51 schreef Leafeon672 het volgende:
http://www.ranker.com/cro(...)st-people-in-history
quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:05 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nu weet je waarom ik het na 3 VN-dagen niet meer aan kon.
Helemaal af gezien?quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:29 schreef redboyke het volgende:
wat is die hunter x hunter toch slecht gerushed pfff lame. heb toch mijn score naar 6 moeten veranderen. weet nu niet wat kijken voorlopig kijk ik nog altijd naruto en one piece en fairytail
Ik vond de slice of life en kook-onzin best wel afschuwelijk hoor vooral in HF. De UFO-Table adaptatie is wat mij betreft op elk denkbaar vlak beter.quote:
ja hunter x hunter en dan hunter x hunter 2011quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Helemaal af gezien?
[..]
Ik vond de slice of life en kook-onzin best wel afschuwelijk hoor vooral in HF. De UFO-Table adaptatie is wat mij betreft op elk denkbaar vlak beter.
Komt omdat de manga nog bezig is,quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:29 schreef redboyke het volgende:
wat is die hunter x hunter toch slecht gerushed pfff lame. heb toch mijn score naar 6 moeten veranderen. weet nu niet wat kijken voorlopig kijk ik nog altijd naruto en one piece en fairytail
loopt de manga verder dan de serie?of stoppen ze alleen met de serie?quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Komt omdat de manga nog bezig is,
Ja de manga loopt nog aangezien de anime gebaseerd is op de manga.quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:37 schreef redboyke het volgende:
[..]
loopt de manga verder dan de serie?
FMA:B een 10 nicequote:
kan je me vertellen vanaf welk nummer ik dan de manga moet beginnen lezen dat het begint bij waar de anime is gestopt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ja de manga loopt nog aangezien de anime gebaseerd is op de manga.
[..]
FMA:B een 10 nice
NGE een 3, haha wat.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:13 schreef redboyke het volgende:
[..]
kan je me vertellen vanaf welk nummer ik dan de manga moet beginnen lezen dat het begint bij waar de anime is gestopt.
FMA:B is echt goed maar als ik iets kijk is het dan ook de ene aflevering na de andere.
dan zit je langer in het verhaal enzo.is toch wel een andere beleving om aan een stuk door te kijken of elke week moeten wachten op een aflevering.
Doe geen moeite de mangaka brengt elk jaar een tiental nieuwe hoofdstukken uit in een manga die nominaal wekelijks uit komt. Er zijn maar een handje vol hoofdstukken die niet in de anime terecht zijn gekomen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:13 schreef redboyke het volgende:
[..]
kan je me vertellen vanaf welk nummer ik dan de manga moet beginnen lezen dat het begint bij waar de anime is gestopt.
FMA:B is echt goed maar als ik iets kijk is het dan ook de ene aflevering na de andere.
dan zit je langer in het verhaal enzo.is toch wel een andere beleving om aan een stuk door te kijken of elke week moeten wachten op een aflevering.
ik hou niet zo van mecha gedoe enzo. mijn power ranger fase ben ik wel voorbij.quote:
ok thx. ben niet zo'n grote manga lezer holyland vond ik goed en Jisatsutou vind ik ook goed om persoonlijke redenen. maar had gehoopt op elke week een strip ofzo. updates laten lang op zich wachten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Doe geen moeite de mangaka brengt elk jaar een tiental nieuwe hoofdstukken uit in een manga die nominaal wekelijks uit komt. Er zijn maar een handje vol hoofdstukken die niet in de anime terecht zijn gekomen.
Gintama?quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:37 schreef redboyke het volgende:
[..]
loopt de manga verder dan de serie?of stoppen ze alleen met de serie?
ben nog op zoek om een langlopende serie te zien zoals dragonball en bleach beide gezien.
maar ik wil iets dat al lang bezig is zodat ik ene aflevering na de andere kan kijken
iemand suggesties?ik kijk niet zoveel anime dus mijn mal is redelijk bescheiden. maar af en toe een anime in afwachting dat een andere serie begint is wel leuk
edit mss handig als ik mijn mal effe bijzet kan je zien wat ik leuk vind enzo http://myanimelist.net/animelist/redboyke
Oke, dat kan.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:26 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik hou niet zo van mecha gedoe enzo.
>NGEquote:mijn power ranger fase ben ik wel voorbij.
275 afleveringen nice ga straks eens proberen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:27 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Gintama?
Al is dat niet echt een serie als db of op.
klinkt stom maar zo komt mecha bij mij over even zo "fusion" doen en dan ineens een super robotquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oke, dat kan.
[..]
>NGE
>Power Rangers
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |