loopt de manga verder dan de serie?of stoppen ze alleen met de serie?quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Komt omdat de manga nog bezig is,
Ja de manga loopt nog aangezien de anime gebaseerd is op de manga.quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:37 schreef redboyke het volgende:
[..]
loopt de manga verder dan de serie?
FMA:B een 10 nicequote:
kan je me vertellen vanaf welk nummer ik dan de manga moet beginnen lezen dat het begint bij waar de anime is gestopt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ja de manga loopt nog aangezien de anime gebaseerd is op de manga.
[..]
FMA:B een 10 nice
NGE een 3, haha wat.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:13 schreef redboyke het volgende:
[..]
kan je me vertellen vanaf welk nummer ik dan de manga moet beginnen lezen dat het begint bij waar de anime is gestopt.
FMA:B is echt goed maar als ik iets kijk is het dan ook de ene aflevering na de andere.
dan zit je langer in het verhaal enzo.is toch wel een andere beleving om aan een stuk door te kijken of elke week moeten wachten op een aflevering.
Doe geen moeite de mangaka brengt elk jaar een tiental nieuwe hoofdstukken uit in een manga die nominaal wekelijks uit komt. Er zijn maar een handje vol hoofdstukken die niet in de anime terecht zijn gekomen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:13 schreef redboyke het volgende:
[..]
kan je me vertellen vanaf welk nummer ik dan de manga moet beginnen lezen dat het begint bij waar de anime is gestopt.
FMA:B is echt goed maar als ik iets kijk is het dan ook de ene aflevering na de andere.
dan zit je langer in het verhaal enzo.is toch wel een andere beleving om aan een stuk door te kijken of elke week moeten wachten op een aflevering.
ik hou niet zo van mecha gedoe enzo. mijn power ranger fase ben ik wel voorbij.quote:
ok thx. ben niet zo'n grote manga lezer holyland vond ik goed en Jisatsutou vind ik ook goed om persoonlijke redenen. maar had gehoopt op elke week een strip ofzo. updates laten lang op zich wachten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Doe geen moeite de mangaka brengt elk jaar een tiental nieuwe hoofdstukken uit in een manga die nominaal wekelijks uit komt. Er zijn maar een handje vol hoofdstukken die niet in de anime terecht zijn gekomen.
Gintama?quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:37 schreef redboyke het volgende:
[..]
loopt de manga verder dan de serie?of stoppen ze alleen met de serie?
ben nog op zoek om een langlopende serie te zien zoals dragonball en bleach beide gezien.
maar ik wil iets dat al lang bezig is zodat ik ene aflevering na de andere kan kijken
iemand suggesties?ik kijk niet zoveel anime dus mijn mal is redelijk bescheiden. maar af en toe een anime in afwachting dat een andere serie begint is wel leuk
edit mss handig als ik mijn mal effe bijzet kan je zien wat ik leuk vind enzo http://myanimelist.net/animelist/redboyke
Oke, dat kan.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:26 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik hou niet zo van mecha gedoe enzo.
>NGEquote:mijn power ranger fase ben ik wel voorbij.
275 afleveringen nice ga straks eens proberen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:27 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Gintama?
Al is dat niet echt een serie als db of op.
klinkt stom maar zo komt mecha bij mij over even zo "fusion" doen en dan ineens een super robotquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oke, dat kan.
[..]
>NGE
>Power Rangers
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
De mecha's zijn het minst belangrijke onderdeel van het verhaal van NGE.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:40 schreef redboyke het volgende:
[..]
klinkt stom maar zo komt mecha bij mij over even zo "fusion" doen en dan ineens een super robot
net als power rangers haha
robot wars vond ik wel leuk. dus ik heb niks tegen robots
quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De mecha's zijn het minst belangrijke onderdeel van het verhaal van NGE.
Hmm ach. Dat gaf wel inzage in het dagelijks leven en meer een gevoel dat je echt een leven kreeg te zien.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Helemaal af gezien?
[..]
Ik vond de slice of life en kook-onzin best wel afschuwelijk hoor vooral in HF. De UFO-Table adaptatie is wat mij betreft op elk denkbaar vlak beter.
Horriblesubs vertaalt niet, die rippen het rechtstreeks van CR en Funiquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:41 schreef Kyubey het volgende:
[..]
HorribleSubs vertaalde ''Akai'' als ''wit''. Dus daar doe je inderdaad goed aan.
Ik werd trouwens ziek van al dat ge''senpai'' van Sakura. Nu weet ik weer waarom ze worst girl is.
Dat is waar. Al beweren ze tegenwoordig iets anders.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Horriblesubs vertaalt niet, die rippen het rechtstreeks van CR en Funi
Altijd nog beter dan wat Netflix er van maakt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:00 schreef De_Dakgoot het volgende:
Alsnog is de typesetting en de codecs van HS kut
omg ja netflix US anime kijken op een tablet da's pas horriblequote:Op zondag 12 oktober 2014 19:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan wat Netflix er van maakt.
Gintama is wel een mix van alles en nogwat.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:40 schreef redboyke het volgende:
[..]
275 afleveringen nice ga straks eens proberen.
bedankt voor de suggestie.
plebquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
Oh ja, ik heb nog nooit verder gekeken dan ep 05 van K-On! Laat ik dit grove onrecht even herstellen.
Nu moet je wel in één keer tot en met seizoen 2 afkijken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
Oh ja, ik heb nog nooit verder gekeken dan ep 05 van K-On! Laat ik dit grove onrecht even herstellen.
Oh jee. Hmm, sowieso gewoon maar weer bij e01 beginnen. Zal geen cruciale plotwendingen missen, maar toch.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:04 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nu moet je wel in één keer tot en met seizoen 2 afkijken.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh jee. Hmm, sowieso gewoon maar weer bij e01 beginnen. Zal geen cruciale plotwendingen missen, maar toch.
Wacht watquote:Mihama Academy—on the surface, a closed learning environment established to nurture students who find themselves at odds with the world around them; in actuality, an orchard-cum-prison built to preserve fruit that has fallen too far from its tree.
Grisaia no Kajitsuquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
En wat is de naam van dit meesterwerk?
Hij is geweldig.quote:
Ja? Ik wacht nog geduldig op Commie.quote:
>mensen die niet F/SN UBW kijken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja? Ik wacht nog geduldig op Commie.
Hebben we eindelijk weer een anime die iedereen hier kijkt!
senpaisenpaisenpaisenpaiquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
>mensen die niet F/SN UBW kijken.
Generieke pop song nummer zoveel.quote:
2004 is alweer 10 jaar geleden,quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:58 schreef DeZwabber het volgende:
Oh man, Crawling is alweer 14 jaar oud. Waar blijft de tijd.
Dat wel ja.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Generieke pop song nummer zoveel.
animatie is wel goed
Wow, zat toen nog in groep 6quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is correct. Toen zat ik nog voor de tweede keer in 3VWO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |