Oh jee. Hmm, sowieso gewoon maar weer bij e01 beginnen. Zal geen cruciale plotwendingen missen, maar toch.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:04 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nu moet je wel in één keer tot en met seizoen 2 afkijken.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh jee. Hmm, sowieso gewoon maar weer bij e01 beginnen. Zal geen cruciale plotwendingen missen, maar toch.
Wacht watquote:Mihama Academy—on the surface, a closed learning environment established to nurture students who find themselves at odds with the world around them; in actuality, an orchard-cum-prison built to preserve fruit that has fallen too far from its tree.
Grisaia no Kajitsuquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
En wat is de naam van dit meesterwerk?
Hij is geweldig.quote:
Ja? Ik wacht nog geduldig op Commie.quote:
>mensen die niet F/SN UBW kijken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja? Ik wacht nog geduldig op Commie.
Hebben we eindelijk weer een anime die iedereen hier kijkt!
senpaisenpaisenpaisenpaiquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
>mensen die niet F/SN UBW kijken.
Generieke pop song nummer zoveel.quote:
2004 is alweer 10 jaar geleden,quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:58 schreef DeZwabber het volgende:
Oh man, Crawling is alweer 14 jaar oud. Waar blijft de tijd.
Dat wel ja.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Generieke pop song nummer zoveel.
animatie is wel goed
Wow, zat toen nog in groep 6quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is correct. Toen zat ik nog voor de tweede keer in 3VWO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |