Wat zit F/SN weer goed in elkaar zegquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:25 schreef DeZwabber het volgende:
F/SN 00 + 01 gekeken. Damn, Ufotable. Nice.
GODVERDEGODVER er is fucking niks mis met jeu de boule. Of lid zijn van een jeu de boule club.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:03 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ja ja, ga maar weer jeu de boulen met je generatie.
Het spijt mequote:Op zondag 12 oktober 2014 11:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
GODVERDEGODVER er is fucking niks mis met jeu de boule. Of lid zijn van een jeu de boule club.
Gisteravond al genoeg gezeik over gehad en nu begint het hier ook al.
Ik nietquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:03 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het spijt meIk vind jeu de boule ook heel leuk hoor!
Wat is dezequote:Op zondag 12 oktober 2014 14:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nog maar acht maanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:32 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wat is dezeWij met afstand de jongsten, daarna is de jongste 42SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rest allemaal 45 t/m 65 ofzo.
is toch leuk spel?liever dat dan minigolf hahaquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wij met afstand de jongsten, daarna is de jongste 42Rest allemaal 45 t/m 65 ofzo.
HorribleSubs vertaalde ''Akai'' als ''wit''. Dus daar doe je inderdaad goed aan.quote:
senpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaiquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:41 schreef Kyubey het volgende:
[..]
HorribleSubs vertaalde ''Akai'' als ''wit''. Dus daar doe je inderdaad goed aan.
Ik werd trouwens ziek van al dat ge''senpai'' van Sakura. Nu weet ik weer waarom ze worst girl is.
Nu weet je waarom ik het na 3 VN-dagen niet meer aan kon.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
senpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpaisenpai
Is dat ook zo in de VN?
quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:05 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nu weet je waarom ik het na 3 VN-dagen niet meer aan kon.
Mootquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:51 schreef Leafeon672 het volgende:
http://www.ranker.com/cro(...)st-people-in-history
quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:05 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nu weet je waarom ik het na 3 VN-dagen niet meer aan kon.
Helemaal af gezien?quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:29 schreef redboyke het volgende:
wat is die hunter x hunter toch slecht gerushed pfff lame. heb toch mijn score naar 6 moeten veranderen. weet nu niet wat kijken voorlopig kijk ik nog altijd naruto en one piece en fairytail
Ik vond de slice of life en kook-onzin best wel afschuwelijk hoor vooral in HF. De UFO-Table adaptatie is wat mij betreft op elk denkbaar vlak beter.quote:
ja hunter x hunter en dan hunter x hunter 2011quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Helemaal af gezien?
[..]
Ik vond de slice of life en kook-onzin best wel afschuwelijk hoor vooral in HF. De UFO-Table adaptatie is wat mij betreft op elk denkbaar vlak beter.
Komt omdat de manga nog bezig is,quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:29 schreef redboyke het volgende:
wat is die hunter x hunter toch slecht gerushed pfff lame. heb toch mijn score naar 6 moeten veranderen. weet nu niet wat kijken voorlopig kijk ik nog altijd naruto en one piece en fairytail
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |