Op pc?quote:
Hoe? Ik heb die 3.4 versie he.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Popcorntime werkt ook gewoon op Torrents. Gewoon een Torrent binnenhalen. Download in sequentile volgorde aanklikken en je kan kijken terwijl hij binnen gehaald wordt. Desnoods kan je hem onmiddellijk daarna weer verwijderen en als je hem weer wilt zien opnieuw in de download zetten en meteen weer kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik weet dat het een conceptueel wapen voor moet stellen, maar ik had liever een echte steek gezien dan een rode laserstraal die Gay Bulge moest voorstellen.Ja ja, ga maar weer jeu de boulen met je generatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Bijna iedereen in deze draad is van mijn generatie. Op een paar afwijkende figuren na.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:03 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ja ja, ga maar weer jeu de boulen met je generatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Bijna iedereen in deze draad is van mijn generatie. Op een paar afwijkende figuren na.Kom, we gaan jeu de boulen in het park. Eventueel schaak spelen met oversized schaakstukken. Terwijl we klagen over hoe vroeger alles beter was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Hopelijk gaan die kaartmascottes in Amagi pokerenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
Zouden ze in Japan ook zoiets hebben met oversized go m&m's of van die shogi schildjes?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:10 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hopelijk gaan die kaartmascottes in Amagi pokeren
dat is eps 1quote:
Nee, vorige week heb je ep 0 gezien.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:28 schreef wdn het volgende:
[..]
dat is eps 1
die heb ik vorige week al gezien
en ja, het is weer goed!
Hmm die was als 1 genummerd volgens mijn trash canquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:29 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nee, vorige week heb je ep 0 gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |