abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145360054
Een van mijn docenten heeft de gewoonte gekregen om iemands eten af te pakken en het vervolgens op te eten of het weg te gooien. Ik vroeg mij af of hij het recht heeft om dit te doen? Ik zou denken van niet maar heeft iemand hier verstand van oid?
(sorry als ik dit verkeerd heb geplaatst ik ben nieuw hier)
pi_145360100
smeer stront tussen een boterham. dan leert hij dat wel af
pi_145360171
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:15 schreef gianni61 het volgende:
smeer stront tussen een boterham. dan leert hij dat wel af
Origineel idee van iemand die de 30 gepasseerd is.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_145360208
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Origineel idee van iemand die de 30 gepasseerd is.
iets hoeft niet altijd origineel te zijn, als het maar effectief is
pi_145360264
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:19 schreef gianni61 het volgende:

[..]

iets hoeft niet altijd origineel te zijn, als het maar effectief is
Het is niet eens effectief. Laat staan grappig. En ik denk dat je als leerling meer problemen ermee krijgt dan de leraar die TS zijn boterham opeet
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_145360366
Wat ga je doen, TS. Hem met een rechtzaak dreigen?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_145360384
het gaat niet alleen om brood (wat hij opzich weg gooid) maar vooral om zakken snoep/chips ed
pi_145360400
Ja dat heeft hij. Moet je maar niet lopen snacken tijdens de les.
I think human consciousness is a tragic misstep in evolution. We became too self-aware. Nature created an aspect of nature separate from itself - we are creatures that should not exist by natural law.
pi_145360437
het gaat mij er om om een rechtzaak te beginnen oid ik vraag me gewoon af of hij het recht heeft
pi_145360442
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:24 schreef boneshake het volgende:
het gaat niet alleen om brood (wat hij opzich weg gooid) maar vooral om zakken snoep/chips ed
Die rotzooi hoort toch ook helemaal niet in de les?
Eten doe je maar in de pauze.
Mokkel met stuntstok
pi_145360444
Ligt er nogal aan wat er in de regels van de school staat. Maar ik denk dat het probleem simpel op te lossen is door niet meer te eten in de les. Daar heb je nou pauzes voor.
pi_145360464
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:25 schreef boneshake het volgende:
het gaat mij er om om een rechtzaak te beginnen oid ik vraag me gewoon af of hij het recht heeft
hij heeft het recht niet om het op te eten, maar jij ook niet tijdens zijn les..
pi_145360476
helaas heb je niet altijd tijd in de pauzes maar zoals ik al zei het gaat mij niet om alternatieve oplossingen ed meer om het punt of hij het recht heeft of niet
  Official ESF Kreviewer donderdag 9 oktober 2014 @ 12:26:58 #14
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_145360480
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:24 schreef boneshake het volgende:
(wat hij opzich weg gooid)
Ik hoop niet dat het je leraar Nederlands is.
pi_145360484
quote:
Ligt aan de omstandigheden. Eet jij tijdens de les? Ja, dan heeft hij dat recht.
Loop je over straat, kom je toevallig je leraar tegen, opent hij je tas, pakt je eten en gooit dat weg? Nee, dat mag hij niet.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_145360494
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:26 schreef boneshake het volgende:
helaas heb je niet altijd tijd in de pauzes maar zoals ik al zei het gaat mij niet om alternatieve oplossingen ed meer om het punt of hij het recht heeft of niet
:') geen tijd in je pauzes
pi_145360506
quote:
Wat een onzin, dan moet je maar minder lang voetballen :D
Mokkel met stuntstok
pi_145360515
quote:
helaas heb je niet altijd tijd in de pauzes
Dude :')
pi_145360517
ja het is oa mn docent nl en ik weet het ik kan geen nl, en ja als je andere dingen aan het doen bent kan je te weinig tijd hebben tijdens je pauze
pi_145360523
quote:
hoe jij je pauzes besteed is je eigen probleem..
is de les eet je gewoon niet als dat niet mag..
pi_145360533
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:25 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Die rotzooi hoort toch ook helemaal niet in de les?
Eten doe je maar in de pauze.
Ja, wanneer je het zo bekijkt, is het natuurlijk logisch dat 'ie dat eten opeet of weggooit. Zou 'ie ook met je andere bezittingen moeten kunnen doen...

:{
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_145360537
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:28 schreef boneshake het volgende:
ja het is oa mn docent nl en ik weet het ik kan geen nl, en ja als je andere dingen aan het doen bent kan je te weinig tijd hebben tijdens je pauze
Is jouw probleem toch dat jij je tijd niet kan indelen
pi_145360545
quote:
Een rechtszaak :') _O- ?
Ga je chips lekker wegstouwen in de pauze ipv voor z'n neus
pi_145360553
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ligt aan de omstandigheden. Eet jij tijdens de les? Ja, dan heeft hij dat recht.

Maar natuurlijk....
pi_145360579
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een rechtszaak :') _O- ?

TS vergeet het woordje 'niet'. Dat leek mij redelijk duidelijk....
pi_145360601
als hij het recht heeft om je eten weg te gooien, zou hij ook het recht hebben je telefoon weg te gooien?!
ja er zit een verschil in waarde maar het is het zelfde principe
pi_145360605
quote:
10s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:29 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Maar natuurlijk....
ik neem aan dat hij het recht heeft om het af te pakken, maar aan het eind van de les ook weer terug moet geven.
al heb ik hier geen wettelijke onderbouwing voor
pi_145360611
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:30 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

TS vergeet het woordje 'niet'. Dat leek mij redelijk duidelijk....
Je hebt gelijk :P
Zou niet gekker moeten worden :+
pi_145360613
quote:
10s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:29 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Maar natuurlijk....
Eten hoort niet in de les. Als je een keer een dropje neemt omdat je keel pijn doet en je dat voor de les tegen je leraar gezegd hebt: prima. Als je hele zakken snoep gaat wegwerken.. dat hoort niet tijdens een les. Ik zou trouwens eerder de neiging hebben om zo'n leerling de klas uit te sturen.
pi_145360632
Wat is deze?
Ja doei.
pi_145360648
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik neem aan dat hij het recht heeft om het af te pakken,
Ik neem aan van niet. Het is simpelweg van jou. Hij mag je vragen het op te bergen en anders de klas uit te sturen, maar hij mag er simpelweg niet aankomen.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:32:52 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145360654
quote:
Tijdens de les heb je ook geen tijd om te eten, daar zijn je pauzes voor.

Je weet dat hij het weggooit, als je dan toch tijdens zijn les gaat zitten eten weet je voor je eerste hap al wat de gevolgen zullen zijn.
Klaar.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Official ESF Kreviewer donderdag 9 oktober 2014 @ 12:33:20 #33
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_145360668
Maar goed, bekijk het eens van de andere kant.

Je bent 37 en je leven is niet geworden zoals je had gehoopt. Je zware opleiding leverde je geen mooie baan op. In tegenstelling zelfs; je bent nu al 14 jaar leraar Nederlands op een school voor zwakzinnige kinderen.
Elk jaar komen er weer 100 nieuwe kutkinderen bij, die elke keer weer een stukje minder sociaal zijn dankzij een gebrek aan opvoeding en intelligentie.
Het is beleid in je school dat je geen chips/koeken/aids in je klas mag hebben. Dat weten al je kwijljosti's ook.

En dan komt er dus 1x per dag een mongooltje, want dat zijn het, met een zak chips de klas in. Wat doe je dan om je dag nog een klein beetje kleur te geven? Je pakt het af en je eet het op.

Gun die man ook zijn pleziertje. De complete verloedering van de Nederlandse taal is voor hem al zwaar genoeg.
pi_145360701
Krea
pi_145360707
Mag volgens mij niet, maar ja. Wat doe je eraan? Je hoort gewoon niet te eten in de les
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_145360724
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:33 schreef Kreator het volgende:
Je bent 37 en je leven is niet geworden zoals je had gehoopt. Je zware opleiding leverde je geen mooie baan op. In tegenstelling zelfs; je bent nu al 14 jaar leraar Nederlands op een school voor zwakzinnige kinderen.
Elk jaar komen er weer 100 nieuwe kutkinderen bij, die elke keer weer een stukje minder sociaal zijn dankzij een gebrek aan opvoeding en intelligentie.
Het is beleid in je school dat je geen chips/koeken/aids in je klas mag hebben. Dat weten al je kwijljosti's ook.
En dan komt er dus 1x per dag een mongooltje, want dat zijn het, met een zak chips de klas in. Wat doe je dan om je dag nog een klein beetje kleur te geven? Je pakt het af en je eet het op.
Gun die man ook zijn pleziertje. De complete verloedering van de Nederlandse taal is voor hem al zwaar genoeg.
_O- _O- _O_ _O_
pi_145360725
quote:

Precies dit ja
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:35:38 #38
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145360730
:D Krea _O_
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_145360758
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:30 schreef boneshake het volgende:
als hij het recht heeft om je eten weg te gooien, zou hij ook het recht hebben je telefoon weg te gooien?!
ja er zit een verschil in waarde maar het is het zelfde principe
Nogmaals, ligt aan de regels van de school waar jij (en je ouders) akkoord mee zijn gegaan toen je ingeschreven bent.
pi_145360762
Maar wil TS nou wel of niet een rechtszaak beginnen?
Ja doei.
pi_145360806
niet ofc
pi_145360808
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:36 schreef motorbloempje het volgende:
Natuurlijk niet
pi_145360834
quote:
opzich heb je een punt _O_ _O_ _O_ _O_
pi_145360843
quote:
Ik denk dat hij een beetje stoer wil kunnen dreigen.
pi_145360848
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:38 schreef boneshake het volgende:
niet ofc
Jammer. Anders had ik 'm naar WGR kunnen schoppen.
Ja doei.
pi_145360882
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:36 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nogmaals, ligt aan de regels van de school waar jij (en je ouders) akkoord mee zijn gegaan toen je ingeschreven bent.
Nee, hoor. Met dat soort regels geef je niet direct al je bezittingen weg :')
pi_145360914
nee staat niet in de regels dat het mag, het mag niet maar het is een docent die het leuk vind om zijn eigen regels te bedenken en t leven van de leerlingen te verzieken
pi_145360946
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:42 schreef boneshake het volgende:
het is een docent die het leuk vind om zijn eigen regels te bedenken en t leven van de leerlingen te verzieken
Puberstruggles ^O^
pi_145360956
quote:
Ik zou soberso een advocaat in de arm nemen.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:44:42 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145360966
quote:
10s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:41 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

In hoeverre zijn het bezittingen van de minderjarige, en niet van zijn ouders die het mogelijk prima vinden als een leraar hun opstandige kutpuber aanpakt?

Als de leraar van mijn zoon het gedaan had zou ik de eerste zijn om de man groot gelijk te geven.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:45:38 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145360987
quote:
nee staat niet in de regels dat het mag, het mag niet maar het is een docent die het leuk vind om zijn eigen regels te bedenken en t leven van de leerlingen te verzieken
Dan volg je zijn lessen toch niet meer?
Probleem opgelost.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_145360992
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
In hoeverre zijn het bezittingen van de minderjarige, en niet van zijn ouders die het mogelijk prima vinden als een leraar hun opstandige kutpuber aanpakt?
Als de leraar van mijn zoon het gedaan had zou ik de eerste zijn om de man groot gelijk te geven.
Ik zou ook het zakgeld van mijn zoon inperken. Kennelijk heeft hij teveel geld, want hij koopt er onzin van.
pi_145361000
quote:
[..]
Dat kun jij persoonlijk vinden. Het gaat om het feit of die man dat recht heeft. Dat heeft hij simpelweg niet.

Hij moet zo'n leerling gewoon vragen om dat eten weg te doen en bij weigering de klas uitsturen. Zo moeilijk is het niet. Zijn spullen vernielen (want dat is het) mag hij gewoon niet.
pi_145361011
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zou ook het zakgeld van mijn zoon inperken. Kennelijk heeft hij teveel geld, want hij koopt er onzin van.
_O-
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_145361012
quote:
10s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:41 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Niet al je bezitting nee, maar als er in de regels staat dat bij eten in de klas het eten in beslag genomen wordt en niet teruggegeven kan dat gewoon. Doen ze bij festivals bijvoorbeeld ook. Je kan er voor kiezen dat moment met je eten de school te verlaten.
  Official ESF Kreviewer donderdag 9 oktober 2014 @ 12:46:52 #56
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_145361022
quote:
[..]
En waar trek je dan de grens? Een mooie pen? Een paar schoenen? Kaviaar? In principe is het gewoon fout om dingen af te pakken.
pi_145361025
quote:
[..]
volgens mij is het gewoon mijn eigendom als ik het van mijn geld heb gekocht, en wow wat voel jij je "hoog" verheven zeg jij bent ook een "kutpuber" geweest en in dit geval gaat t eerder om een "kutdocent" en niet een "kutpuber"
pi_145361027
quote:
Dan mag het officieel niet, maar hij heeft natuurlijk wel gelijk.
pi_145361035
Je kan het natuurlijk ook gewoon weigeren af te geven hé TS of stap naar de directeur. Eens zien hoe dat uitpakt.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_145361050
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:47 schreef boneshake het volgende:

[..]

volgens mij is het gewoon mijn eigendom als ik het van mijn geld heb gekocht, en wow wat voel jij je "hoog" verheven zeg jij bent ook een "kutpuber" geweest en in dit geval gaat t eerder om een "kutdocent" en niet een "kutpuber"
Jij moet gewoon je zooi opeten op plekken en tijden waar het bedoeld is om te eten. Daar draait het om.
pi_145361054
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:46 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Niet al je bezitting nee, maar als er in de regels staat dat bij eten in de klas het eten in beslag genomen wordt en niet teruggegeven kan dat gewoon. Doen ze bij festivals bijvoorbeeld ook. Je kan er voor kiezen dat moment met je eten de school te verlaten.
Dat wil niet zeggen dat zo'n regel rechtmatig is. :)

Niemand, ook bij festivals niet, kan zonder jouw toestemming je spullen afpakken. Dat je daarmee de toegang ontzegt wordt, kan daarentegen wél! :) (en dat kan die leraar dus ook doen (en dat doen festivals dan ook. Ze pakken nooit je spullen af, omdat men weet dat dat niet mag)
pi_145361068
Dat is waarschijnlijk waar het volgende keer mee zal eindigen maar dit keer was hij me te snel af, omdat ik dacht dat hij het gewoon in beslag nam...
pi_145361074
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
En waar trek je dan de grens? Een mooie pen? Een paar schoenen? Kaviaar? In principe is het gewoon fout om dingen af te pakken.
De grens is zaken die wel van belang zijn om de leerling iets te leren vs zaken die van geen belang zijn of zelfs contraproductief werken (geritsel van zakken bv).
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:49:15 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145361087
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:46 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Dat kun jij persoonlijk vinden. Het gaat om het feit of die man dat recht heeft. Dat heeft hij simpelweg niet.

Hij moet zo'n leerling gewoon vragen om dat eten weg te doen en bij weigering de klas uitsturen. Zo moeilijk is het niet. Zijn spullen vernielen (want dat is het) mag hij gewoon niet.
Prima, stuurt de leraar de leerling de klas uit.
Heeft de leerling een nog veel groter probleem.

In feite matst de leraar de leerling door het zo op te lossen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_145361097
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:48 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat zo'n regel rechtmatig is. :)
Niemand, ook bij festivals niet, kan zonder jouw toestemming je spullen afpakken. Dat je daarmee de toegang ontzegt wordt, kan daarentegen wél! :) (en dat kan die leraar dus ook doen (en dat doen festivals dan ook. Ze pakken nooit je spullen af, omdat men weet dat dat niet mag)
Ze geven je inderdaad de keuze om het weg te flikkeren of zelf weg te gaan. Vergelijkbare situatie hoewel de docent het hier niet duidelijk aangeeft inderdaad.
pi_145361099
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De grens is zaken die wel van belang zijn om de leerling iets te leren vs zaken die van geen belang zijn of zelfs contraproductief werken (geritsel van zakken bv).
er was geen sprake van afleiding van andere leerlingen gezien het in een doos zat en niet een zak
pi_145361101
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, dan stuurt hij hem toch gewoon weg?
pi_145361117
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:49 schreef boneshake het volgende:
[..]
er was geen sprake van afleiding van andere leerlingen gezien het in een doos zat en niet een zak
Maar nog steeds van geen belang.
pi_145361118
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
ja maar dat moet de docent naar mijn mening de leerling een keuze geven en het duidelijk maken wat hij doet...
pi_145361123
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, hij matst hem niet; hij doet iets onrechtmatigs. :)

Dat de leerling dan een groter probleem heeft, is inderdaad het probleem van de leerling. Een volgende keer zal hij het misschien laten.
pi_145361125
quote:
4s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:49 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, dan stuurt hij hem toch gewoon weg?
Prima, weg met dat storende kind.
pi_145361135
quote:
2s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:44 schreef Hallojo het volgende:

[..]

...soberso
:,) Dude!
pi_145361140
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maar nog steeds van geen belang.
wel als ik niks eet krijg ik honger kan ik niet focussen en werk ik dus minder goed...
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:51:50 #74
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145361152
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:50 schreef boneshake het volgende:

[..]

ja maar dat moet de docent naar mijn mening de leerling een keuze geven en het duidelijk maken wat hij doet...
De regels in het lokaal zijn toch duidelijk?
Niet eten, wat nou kiezen? Het is geen democratie.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_145361153
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:51 schreef boneshake het volgende:
[..]
wel als ik niks eet krijg ik honger kan ik niet focussen en werk ik dus minder goed...
Dan moet je in de pauzes eten.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:52:17 #76
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145361167
quote:

[..]

Daar zijn je pauzes voor.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_145361168
quote:
[..]
Je moet gewoon niet eten tijdens de les. Alsof chips ervoor zorgt dat je focus goed blijft :')
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:52:32 #78
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_145361177
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:46 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee dat kan niet door de leerplicht ;)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_145361179
quote:

[..]

PAUZE
pi_145361184
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Prima, weg met dat storende kind.
daar heeft hij het recht toe hebben hoewel ik de les niet verstoorde zoals ik al eerder zei (verder was er op dat moment geen sprake van ene form van orde omdat hij zelf naar een fucking brandweer auto zat te kijken en de rest van de leerlingen zat te praten...
pi_145361216
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
PAUZE
het blijft moeilijk he ik zei ik had geen tijd in mn pauze... (en aub niet weer gezeik dat dat mijn fout was dat is niet waar het hier om draaid...)
pi_145361223
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:53 schreef boneshake het volgende:
[..]
het blijft moeilijk he ik zei ik had geen tijd in mn pauze... (en aub niet weer gezeik dat dat mijn fout was dat is niet waar het hier om draaid...)
Dan maak je maar tijd.
pi_145361245
Wat doe je dan in je pauze? Fappen?
pi_145361251
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan maak je maar tijd.
tijdens de les na mijn pauze omdat toch iedereen zat te praten ed
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:55:45 #85
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145361268
quote:

[..]

Want in de pauze moest je voor straf het schoolplein tegen omdat je vorige week tijdens een andere les ook al naar buiten was gestuurd?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_145361273
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:54 schreef WalkerOfTheDay het volgende:
tuurlijk... nee ik was aan het werk achter pc's waar je niet mag eten... (voor een andere docent die dat wou)
pi_145361274
quote:

[..]

Draait* en waarom heb je geen tijd in de pauze?
pi_145361283
Je hebt notabene 2 pauzes over de hele dag :')
pi_145361294
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want in de pauze moest je voor straf het schoolplein tegen omdat je vorige week tijdens een andere les ook al naar buiten was gestuurd?
nee eigenlijk ben ik er nog nooit uit gestuurd, voor oordelen ftw
pi_145361303
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:55 schreef boneshake het volgende:
[..]
tuurlijk... nee ik was aan het werk achter pc's waar je niet mag eten... (voor een andere docent die dat wou)
Ah, strafwerk :)
pi_145361308
quote:
[..]
Hoezo is dat niet waar het hier om draait? Als ik te laat voor een afspraak ben kan ik ook niet tegen de politie zeggen 'ja, ik rijd wat hard en door rood, maar anders ben ik te laat, dus als je nu mijn auto in beslag neemt is dat niet eerlijk want ik had een reden voor de overtreding van de regels.'
pi_145361310
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:56 schreef Fok-it het volgende:
Je hebt notabene 2 pauzes over de hele dag :')
ja met mn volgende over 1,5 uur
pi_145361325
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:55 schreef boneshake het volgende:

[..]

Oh en naar die docent luister je wel.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:57:35 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145361328
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:56 schreef boneshake het volgende:

[..]

Oh, dus nu zit je tijdens de les te FOK!ken?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_145361335
quote:

[..]

Ja dan wacht je maar. Ontbijt je wat fatsoenlijker. Jij bent de pauper die eet in de les.
pi_145361339
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ah, strafwerk :)
eh nee, t was helpen omdat hij problemen had met zn pc... zit bij leerling hulpservice...
pi_145361366
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:57 schreef boneshake het volgende:
[..]
eh nee, t was helpen omdat hij problemen had met zn pc... zit bij leerling hulpservice...
En "sorry, ik moet eerst even eten" zeggen was te eng?
pi_145361376
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:56 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hoezo is dat niet waar het hier om draait? Als ik te laat voor een afspraak ben kan ik ook niet tegen de politie zeggen 'ja, ik rijd wat hard en door rood, maar anders ben ik te laat, dus als je nu mijn auto in beslag neemt is dat niet eerlijk want ik had een reden voor de overtreding van de regels.'
'
het gaat hier niet om of ik het recht had in zijn les te eten, NEE ik had NIET het recht om het te eten, hij HEEFT het recht om het in beslag te nemen tot einde les/ mij er uit te sturen. maar hij heeft NIET het recht om het op te eten/ weg te geven/ weg te gooien...
pi_145361390
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:57 schreef WalkerOfTheDay het volgende:
[..]
Oh en naar die docent luister je wel.
over het algemeen luister ik naar docenten alleen had ik honger
pi_145361411
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dus nu zit je tijdens de les te FOK!ken?
ja geweldig he, nee ik heb nu niks te doen tijdens mn les maar mag dus niet eten...
pi_145361414
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:59 schreef boneshake het volgende:
[..]
'
het gaat hier niet om of ik het recht had in zijn les te eten, NEE ik had NIET het recht om het te eten, hij HEEFT het recht om het in beslag te nemen tot einde les/ mij er uit te sturen. maar hij heeft NIET het recht om het op te eten/ weg te geven/ weg te gooien...
Dus als jij niet in de klas gegeten had, was dit hele topic er niet geweest. *hint*
pi_145361440
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En "sorry, ik moet eerst even eten" zeggen was te eng?
meer dat ik hoopte daarna nog te kunnen eten maar de pauze was afgelopen terwijl ik nog zat te eten
pi_145361454
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:59 schreef boneshake het volgende:
[..]
'
Je kan je al afvragen of inbeslagname wel kan zonder toestemming. Maar wat doet het er toe? Gedraag je gewoon.
pi_145361464
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:01 schreef boneshake het volgende:
[..]
meer dat ik hoopte daarna nog te kunnen eten maar de pauze was afgelopen terwijl ik nog zat te eten
Prioriteiten stellen. Time management.
Allemaal goede lessen voor je :)
pi_145361473
Gebeurde bij ons ook altijd hoor. Vind het niet zo heel raar, als je zit te vreten in de les.
pi_145361475
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dus als jij niet in de klas gegeten had, was dit hele topic er niet geweest. *hint*
waarschijnlijk wel omdat het me al ergert dat hij het bij andere leerlingen ook doet en een andere docent dus ook
  roze donderdag 9 oktober 2014 @ 13:02:59 #107
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_145361504
quote:
[..]
Poeh poeh dat is idd wel héél erg lang wachten.

Aansteller.
Your beauty never ever scared me.
pi_145361507
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:01 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je kan je al afvragen of inbeslagname wel kan zonder toestemming. Maar wat doet het er toe? Gedraag je gewoon.
tja dat doe ik over het algemeen ook alleen zoals ik al zei ik had gewoon honger en iedereen zat te praten/ naar buiten te kijken
pi_145361516
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:54 schreef WalkerOfTheDay het volgende:
Dan kun je beter tijdens de pauze eten en tijdens de les fappen. Dat kan hij niet afpakken.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_145361538
Maar, dit zijn dus brugklasstruggles? Of is dit nog groep 7 ofzo?
Ja doei.
pi_145361544
quote:
2s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh poeh dat is idd wel héél erg lang wachten.
Aansteller.
nu draaid het erineens om dat ik niet had moeten eten in de les wat ook zo is, maar waar mij het om gaat is de STRAFMAATREGEL die de docetn stelt die naar mijn mening NIET zou moeten mogen
pi_145361548
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:03 schreef boneshake het volgende:
[..]
tja dat doe ik over het algemeen ook alleen zoals ik al zei ik had gewoon honger en iedereen zat te praten/ naar buiten te kijken
Wat heb je gegeten dan?
pi_145361556
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
Maar, dit zijn dus brugklasstruggles? Of is dit nog groep 7 ofzo?
5e klas
  roze donderdag 9 oktober 2014 @ 13:04:37 #114
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_145361568
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:04 schreef boneshake het volgende:
[..]
5e klas
:') :')
pi_145361572
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:03 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dan kun je beter tijdens de pauze eten en tijdens de les fappen. Dat kan hij niet afpakken.
goed idee _O_ _O_ _O_
pi_145361575
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:03 schreef boneshake het volgende:
[..]
Tja.. Normaal gesproken beuk ik niemand in elkaar, maar deze persoon was zo vervelend..

Maar je hebt je antwoord, het mag niet. En nu?
pi_145361582
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten dan?
brood+chocola
pi_145361603
quote:
[..]
5e klas
Are you kidding me? :')
pi_145361609
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:04 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Tja.. Normaal gesproken beuk ik niemand in elkaar, maar deze persoon was zo vervelend..
Maar je hebt je antwoord, het mag niet. En nu?
en nu ben ik helemaal blij, maar ga ik ondertussen in om het andere nutteloze commentaar dat ik op mijn vraag heb gekregen
pi_145361618
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Are you kidding me? :')
nee eigenlijk niet
pi_145361625
Zou TS nu onder de les zitten te FOK!ken en is het wachten tot de docent de telefoon afpakt en zelf onder TS zijn account gaat zitten FOK!ken?
Ja doei.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 13:06:47 #122
319979 Fok-it
All is well
pi_145361637
quote:

[..]

5e klas
En dan zo belachelijk slecht Nederlands typen?
Tuurlijk :')
pi_145361640
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:06 schreef boneshake het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet
En dan snap je nog steeds niet dat eten in de klas not done is?
pi_145361664
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
Zou TS nu onder de les zitten te FOK!ken en is het wachten tot de docent de telefoon afpakt en zelf onder TS zijn account gaat zitten FOK!ken?
Ja ik zit in de les te FOK!en ja daar zit ik op te wachten
  roze donderdag 9 oktober 2014 @ 13:07:23 #125
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_145361670
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En je druk maken om een zakje chips tijdens de les :') :'(
pi_145361682
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
dat heet voor geen ene fuck nl kunnen maar gewoon de grootste betá nerd ter wereld zijn?
pi_145361704
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:07 schreef boneshake het volgende:
[..]
dat heet voor geen ene fuck nl kunnen maar gewoon de grootste betá nerd ter wereld zijn?
Stoer man.
pi_145361707
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En dan snap je nog steeds niet dat eten in de klas not done is?
ik ben bang dat ik je idee van 5e klassers moet aantasten maar er zitten hier meer mensen te eten dan in de brugklas
pi_145361742
quote:
2s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En je druk maken om een zakje chips tijdens de les :') :'(
niet om het zakje chips meer om het idee, en om volgende les mn tijd te kunnen verspillen in een discussie met die man
  roze donderdag 9 oktober 2014 @ 13:09:55 #130
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_145361766
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:09 schreef boneshake het volgende:
[..]
niet om het zakje chips meer om het idee, en om volgende les mn tijd te kunnen verspillen in een discussie met die man
Gast :')
pi_145361820
quote:
2s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gast :')
dat is het enige waar mijn leven op school om draait anders verveel ik me hier dood (en ja je zou kunnen afvragen of dat überhaupt een leven is, omdat het pittig levenloos is)
pi_145362097
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:08 schreef boneshake het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik je idee van 5e klassers moet aantasten maar er zitten hier meer mensen te eten dan in de brugklas
Ja, in de brugklas is er een soort respect en angst om de regels te overtreden. Op latere leeftijd vervalt die angst, maar hoop je dat het wordt overgenomen door gezond verstand. Dat is nog niet helemaal gebeurd dus.
pi_145362653
Natuurlijk mag dat niet, eigendom gaat niet zomaar over doordat hij de feitelijke macht over het goed gaat uitoefenen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2014 13:40:10 ]
pi_145364017
quote:
Wat een bullshit :D waar ben jij je pauze tijd anders aan kwijt? De wereld redden :D

Hou je gewoon aan de schoolregels en snaai niet in de les. De docent pakt het alleen af omdat jij je als een kleuter gedraagt
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_145364031
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:09 schreef boneshake het volgende:
[..]
Ja dan zou ik je echt meteen naar de afdelingsleider sturen hoor :')
Kinderachtig gemiep
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_145364734
Kinderachtige docenten die een probleem maken van eten in de les. :')
Als het niet stinkt of kraakt is er toch geen probleem.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 15:06:31 #137
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145365077
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 14:52 schreef Anoonumos het volgende:
Kinderachtige docenten die een probleem maken van eten in de les. :')
Als het niet stinkt of kraakt is er toch geen probleem.
Of het stinkt is nogal subjectief....
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 9 oktober 2014 @ 17:37:17 #138
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_145369461
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of het stinkt is nogal subjectief....
Dat krijg jij wel vaker te horen, toch?
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  donderdag 9 oktober 2014 @ 17:38:28 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145369484
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:37 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Dat krijg jij wel vaker te horen, toch?
Nee, jij kennelijk wel als dat je eerste reactie is.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 9 oktober 2014 @ 17:41:45 #140
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_145369584
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:46 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Correct. En dat zeg ik als docent.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 9 oktober 2014 @ 17:42:06 #141
376125 CapnIzzy
pi_145369596
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, jij kennelijk wel als dat je eerste reactie is.
Flink bitter
  donderdag 9 oktober 2014 @ 17:47:58 #142
346939 Janneke141
pi_145369764
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:01 schreef Tja..1986 het volgende:
Je kan je al afvragen of inbeslagname wel kan zonder toestemming.
Niet dus, en ik doe er ook niet eens moeite voor. Ik vraag een leerling 2x om niet-toegestane goederen in te leveren (kunnen ze het aan het einde van de lesdag weer op komen halen, als het ten minste niets illegaals is), doet hij/zij dat niet dan kan ie gaan. Dat recht heb je namelijk wel als docent.
pi_145371742
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Correct. En dat zeg ik als docent.
Wat zou een scholier of student, bijvoorbeeld de TS, vervolgens het beste kunnen doen in zulke situaties? Klacht neerleggen bij de schooldirectie o.i.d.?

Ik ben het er wel mee eens dat scholieren en studenten beter hun eigen gedrag kunnen verbeteren door niet te klieren tijdens de les, maar het praat zulk gedrag van een docent op geen enkele manier goed.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 19:21:04 #144
376125 CapnIzzy
pi_145372530
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 18:58 schreef Kinshima het volgende:
[..]
Wat zou een scholier of student, bijvoorbeeld de TS, vervolgens het beste kunnen doen in zulke situaties? Klacht neerleggen bij de schooldirectie o.i.d.?
Ik ben het er wel mee eens dat scholieren en studenten beter hun eigen gedrag kunnen verbeteren door niet te klieren tijdens de les, maar het praat zulk gedrag van een docent op geen enkele manier goed.
Ligt er aan of, bijvoorbeeld de TS, er ook een normale communicatie op na houdt met desbetreffende docent. Nu, het lijkt me sterk dat er een goede verstandshouding is als een docent dat soort fratsen uit haalt. Het moet dus inderdaad van beide kanten komen, wil je dat je spullen niet worden afgepakt? Lekker in je tas laten zitten: probleem opgelost. Next.
pi_145372624
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 19:21 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Ligt er aan of, bijvoorbeeld de TS, er ook een normale communicatie op na houdt met desbetreffende docent. Nu, het lijkt me sterk dat er een goede verstandshouding is als een docent dat soort fratsen uit haalt. Het moet dus inderdaad van beide kanten komen, wil je dat je spullen niet worden afgepakt? Lekker in je tas laten zitten: probleem opgelost. Next.
De vraag was: Wat kun je het beste doen tegen de docent, wanneer de docent je spullen afpakt? Want dat mag schijnbaar niet, als ik de posts hierboven goed lees.

Wat jij zegt werkt preventief, en ik zei al in mijn vorige post dat ik daar ook een voorstander van ben. Maar wat als dat dus niet is gebeurd, en de docent vervolgens ook over de schreef gaat?
  donderdag 9 oktober 2014 @ 19:24:49 #146
376125 CapnIzzy
pi_145372676
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 19:23 schreef Kinshima het volgende:
[..]
De vraag was: Wat kun je het beste doen tegen de docent, wanneer de docent je spullen afpakt? Want dat mag schijnbaar niet, als ik de posts hierboven goed lees.
Wat jij zegt werkt preventief, en ik zei al in mijn vorige post dat ik daar ook een voorstander van ben. Maar wat als dat dus niet is gebeurd, en de docent vervolgens ook over de schreef gaat?
Dat weet je dan toch voor de volgende keer.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 19:27:16 #147
376125 CapnIzzy
pi_145372771
Lijkt me overigens zonde van de moeite/tijd om daar tegen in te gaan. Soms moet je nou eenmaal mee gaan in dat soort situaties (zeker in middelbare schoolsferen - anders blijf continue bezig met dat soort randzaken). Je kan niet altijd je zin door drammen, ook al is het misschien niet helemaal correct wat de docent in kwestie gedaan heeft.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 19:29:01 #148
346939 Janneke141
pi_145372837
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 19:23 schreef Kinshima het volgende:
Wat je ook doet; houd er rekening mee dat je positie als leerling bijzonder zwak is. Niet omdat je leerling bent, maar omdat je degene bent die als eerste over de schreef ging. Als je dan bij de directie verhaal gaat halen onder de noemer "ja maar hij" krijg je vrijwel zeker nul op het rekest omdat je eerst aan je eigen gedrag mag gaan werken - en terecht.
Je zult dus een wat andere insteek moeten kiezen om dit soort beleid aan de kaak te stellen.
pi_145373020
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 19:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat je ook doet; houd er rekening mee dat je positie als leerling bijzonder zwak is. Niet omdat je leerling bent, maar omdat je degene bent die als eerste over de schreef ging. Als je dan bij de directie verhaal gaat halen onder de noemer "ja maar hij" krijg je vrijwel zeker nul op het rekest omdat je eerst aan je eigen gedrag mag gaan werken - en terecht.
Je zult dus een wat andere insteek moeten kiezen om dit soort beleid aan de kaak te stellen.
Dienen docenten echter ook niet om een voorbeeldfunctie te vervullen? Of is dat gezwets, ik ken de reglementen namelijk niet :P Door zich te verlangen naar het niveau van zo'n leerling blijft daar in ieder geval weinig van over.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 19:36:51 #150
346939 Janneke141
pi_145373164
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 19:33 schreef Kinshima het volgende:
[..]
Dienen docenten echter ook niet om een voorbeeldfunctie te vervullen? Of is dat gezwets, ik ken de reglementen namelijk niet :P Door zich te verlangen naar het niveau van zo'n leerling blijft daar in ieder geval weinig van over.
Ik praat de actie van de docent niet goed. Ik zeg dat een leerling die zelf de regels aan zijn laars lapt, in slechte positie is om daar wat aan de veranderen.
pi_145444566
edit: probeer het eens opnieuw.

[ Bericht 93% gewijzigd door Five_Horizons op 12-10-2014 00:42:05 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')