Je moet gewoon niet eten tijdens de les. Alsof chips ervoor zorgt dat je focus goed blijftquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:51 schreef boneshake het volgende:
[..]
wel als ik niks eet krijg ik honger kan ik niet focussen en werk ik dus minder goed...
Nee dat kan niet door de leerplichtquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:46 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Niet al je bezitting nee, maar als er in de regels staat dat bij eten in de klas het eten in beslag genomen wordt en niet teruggegeven kan dat gewoon. Doen ze bij festivals bijvoorbeeld ook. Je kan er voor kiezen dat moment met je eten de school te verlaten.
PAUZEquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:51 schreef boneshake het volgende:
[..]
wel als ik niks eet krijg ik honger kan ik niet focussen en werk ik dus minder goed...
daar heeft hij het recht toe hebben hoewel ik de les niet verstoorde zoals ik al eerder zei (verder was er op dat moment geen sprake van ene form van orde omdat hij zelf naar een fucking brandweer auto zat te kijken en de rest van de leerlingen zat te praten...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Prima, weg met dat storende kind.
het blijft moeilijk he ik zei ik had geen tijd in mn pauze... (en aub niet weer gezeik dat dat mijn fout was dat is niet waar het hier om draaid...)quote:
Dan maak je maar tijd.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:53 schreef boneshake het volgende:
[..]
het blijft moeilijk he ik zei ik had geen tijd in mn pauze... (en aub niet weer gezeik dat dat mijn fout was dat is niet waar het hier om draaid...)
Want in de pauze moest je voor straf het schoolplein tegen omdat je vorige week tijdens een andere les ook al naar buiten was gestuurd?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:53 schreef boneshake het volgende:
[..]
het blijft moeilijk he ik zei ik had geen tijd in mn pauze... (en aub niet weer gezeik dat dat mijn fout was dat is niet waar het hier om draaid...)
tuurlijk... nee ik was aan het werk achter pc's waar je niet mag eten... (voor een andere docent die dat wou)quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:54 schreef WalkerOfTheDay het volgende:
Wat doe je dan in je pauze? Fappen?
Draait* en waarom heb je geen tijd in de pauze?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:53 schreef boneshake het volgende:
[..]
nee eigenlijk ben ik er nog nooit uit gestuurd, voor oordelen ftwquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want in de pauze moest je voor straf het schoolplein tegen omdat je vorige week tijdens een andere les ook al naar buiten was gestuurd?
Ah, strafwerkquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:55 schreef boneshake het volgende:
[..]
tuurlijk... nee ik was aan het werk achter pc's waar je niet mag eten... (voor een andere docent die dat wou)
Hoezo is dat niet waar het hier om draait? Als ik te laat voor een afspraak ben kan ik ook niet tegen de politie zeggen 'ja, ik rijd wat hard en door rood, maar anders ben ik te laat, dus als je nu mijn auto in beslag neemt is dat niet eerlijk want ik had een reden voor de overtreding van de regels.'quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:53 schreef boneshake het volgende:
[..]
ja met mn volgende over 1,5 uurquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:56 schreef Fok-it het volgende:
Je hebt notabene 2 pauzes over de hele dag
Oh en naar die docent luister je wel.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:55 schreef boneshake het volgende:
[..]
tuurlijk... nee ik was aan het werk achter pc's waar je niet mag eten... (voor een andere docent die dat wou)
Ja dan wacht je maar. Ontbijt je wat fatsoenlijker. Jij bent de pauper die eet in de les.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:56 schreef boneshake het volgende:
[..]
ja met mn volgende over 1,5 uur
En "sorry, ik moet eerst even eten" zeggen was te eng?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:57 schreef boneshake het volgende:
[..]
eh nee, t was helpen omdat hij problemen had met zn pc... zit bij leerling hulpservice...
'quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:56 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hoezo is dat niet waar het hier om draait? Als ik te laat voor een afspraak ben kan ik ook niet tegen de politie zeggen 'ja, ik rijd wat hard en door rood, maar anders ben ik te laat, dus als je nu mijn auto in beslag neemt is dat niet eerlijk want ik had een reden voor de overtreding van de regels.'
over het algemeen luister ik naar docenten alleen had ik hongerquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:57 schreef WalkerOfTheDay het volgende:
[..]
Oh en naar die docent luister je wel.
ja geweldig he, nee ik heb nu niks te doen tijdens mn les maar mag dus niet eten...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dus nu zit je tijdens de les te FOK!ken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |