abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:45:38 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145360987
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:42 schreef boneshake het volgende:
nee staat niet in de regels dat het mag, het mag niet maar het is een docent die het leuk vind om zijn eigen regels te bedenken en t leven van de leerlingen te verzieken
Dan volg je zijn lessen toch niet meer?
Probleem opgelost.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_145360992
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
In hoeverre zijn het bezittingen van de minderjarige, en niet van zijn ouders die het mogelijk prima vinden als een leraar hun opstandige kutpuber aanpakt?
Als de leraar van mijn zoon het gedaan had zou ik de eerste zijn om de man groot gelijk te geven.
Ik zou ook het zakgeld van mijn zoon inperken. Kennelijk heeft hij teveel geld, want hij koopt er onzin van.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_145361000
quote:
[..]
In hoeverre zijn het bezittingen van de minderjarige, en niet van zijn ouders die het mogelijk prima vinden als een leraar hun opstandige kutpuber aanpakt?
Als de leraar van mijn zoon het gedaan had zou ik de eerste zijn om de man groot gelijk te geven.
Dat kun jij persoonlijk vinden. Het gaat om het feit of die man dat recht heeft. Dat heeft hij simpelweg niet.

Hij moet zo'n leerling gewoon vragen om dat eten weg te doen en bij weigering de klas uitsturen. Zo moeilijk is het niet. Zijn spullen vernielen (want dat is het) mag hij gewoon niet.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_145361011
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zou ook het zakgeld van mijn zoon inperken. Kennelijk heeft hij teveel geld, want hij koopt er onzin van.
_O-
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_145361012
quote:
10s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:41 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, hoor. Met dat soort regels geef je niet direct al je bezittingen weg :')
Niet al je bezitting nee, maar als er in de regels staat dat bij eten in de klas het eten in beslag genomen wordt en niet teruggegeven kan dat gewoon. Doen ze bij festivals bijvoorbeeld ook. Je kan er voor kiezen dat moment met je eten de school te verlaten.
  Official ESF Kreviewer donderdag 9 oktober 2014 @ 12:46:52 #56
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_145361022
quote:
[..]
En waar trek je dan de grens? Een mooie pen? Een paar schoenen? Kaviaar? In principe is het gewoon fout om dingen af te pakken.
pi_145361025
quote:
[..]
volgens mij is het gewoon mijn eigendom als ik het van mijn geld heb gekocht, en wow wat voel jij je "hoog" verheven zeg jij bent ook een "kutpuber" geweest en in dit geval gaat t eerder om een "kutdocent" en niet een "kutpuber"
pi_145361027
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:42 schreef boneshake het volgende:
nee staat niet in de regels dat het mag, het mag niet maar het is een docent die het leuk vind om zijn eigen regels te bedenken en t leven van de leerlingen te verzieken
Dan mag het officieel niet, maar hij heeft natuurlijk wel gelijk.
pi_145361035
Je kan het natuurlijk ook gewoon weigeren af te geven hé TS of stap naar de directeur. Eens zien hoe dat uitpakt.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_145361050
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:47 schreef boneshake het volgende:

[..]

volgens mij is het gewoon mijn eigendom als ik het van mijn geld heb gekocht, en wow wat voel jij je "hoog" verheven zeg jij bent ook een "kutpuber" geweest en in dit geval gaat t eerder om een "kutdocent" en niet een "kutpuber"
Jij moet gewoon je zooi opeten op plekken en tijden waar het bedoeld is om te eten. Daar draait het om.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_145361054
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:46 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Niet al je bezitting nee, maar als er in de regels staat dat bij eten in de klas het eten in beslag genomen wordt en niet teruggegeven kan dat gewoon. Doen ze bij festivals bijvoorbeeld ook. Je kan er voor kiezen dat moment met je eten de school te verlaten.
Dat wil niet zeggen dat zo'n regel rechtmatig is. :)

Niemand, ook bij festivals niet, kan zonder jouw toestemming je spullen afpakken. Dat je daarmee de toegang ontzegt wordt, kan daarentegen wél! :) (en dat kan die leraar dus ook doen (en dat doen festivals dan ook. Ze pakken nooit je spullen af, omdat men weet dat dat niet mag)
pi_145361068
Dat is waarschijnlijk waar het volgende keer mee zal eindigen maar dit keer was hij me te snel af, omdat ik dacht dat hij het gewoon in beslag nam...
pi_145361074
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
En waar trek je dan de grens? Een mooie pen? Een paar schoenen? Kaviaar? In principe is het gewoon fout om dingen af te pakken.
De grens is zaken die wel van belang zijn om de leerling iets te leren vs zaken die van geen belang zijn of zelfs contraproductief werken (geritsel van zakken bv).
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:49:15 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145361087
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:46 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Dat kun jij persoonlijk vinden. Het gaat om het feit of die man dat recht heeft. Dat heeft hij simpelweg niet.

Hij moet zo'n leerling gewoon vragen om dat eten weg te doen en bij weigering de klas uitsturen. Zo moeilijk is het niet. Zijn spullen vernielen (want dat is het) mag hij gewoon niet.
Prima, stuurt de leraar de leerling de klas uit.
Heeft de leerling een nog veel groter probleem.

In feite matst de leraar de leerling door het zo op te lossen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_145361097
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:48 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat zo'n regel rechtmatig is. :)
Niemand, ook bij festivals niet, kan zonder jouw toestemming je spullen afpakken. Dat je daarmee de toegang ontzegt wordt, kan daarentegen wél! :) (en dat kan die leraar dus ook doen (en dat doen festivals dan ook. Ze pakken nooit je spullen af, omdat men weet dat dat niet mag)
Ze geven je inderdaad de keuze om het weg te flikkeren of zelf weg te gaan. Vergelijkbare situatie hoewel de docent het hier niet duidelijk aangeeft inderdaad.
pi_145361099
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De grens is zaken die wel van belang zijn om de leerling iets te leren vs zaken die van geen belang zijn of zelfs contraproductief werken (geritsel van zakken bv).
er was geen sprake van afleiding van andere leerlingen gezien het in een doos zat en niet een zak
pi_145361101
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, dan stuurt hij hem toch gewoon weg?
pi_145361117
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:49 schreef boneshake het volgende:
[..]
er was geen sprake van afleiding van andere leerlingen gezien het in een doos zat en niet een zak
Maar nog steeds van geen belang.
pi_145361118
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
ja maar dat moet de docent naar mijn mening de leerling een keuze geven en het duidelijk maken wat hij doet...
pi_145361123
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, hij matst hem niet; hij doet iets onrechtmatigs. :)

Dat de leerling dan een groter probleem heeft, is inderdaad het probleem van de leerling. Een volgende keer zal hij het misschien laten.
pi_145361125
quote:
4s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:49 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, dan stuurt hij hem toch gewoon weg?
Prima, weg met dat storende kind.
pi_145361135
quote:
2s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:44 schreef Hallojo het volgende:

[..]

...soberso
:,) Dude!
pi_145361140
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maar nog steeds van geen belang.
wel als ik niks eet krijg ik honger kan ik niet focussen en werk ik dus minder goed...
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:51:50 #74
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145361152
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:50 schreef boneshake het volgende:

[..]

ja maar dat moet de docent naar mijn mening de leerling een keuze geven en het duidelijk maken wat hij doet...
De regels in het lokaal zijn toch duidelijk?
Niet eten, wat nou kiezen? Het is geen democratie.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_145361153
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:51 schreef boneshake het volgende:
[..]
wel als ik niks eet krijg ik honger kan ik niet focussen en werk ik dus minder goed...
Dan moet je in de pauzes eten.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:52:17 #76
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145361167
quote:

[..]

Daar zijn je pauzes voor.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_145361168
quote:
[..]
Je moet gewoon niet eten tijdens de les. Alsof chips ervoor zorgt dat je focus goed blijft :')
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:52:32 #78
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_145361177
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:46 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee dat kan niet door de leerplicht ;)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_145361179
quote:

[..]

PAUZE
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_145361184
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Prima, weg met dat storende kind.
daar heeft hij het recht toe hebben hoewel ik de les niet verstoorde zoals ik al eerder zei (verder was er op dat moment geen sprake van ene form van orde omdat hij zelf naar een fucking brandweer auto zat te kijken en de rest van de leerlingen zat te praten...
pi_145361216
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
PAUZE
het blijft moeilijk he ik zei ik had geen tijd in mn pauze... (en aub niet weer gezeik dat dat mijn fout was dat is niet waar het hier om draaid...)
pi_145361223
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:53 schreef boneshake het volgende:
[..]
het blijft moeilijk he ik zei ik had geen tijd in mn pauze... (en aub niet weer gezeik dat dat mijn fout was dat is niet waar het hier om draaid...)
Dan maak je maar tijd.
pi_145361245
Wat doe je dan in je pauze? Fappen?
pi_145361251
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan maak je maar tijd.
tijdens de les na mijn pauze omdat toch iedereen zat te praten ed
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:55:45 #85
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145361268
quote:

[..]

Want in de pauze moest je voor straf het schoolplein tegen omdat je vorige week tijdens een andere les ook al naar buiten was gestuurd?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_145361273
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:54 schreef WalkerOfTheDay het volgende:
Wat doe je dan in je pauze? Fappen?
tuurlijk... nee ik was aan het werk achter pc's waar je niet mag eten... (voor een andere docent die dat wou)
pi_145361274
quote:

[..]

Draait* en waarom heb je geen tijd in de pauze?
pi_145361283
Je hebt notabene 2 pauzes over de hele dag :')
pi_145361294
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want in de pauze moest je voor straf het schoolplein tegen omdat je vorige week tijdens een andere les ook al naar buiten was gestuurd?
nee eigenlijk ben ik er nog nooit uit gestuurd, voor oordelen ftw
pi_145361303
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:55 schreef boneshake het volgende:
[..]
tuurlijk... nee ik was aan het werk achter pc's waar je niet mag eten... (voor een andere docent die dat wou)
Ah, strafwerk :)
pi_145361308
quote:
[..]
Hoezo is dat niet waar het hier om draait? Als ik te laat voor een afspraak ben kan ik ook niet tegen de politie zeggen 'ja, ik rijd wat hard en door rood, maar anders ben ik te laat, dus als je nu mijn auto in beslag neemt is dat niet eerlijk want ik had een reden voor de overtreding van de regels.'
pi_145361310
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:56 schreef Fok-it het volgende:
Je hebt notabene 2 pauzes over de hele dag :')
ja met mn volgende over 1,5 uur
pi_145361325
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:55 schreef boneshake het volgende:

[..]

Oh en naar die docent luister je wel.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:57:35 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145361328
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:56 schreef boneshake het volgende:

[..]

Oh, dus nu zit je tijdens de les te FOK!ken?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_145361335
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:56 schreef boneshake het volgende:

[..]

Ja dan wacht je maar. Ontbijt je wat fatsoenlijker. Jij bent de pauper die eet in de les.
pi_145361339
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ah, strafwerk :)
eh nee, t was helpen omdat hij problemen had met zn pc... zit bij leerling hulpservice...
pi_145361366
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:57 schreef boneshake het volgende:
[..]
eh nee, t was helpen omdat hij problemen had met zn pc... zit bij leerling hulpservice...
En "sorry, ik moet eerst even eten" zeggen was te eng?
pi_145361376
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:56 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hoezo is dat niet waar het hier om draait? Als ik te laat voor een afspraak ben kan ik ook niet tegen de politie zeggen 'ja, ik rijd wat hard en door rood, maar anders ben ik te laat, dus als je nu mijn auto in beslag neemt is dat niet eerlijk want ik had een reden voor de overtreding van de regels.'
'
het gaat hier niet om of ik het recht had in zijn les te eten, NEE ik had NIET het recht om het te eten, hij HEEFT het recht om het in beslag te nemen tot einde les/ mij er uit te sturen. maar hij heeft NIET het recht om het op te eten/ weg te geven/ weg te gooien...
pi_145361390
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:57 schreef WalkerOfTheDay het volgende:
[..]
Oh en naar die docent luister je wel.
over het algemeen luister ik naar docenten alleen had ik honger
pi_145361411
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dus nu zit je tijdens de les te FOK!ken?
ja geweldig he, nee ik heb nu niks te doen tijdens mn les maar mag dus niet eten...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')