Dus als jij niet in de klas gegeten had, was dit hele topic er niet geweest. *hint*quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:59 schreef boneshake het volgende:
[..]
'
het gaat hier niet om of ik het recht had in zijn les te eten, NEE ik had NIET het recht om het te eten, hij HEEFT het recht om het in beslag te nemen tot einde les/ mij er uit te sturen. maar hij heeft NIET het recht om het op te eten/ weg te geven/ weg te gooien...
meer dat ik hoopte daarna nog te kunnen eten maar de pauze was afgelopen terwijl ik nog zat te etenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En "sorry, ik moet eerst even eten" zeggen was te eng?
Je kan je al afvragen of inbeslagname wel kan zonder toestemming. Maar wat doet het er toe? Gedraag je gewoon.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:59 schreef boneshake het volgende:
[..]
'
het gaat hier niet om of ik het recht had in zijn les te eten, NEE ik had NIET het recht om het te eten, hij HEEFT het recht om het in beslag te nemen tot einde les/ mij er uit te sturen. maar hij heeft NIET het recht om het op te eten/ weg te geven/ weg te gooien...
Prioriteiten stellen. Time management.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:01 schreef boneshake het volgende:
[..]
meer dat ik hoopte daarna nog te kunnen eten maar de pauze was afgelopen terwijl ik nog zat te eten
waarschijnlijk wel omdat het me al ergert dat hij het bij andere leerlingen ook doet en een andere docent dus ookquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dus als jij niet in de klas gegeten had, was dit hele topic er niet geweest. *hint*
Poeh poeh dat is idd wel héél erg lang wachten.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:56 schreef boneshake het volgende:
[..]
ja met mn volgende over 1,5 uur
tja dat doe ik over het algemeen ook alleen zoals ik al zei ik had gewoon honger en iedereen zat te praten/ naar buiten te kijkenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:01 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je kan je al afvragen of inbeslagname wel kan zonder toestemming. Maar wat doet het er toe? Gedraag je gewoon.
Dan kun je beter tijdens de pauze eten en tijdens de les fappen. Dat kan hij niet afpakken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:54 schreef WalkerOfTheDay het volgende:
Wat doe je dan in je pauze? Fappen?
nu draaid het erineens om dat ik niet had moeten eten in de les wat ook zo is, maar waar mij het om gaat is de STRAFMAATREGEL die de docetn stelt die naar mijn mening NIET zou moeten mogenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh poeh dat is idd wel héél erg lang wachten.
Aansteller.
Wat heb je gegeten dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:03 schreef boneshake het volgende:
[..]
tja dat doe ik over het algemeen ook alleen zoals ik al zei ik had gewoon honger en iedereen zat te praten/ naar buiten te kijken
5e klasquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
Maar, dit zijn dus brugklasstruggles? Of is dit nog groep 7 ofzo?
goed ideequote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:03 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dan kun je beter tijdens de pauze eten en tijdens de les fappen. Dat kan hij niet afpakken.
Tja.. Normaal gesproken beuk ik niemand in elkaar, maar deze persoon was zo vervelend..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:03 schreef boneshake het volgende:
[..]
tja dat doe ik over het algemeen ook alleen zoals ik al zei ik had gewoon honger en iedereen zat te praten/ naar buiten te kijken
Are you kidding me?quote:
en nu ben ik helemaal blij, maar ga ik ondertussen in om het andere nutteloze commentaar dat ik op mijn vraag heb gekregenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:04 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Tja.. Normaal gesproken beuk ik niemand in elkaar, maar deze persoon was zo vervelend..
Maar je hebt je antwoord, het mag niet. En nu?
En dan zo belachelijk slecht Nederlands typen?quote:
En dan snap je nog steeds niet dat eten in de klas not done is?quote:
Ja ik zit in de les te FOK!en ja daar zit ik op te wachtenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
Zou TS nu onder de les zitten te FOK!ken en is het wachten tot de docent de telefoon afpakt en zelf onder TS zijn account gaat zitten FOK!ken?
En je druk maken om een zakje chips tijdens de lesquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan zo belachelijk slecht Nederlands typen?
Tuurlijk
dat heet voor geen ene fuck nl kunnen maar gewoon de grootste betá nerd ter wereld zijn?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan zo belachelijk slecht Nederlands typen?
Tuurlijk
Stoer man.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:07 schreef boneshake het volgende:
[..]
dat heet voor geen ene fuck nl kunnen maar gewoon de grootste betá nerd ter wereld zijn?
ik ben bang dat ik je idee van 5e klassers moet aantasten maar er zitten hier meer mensen te eten dan in de brugklasquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En dan snap je nog steeds niet dat eten in de klas not done is?
niet om het zakje chips meer om het idee, en om volgende les mn tijd te kunnen verspillen in een discussie met die manquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En je druk maken om een zakje chips tijdens de les![]()
Gastquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:09 schreef boneshake het volgende:
[..]
niet om het zakje chips meer om het idee, en om volgende les mn tijd te kunnen verspillen in een discussie met die man
dat is het enige waar mijn leven op school om draait anders verveel ik me hier dood (en ja je zou kunnen afvragen of dat überhaupt een leven is, omdat het pittig levenloos is)quote:
Ja, in de brugklas is er een soort respect en angst om de regels te overtreden. Op latere leeftijd vervalt die angst, maar hoop je dat het wordt overgenomen door gezond verstand. Dat is nog niet helemaal gebeurd dus.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:08 schreef boneshake het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik je idee van 5e klassers moet aantasten maar er zitten hier meer mensen te eten dan in de brugklas
Wat een bullshitquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:26 schreef boneshake het volgende:
helaas heb je niet altijd tijd in de pauzes maar zoals ik al zei het gaat mij niet om alternatieve oplossingen ed meer om het punt of hij het recht heeft of niet
Ja dan zou ik je echt meteen naar de afdelingsleider sturen hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:09 schreef boneshake het volgende:
[..]
niet om het zakje chips meer om het idee, en om volgende les mn tijd te kunnen verspillen in een discussie met die man
Of het stinkt is nogal subjectief....quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:52 schreef Anoonumos het volgende:
Kinderachtige docenten die een probleem maken van eten in de les.
Als het niet stinkt of kraakt is er toch geen probleem.
Dat krijg jij wel vaker te horen, toch?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of het stinkt is nogal subjectief....
Correct. En dat zeg ik als docent.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:46 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat kun jij persoonlijk vinden. Het gaat om het feit of die man dat recht heeft. Dat heeft hij simpelweg niet.
Hij moet zo'n leerling gewoon vragen om dat eten weg te doen en bij weigering de klas uitsturen. Zo moeilijk is het niet. Zijn spullen vernielen (want dat is het) mag hij gewoon niet.
Flink bitterquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, jij kennelijk wel als dat je eerste reactie is.
Niet dus, en ik doe er ook niet eens moeite voor. Ik vraag een leerling 2x om niet-toegestane goederen in te leveren (kunnen ze het aan het einde van de lesdag weer op komen halen, als het ten minste niets illegaals is), doet hij/zij dat niet dan kan ie gaan. Dat recht heb je namelijk wel als docent.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:01 schreef Tja..1986 het volgende:
Je kan je al afvragen of inbeslagname wel kan zonder toestemming.
Wat zou een scholier of student, bijvoorbeeld de TS, vervolgens het beste kunnen doen in zulke situaties? Klacht neerleggen bij de schooldirectie o.i.d.?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Correct. En dat zeg ik als docent.
Ligt er aan of, bijvoorbeeld de TS, er ook een normale communicatie op na houdt met desbetreffende docent. Nu, het lijkt me sterk dat er een goede verstandshouding is als een docent dat soort fratsen uit haalt. Het moet dus inderdaad van beide kanten komen, wil je dat je spullen niet worden afgepakt? Lekker in je tas laten zitten: probleem opgelost. Next.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:58 schreef Kinshima het volgende:
[..]
Wat zou een scholier of student, bijvoorbeeld de TS, vervolgens het beste kunnen doen in zulke situaties? Klacht neerleggen bij de schooldirectie o.i.d.?
Ik ben het er wel mee eens dat scholieren en studenten beter hun eigen gedrag kunnen verbeteren door niet te klieren tijdens de les, maar het praat zulk gedrag van een docent op geen enkele manier goed.
De vraag was: Wat kun je het beste doen tegen de docent, wanneer de docent je spullen afpakt? Want dat mag schijnbaar niet, als ik de posts hierboven goed lees.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:21 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Ligt er aan of, bijvoorbeeld de TS, er ook een normale communicatie op na houdt met desbetreffende docent. Nu, het lijkt me sterk dat er een goede verstandshouding is als een docent dat soort fratsen uit haalt. Het moet dus inderdaad van beide kanten komen, wil je dat je spullen niet worden afgepakt? Lekker in je tas laten zitten: probleem opgelost. Next.
Dat weet je dan toch voor de volgende keer.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:23 schreef Kinshima het volgende:
[..]
De vraag was: Wat kun je het beste doen tegen de docent, wanneer de docent je spullen afpakt? Want dat mag schijnbaar niet, als ik de posts hierboven goed lees.
Wat jij zegt werkt preventief, en ik zei al in mijn vorige post dat ik daar ook een voorstander van ben. Maar wat als dat dus niet is gebeurd, en de docent vervolgens ook over de schreef gaat?
Wat je ook doet; houd er rekening mee dat je positie als leerling bijzonder zwak is. Niet omdat je leerling bent, maar omdat je degene bent die als eerste over de schreef ging. Als je dan bij de directie verhaal gaat halen onder de noemer "ja maar hij" krijg je vrijwel zeker nul op het rekest omdat je eerst aan je eigen gedrag mag gaan werken - en terecht.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:23 schreef Kinshima het volgende:
De vraag was: Wat kun je het beste doen tegen de docent, wanneer de docent je spullen afpakt? Want dat mag schijnbaar niet, als ik de posts hierboven goed lees.
Dienen docenten echter ook niet om een voorbeeldfunctie te vervullen? Of is dat gezwets, ik ken de reglementen namelijk nietquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat je ook doet; houd er rekening mee dat je positie als leerling bijzonder zwak is. Niet omdat je leerling bent, maar omdat je degene bent die als eerste over de schreef ging. Als je dan bij de directie verhaal gaat halen onder de noemer "ja maar hij" krijg je vrijwel zeker nul op het rekest omdat je eerst aan je eigen gedrag mag gaan werken - en terecht.
Je zult dus een wat andere insteek moeten kiezen om dit soort beleid aan de kaak te stellen.
Ik praat de actie van de docent niet goed. Ik zeg dat een leerling die zelf de regels aan zijn laars lapt, in slechte positie is om daar wat aan de veranderen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:33 schreef Kinshima het volgende:
[..]
Dienen docenten echter ook niet om een voorbeeldfunctie te vervullen? Of is dat gezwets, ik ken de reglementen namelijk nietDoor zich te verlangen naar het niveau van zo'n leerling blijft daar in ieder geval weinig van over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |