Dus als jij niet in de klas gegeten had, was dit hele topic er niet geweest. *hint*quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:59 schreef boneshake het volgende:
[..]
'
het gaat hier niet om of ik het recht had in zijn les te eten, NEE ik had NIET het recht om het te eten, hij HEEFT het recht om het in beslag te nemen tot einde les/ mij er uit te sturen. maar hij heeft NIET het recht om het op te eten/ weg te geven/ weg te gooien...
meer dat ik hoopte daarna nog te kunnen eten maar de pauze was afgelopen terwijl ik nog zat te etenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En "sorry, ik moet eerst even eten" zeggen was te eng?
Je kan je al afvragen of inbeslagname wel kan zonder toestemming. Maar wat doet het er toe? Gedraag je gewoon.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:59 schreef boneshake het volgende:
[..]
'
het gaat hier niet om of ik het recht had in zijn les te eten, NEE ik had NIET het recht om het te eten, hij HEEFT het recht om het in beslag te nemen tot einde les/ mij er uit te sturen. maar hij heeft NIET het recht om het op te eten/ weg te geven/ weg te gooien...
Prioriteiten stellen. Time management.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:01 schreef boneshake het volgende:
[..]
meer dat ik hoopte daarna nog te kunnen eten maar de pauze was afgelopen terwijl ik nog zat te eten
waarschijnlijk wel omdat het me al ergert dat hij het bij andere leerlingen ook doet en een andere docent dus ookquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dus als jij niet in de klas gegeten had, was dit hele topic er niet geweest. *hint*
Poeh poeh dat is idd wel héél erg lang wachten.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:56 schreef boneshake het volgende:
[..]
ja met mn volgende over 1,5 uur
tja dat doe ik over het algemeen ook alleen zoals ik al zei ik had gewoon honger en iedereen zat te praten/ naar buiten te kijkenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:01 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je kan je al afvragen of inbeslagname wel kan zonder toestemming. Maar wat doet het er toe? Gedraag je gewoon.
Dan kun je beter tijdens de pauze eten en tijdens de les fappen. Dat kan hij niet afpakken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:54 schreef WalkerOfTheDay het volgende:
Wat doe je dan in je pauze? Fappen?
nu draaid het erineens om dat ik niet had moeten eten in de les wat ook zo is, maar waar mij het om gaat is de STRAFMAATREGEL die de docetn stelt die naar mijn mening NIET zou moeten mogenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh poeh dat is idd wel héél erg lang wachten.
Aansteller.
Wat heb je gegeten dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:03 schreef boneshake het volgende:
[..]
tja dat doe ik over het algemeen ook alleen zoals ik al zei ik had gewoon honger en iedereen zat te praten/ naar buiten te kijken
5e klasquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
Maar, dit zijn dus brugklasstruggles? Of is dit nog groep 7 ofzo?
goed ideequote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:03 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dan kun je beter tijdens de pauze eten en tijdens de les fappen. Dat kan hij niet afpakken.
Tja.. Normaal gesproken beuk ik niemand in elkaar, maar deze persoon was zo vervelend..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:03 schreef boneshake het volgende:
[..]
tja dat doe ik over het algemeen ook alleen zoals ik al zei ik had gewoon honger en iedereen zat te praten/ naar buiten te kijken
Are you kidding me?quote:
en nu ben ik helemaal blij, maar ga ik ondertussen in om het andere nutteloze commentaar dat ik op mijn vraag heb gekregenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:04 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Tja.. Normaal gesproken beuk ik niemand in elkaar, maar deze persoon was zo vervelend..
Maar je hebt je antwoord, het mag niet. En nu?
En dan zo belachelijk slecht Nederlands typen?quote:
En dan snap je nog steeds niet dat eten in de klas not done is?quote:
Ja ik zit in de les te FOK!en ja daar zit ik op te wachtenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
Zou TS nu onder de les zitten te FOK!ken en is het wachten tot de docent de telefoon afpakt en zelf onder TS zijn account gaat zitten FOK!ken?
En je druk maken om een zakje chips tijdens de lesquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan zo belachelijk slecht Nederlands typen?
Tuurlijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |