lol hij heeft een poverty beard, zijn baard ziet er serieus lelijk uit en dat zeg ik niet vaak over baarden (alleen wanneer men besluit de snor te scheren, die mensen kan ik serieus iets aandoen).quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:
kan iedereen dan bilzerina baard laten groeien
of moet je daar bepaalde genetics voor hebben ?
waarom is zijn baard poverty?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:16 schreef Drinky het volgende:
[..]
lol hij heeft een poverty beard, zijn baard ziet er serieus lelijk uit en dat zeg ik niet vaak over baarden (alleen wanneer men besluit de snor te scheren, die mensen kan ik serieus iets aandoen).
Maar genetics idd en een hoop geduld.
omdat hij het slecht bijhoudt, te puntig man, verhoudingen kloppen gewoon niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
waarom is zijn baard poverty?
ik vind dat puntige juist wel mooi eigenlijkquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:19 schreef Drinky het volgende:
[..]
omdat hij het slecht bijhoudt, te puntig man, verhoudingen kloppen gewoon niet.
liever deze baard, ga ik overigens voor (zelfde groei), als mijn opdrachtgevers dat toestaan iig
[ afbeelding ]
| | | |quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:42 schreef Klokov het volgende:
Zou hem zelf korter houden en de wangen en nek wat verijer houden
|X| | |quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:13 schreef Beach het volgende:
he dima heb je mijn post speciaal voor jou al gezien eerder in het topic
|X| | |quote:
|X|X| |quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:23 schreef Beach het volgende:
[..]
|X| | |
| |Y| |
| |Y|X|
Ik weet dat ik ben
(nouja nu niet meer)
thxquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:25 schreef Beach het volgende:
[..]
|X|X|Y|
| |Y| |
| |Y|X|
Jij bent awesome
welkquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:13 schreef Beach het volgende:
he dima heb je mijn post speciaal voor jou al gezien eerder in het topic
|X|X|Y|quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
thx
|X|X|Y|
| |Y| |
|X|Y|X|
Jij bent
Ik weet niet of ik de boter- kaas en eieren master een tweede keer op de nul weet te houden hoor.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:28 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
|X|X|Y|
|Y|Y|X|
|X|Y|X|
Je was een waardige tegenstander, Beach. Until we meet again.
Supermodel drinkyquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:19 schreef Drinky het volgende:
[..]
omdat hij het slecht bijhoudt, te puntig man, verhoudingen kloppen gewoon niet.
liever deze baard, ga ik overigens voor (zelfde groei), als mijn opdrachtgevers dat toestaan iig
[ afbeelding ]
jmmr maar begrijpelijk. Stoppen op je hoogtepunt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik de boter- kaas en eieren master een tweede keer op de nul weet te houden hoor.
Hierbij laat ik het maar.
hard knock life breddaquote:
Ik denk hier net zo over. No homo.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:58 schreef Jahr00n het volgende:
Ik zou me laten nemen door weinig mannen maar drinky mag mij wel te grazen nemen.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:20 schreef Montelly het volgende:
NULTYYYYYYY waar blijven de assertjes man
hey potloodventer long time no seequote:
Je baard groeit exact zoals jij dat wilt en niet anders.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:
kan iedereen dan bilzerina baard laten groeien
of moet je daar bepaalde genetics voor hebben ?
Check deze sexueel aggresieve tijgerin dan.quote:
moet je wel blokjespiemol hebben anders past niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:57 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind asians niet heel snel lekker maar daar zou ik mn piemel wel in schuiven.
Censuur garpje.quote:
Noice.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:31 schreef McNulty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt pics in je DM. Nu hoef je me nooit meer te missen.quote:[..]
hey potloodventer long time no see
gdvrquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:10 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_nsfw_animatie_.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik voel een nieuw shirtje op komen opeens.
En een input increase....![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 08:56 schreef RaymondK het volgende:
hey Awesome....hoe is het?
Ik ben nou dus gewoon heel langzaam leaner aan het worden op een constante input van 5500kcals.....
ik denk dat wil jij wel ff wetenGetypt door mijn Lintworm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik voel een nieuw shirtje op komen opeens.
En een input increase....![]()
Weetje, ik zit nu pas op een punt waarop ik besef keihard getrollt te worden. Zittend beroep, KT only, 183cm en een dagelijkse energieverbruik wat hoger ligt dan wat er in Tsjernobyl vrijkwam. Deze jongen laat zich niet meer in het ootje nemen.BEASTMODE
jij zit ons te beren met die 2000kcals gewoon.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:19 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Getypt door mijn Lintworm.
Weetje, ik zit nu pas op een punt waarop ik besef keihard getrollt te worden. Zittend beroep, KT only, 183cm en een dagelijkse energieverbruik wat hoger ligt dan wat er in Tsjernobyl vrijkwam. Deze jongen laat zich niet meer in het ootje nemen.
Pics van je gezinsbestelling bij de Macquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
jij zit ons te beren met die 2000kcals gewoon.
Tsjernobyl
gister trouwens weer achterlijk hard naar de Mac geweestdaarna 3 uur lang in slaap gevallen op de bank
heb ik geen picas van dit keer. zal volgende keer makenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:25 schreef Champy het volgende:
[..]
Pics van je gezinsbestelling bij de Mac
Moest lachenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:19 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Weetje, ik zit nu pas op een punt waarop ik besef keihard getrollt te worden. Zittend beroep, KT only, 183cm en een dagelijkse energieverbruik wat hoger ligt dan wat er in Tsjernobyl vrijkwam. Deze jongen laat zich niet meer in het ootje nemen.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:25 schreef Champy het volgende:
[..]
Pics van je gezinsbestelling bij de Mac
Lol damn, als ik samen met m'n vriedin bij de Mac eet kost dat nog minderquote:
#kwaliteitsuser #koesterenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:19 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Broquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:35 schreef Klokov het volgende:
Even laten zien dat ik zelf ook een kwaliteitsuser ben:
AC/DC met Hells Kettlebells
quote:Zolang geld nog gebruikt wordt, is een basisinkomen vlgns mij een goede tussenvorm. Vervolgens moeten we zo snel mogelijk af van rente en winst; geld is een handig ruilmiddel en thats enough
quote:Helemaal voor,, als je geldzorgen voor je levensonderhoud zijn verdwenen ga je vanzelf meer sociale leuke dingen doen voor en met elkaar waar iedereen blij van word. Meer blije mensen minder zorgen.
Leuke ideeën als je ingeschreven staat bij het UVW....quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:43 schreef Klokov het volgende:
Wat kan ik cringen om de reacties van sommige mensen
[..]
[..]
Met ieder uur een sticky in je kop.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:48 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Leuke ideeën als je ingeschreven staat bij het UVW....
Elke maand zoveel mogelijk kettlebells kopen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:31 schreef Klokov het volgende:
Wat zouden jullie doen als je onvoorwaardelijk 2000 euro per maand kreeg? Ik zou nog steeds hetzelfde doen, srs.
Ik probeer verkrachting niet goed te praten maar haar zou ik wel gangrapen samen met Sap en Drinky.quote:
Omdat het niet via cam is?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:17 schreef Dimachaerus het volgende:
ik snap echt niet waarom jullie zo geilen op dit soort plaatjes
ik vind het totaal niet aantrekkelijk.. ik blijf er koud van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |