Heb nog een Z10 en die is nog goedquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:00 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat moet ik met 4G? 3G is wat mij part snel genoeg.
[..]
Mattie, waar is je BB Passport?
[..]
Goede tip
[..]
Hoe voelt dat nou om niet meer uit de kast te hoeven komen?
[..]
Gymchick is van lage kwaliteit, waar heb je het over
De mascotte is volgens mij ook niet helemaal natty
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dat is geen kloon, hij heeft ook zijn eigen website op zijn profiel staan
[..]
Hey Weissman, we missen je wel een beetje maar ik snap dat dingen zo kunnen lopen in een open relatie. Get money, get bitches, haha ja tog, laters.
[..]
Is dit serieus?
[..]
Weet je het zeker?
[..]
Ziet er een beetje raar uit zo.
[..]
Heb je picca van Rick Ross?
[ afbeelding ]
Holy shit, krijg ik eindelijk mijn McLaren P1?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:51 schreef Montelly het volgende:
GRS laten we trouwen, ik heb nu rapmoney en je toekomst is gegarandeerd
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:15 schreef Weissman het volgende:
20.000 post!
Shout out naar al mijn negers Sapstengel, Zeta, Dima (no feels) Sneeks, Raymond, Awesome, Levolution, VMS, GRS, Klokov, Ethanolic, opperbaas dikke Henk, Champy, die gek met het ADO shirtje, Drinky, hey Yuri, m'n home boi Cake-Man, Cor, me schatjuh MsMessy, Verbo, ukga, de alfa der alfa's jahr00n, kaolo smegmanus, deuce, mcflurry, montelly, jakkenhakker, beach, stinkie, stoeltafel, chesterperry, young Broeder, kidkash, JB, jmf en ieder ander die ik vergeten ben.
Iedereen bedankt, zonder jullie had ik niet zoveel gelachen en had ik zeker niet zoveel bullshit gezien en gepost in mn leven.
We all gonna make it brah...
keep it up
DNS updatequote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:02 schreef Awesome_ het volgende:
Wrm is dm offline. Mis nu keiharde prive berichten.
Hier niet je zult wel dm-block aan je broek hebbenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:02 schreef Awesome_ het volgende:
Wrm is dm offline. Mis nu keiharde prive berichten.
Is JB mee? anders wil ik wel even de melkboer spelen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:13 schreef Awesome_ het volgende:
Jullie krijgen allemaal de groetjes van Etha btw. Hij belde net dat die veilig geland was
wtfquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:21 schreef Montelly het volgende:
...ze wordt alleen wat "losser" daarbeneden, voor de rest zal ie er weinig van merken.
ja je leest het toch, doen niet zo hoor..quote:
Moetje prostaat gemolken worden?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
Is JB mee? anders wil ik wel even de melkboer spelen.
so liev dese boiquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:15 schreef Weissman het volgende:
20.000 post!
Shout out naar al mijn negers Sapstengel, Zeta, Dima (no feels) Sneeks, Raymond, Awesome, Levolution, VMS, GRS, Klokov, Ethanolic, opperbaas dikke Henk, Champy, die gek met het ADO shirtje, Drinky, hey Yuri, m'n home boi Cake-Man, Cor, me schatjuh MsMessy, Verbo, ukga, de alfa der alfa's jahr00n, kaolo smegmanus, deuce, mcflurry, montelly, jakkenhakker, beach, stinkie, stoeltafel, chesterperry, young Broeder, kidkash, JB, jmf en ieder ander die ik vergeten ben.
Iedereen bedankt, zonder jullie had ik niet zoveel gelachen en had ik zeker niet zoveel bullshit gezien en gepost in mn leven.
keep it up
hey Weissmanquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:15 schreef Weissman het volgende:
20.000 post!
keep it up
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
4G is gewoon wifi maar dan overal!!!!!!!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:56 schreef Sapstengel het volgende:
3G en 4G is echt een wereld van verschil srs
Bepaalde genetics als ik mn baard laat groeien lijkt ik alleen maar op Mohammed Bquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:
kan iedereen dan bilzerina baard laten groeien
of moet je daar bepaalde genetics voor hebben ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |