lol hij heeft een poverty beard, zijn baard ziet er serieus lelijk uit en dat zeg ik niet vaak over baarden (alleen wanneer men besluit de snor te scheren, die mensen kan ik serieus iets aandoen).quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:
kan iedereen dan bilzerina baard laten groeien
of moet je daar bepaalde genetics voor hebben ?
waarom is zijn baard poverty?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:16 schreef Drinky het volgende:
[..]
lol hij heeft een poverty beard, zijn baard ziet er serieus lelijk uit en dat zeg ik niet vaak over baarden (alleen wanneer men besluit de snor te scheren, die mensen kan ik serieus iets aandoen).
Maar genetics idd en een hoop geduld.
omdat hij het slecht bijhoudt, te puntig man, verhoudingen kloppen gewoon niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
waarom is zijn baard poverty?
ik vind dat puntige juist wel mooi eigenlijkquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:19 schreef Drinky het volgende:
[..]
omdat hij het slecht bijhoudt, te puntig man, verhoudingen kloppen gewoon niet.
liever deze baard, ga ik overigens voor (zelfde groei), als mijn opdrachtgevers dat toestaan iig
[ afbeelding ]
| | | |quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:42 schreef Klokov het volgende:
Zou hem zelf korter houden en de wangen en nek wat verijer houden
|X| | |quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:13 schreef Beach het volgende:
he dima heb je mijn post speciaal voor jou al gezien eerder in het topic
|X| | |quote:
|X|X| |quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:23 schreef Beach het volgende:
[..]
|X| | |
| |Y| |
| |Y|X|
Ik weet dat ik ben
(nouja nu niet meer)
thxquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:25 schreef Beach het volgende:
[..]
|X|X|Y|
| |Y| |
| |Y|X|
Jij bent awesome
welkquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:13 schreef Beach het volgende:
he dima heb je mijn post speciaal voor jou al gezien eerder in het topic
|X|X|Y|quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
thx
|X|X|Y|
| |Y| |
|X|Y|X|
Jij bent
Ik weet niet of ik de boter- kaas en eieren master een tweede keer op de nul weet te houden hoor.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:28 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
|X|X|Y|
|Y|Y|X|
|X|Y|X|
Je was een waardige tegenstander, Beach. Until we meet again.
Supermodel drinkyquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:19 schreef Drinky het volgende:
[..]
omdat hij het slecht bijhoudt, te puntig man, verhoudingen kloppen gewoon niet.
liever deze baard, ga ik overigens voor (zelfde groei), als mijn opdrachtgevers dat toestaan iig
[ afbeelding ]
jmmr maar begrijpelijk. Stoppen op je hoogtepunt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik de boter- kaas en eieren master een tweede keer op de nul weet te houden hoor.
Hierbij laat ik het maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |