Pics van je gezinsbestelling bij de Macquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
jij zit ons te beren met die 2000kcals gewoon.
Tsjernobyl
gister trouwens weer achterlijk hard naar de Mac geweestdaarna 3 uur lang in slaap gevallen op de bank
heb ik geen picas van dit keer. zal volgende keer makenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:25 schreef Champy het volgende:
[..]
Pics van je gezinsbestelling bij de Mac
Moest lachenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:19 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Getypt door mijn Lintworm.
Weetje, ik zit nu pas op een punt waarop ik besef keihard getrollt te worden. Zittend beroep, KT only, 183cm en een dagelijkse energieverbruik wat hoger ligt dan wat er in Tsjernobyl vrijkwam. Deze jongen laat zich niet meer in het ootje nemen.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:25 schreef Champy het volgende:
[..]
Pics van je gezinsbestelling bij de Mac
Lol damn, als ik samen met m'n vriedin bij de Mac eet kost dat nog minderquote:
#kwaliteitsuser #koesterenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:19 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Getypt door mijn Lintworm.
Weetje, ik zit nu pas op een punt waarop ik besef keihard getrollt te worden. Zittend beroep, KT only, 183cm en een dagelijkse energieverbruik wat hoger ligt dan wat er in Tsjernobyl vrijkwam. Deze jongen laat zich niet meer in het ootje nemen.
Broquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:35 schreef Klokov het volgende:
Even laten zien dat ik zelf ook een kwaliteitsuser ben:
AC/DC met Hells Kettlebells
quote:Zolang geld nog gebruikt wordt, is een basisinkomen vlgns mij een goede tussenvorm. Vervolgens moeten we zo snel mogelijk af van rente en winst; geld is een handig ruilmiddel en thats enough
quote:Helemaal voor,, als je geldzorgen voor je levensonderhoud zijn verdwenen ga je vanzelf meer sociale leuke dingen doen voor en met elkaar waar iedereen blij van word. Meer blije mensen minder zorgen.
Leuke ideeën als je ingeschreven staat bij het UVW....quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:43 schreef Klokov het volgende:
Wat kan ik cringen om de reacties van sommige mensen
[..]
[..]
Met ieder uur een sticky in je kop.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:48 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Leuke ideeën als je ingeschreven staat bij het UVW....
Elke maand zoveel mogelijk kettlebells kopen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:31 schreef Klokov het volgende:
Wat zouden jullie doen als je onvoorwaardelijk 2000 euro per maand kreeg? Ik zou nog steeds hetzelfde doen, srs.
Ik probeer verkrachting niet goed te praten maar haar zou ik wel gangrapen samen met Sap en Drinky.quote:
Omdat het niet via cam is?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:17 schreef Dimachaerus het volgende:
ik snap echt niet waarom jullie zo geilen op dit soort plaatjes
ik vind het totaal niet aantrekkelijk.. ik blijf er koud van
quote:
snap ikquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:19 schreef Dimachaerus het volgende:
die je op straat/school/ov tegenkomt snapjewel
Jammer. Ik kijk zo ongeveer elke keer m'n ogen uit.quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:31 schreef Klokov het volgende:
Wat zouden jullie doen als je onvoorwaardelijk 2000 euro per maand kreeg? Ik zou nog steeds hetzelfde doen, srs.
M'n eigen gym starten. En kettlebell master worden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:31 schreef Klokov het volgende:
Hoeren neuken nooit meer werken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:31 schreef Klokov het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |