SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nominatie november:
DI 28-10 Nominatie
WO 29-10 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 2-11 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 3-11 Exit 1 genomineerde.
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia AgendaOok al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
oh wat een nepperij zeg.
het hele circus komt naar kutopia om alleen jowy als kleding model
te fotograveren?
yeah right.![]()
Sorry, het duurde een beetje lang
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Laura gaat SELFIES van Joey maken. Hoe dom kan een mens zijn zeg...If you don't like where you are, move. You are not a tree.![]()
Domme Laura: Dan gaan we selfies van je maken.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
lolquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:35 schreef PrinsesVampi het volgende:
Laura gaat SELFIES van Joey maken. Hoe dom kan een mens zijn zeg...![]()
Streams bufferen hier als een malle
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Lachen met je ogen zonder te lachen met de rest van je gezicht..quote:
ik wist alleen niet helemaal hoe je het schreef
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
is helemaal hot hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:35 schreef PrinsesVampi het volgende:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:35 schreef PrinsesVampi het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat vind ik nou weer bijzonder geestig.![]()
hahaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Domme Laura: Dan gaan we selfies van je maken.echt hoor
yep. heb totaal geen inspiratie meer.quote:"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Smiling with your eyes.quote:Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Isa gaat een eigen nummer schrijven....als het hetzelfde niveau heeft als haar gedichten, krijgt het Koningslied een waardig opvolger![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo jammer dat Isa die Nederlandse Meuk achterna gaat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lol SSJoey onze Hitler look-a-like gaat model staan voor een kledingmerk. goh SS leverancier Hugo Boss misscchien?![]()
![]()
![]()
![]()
Zoals je het schreef.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:35 schreef Dottey het volgende:
[..]
Lachen met je ogen zonder te lachen met de rest van je gezicht..
ik wist alleen niet helemaal hoe je het schreefOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Oke nooit van gehoordquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:35 schreef Dottey het volgende:
[..]
Lachen met je ogen zonder te lachen met de rest van je gezicht..
ik wist alleen niet helemaal hoe je het schreef
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dat kunnen ze als de beste!quote:
Krijg je minder kraaienpoten vanquote:
TOP idee!!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:33 schreef isax het volgende:
[..]
nee? heb je geen monopolie liggen?
kan je ook gewoon gebruiken.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Suuuupergezelligquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:37 schreef Punkman het volgende:
Het grote allemaal leuke dingen centraal.![]()
![]()
![]()
ander traject voor een "Hondje
flikker op met je dieren daar![]()
![]()
![]()
![]()
NEEN nee nee neee
haal je eigen hondje maar van thuis stookneus![]()
Beetje verplicht, ben ik bang. 100% NLquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:36 schreef Dotteke het volgende:
Zo jammer dat Isa die Nederlandse Meuk achterna gaat.“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”![]()
De hondenpup komt eraan.. Ze was toch ondaan dat er zoveel bij komt kijken, maar het gaat toch helemaal goed komen.
Hoe gaat hij heten?; vraagt Lot
Joey: NEE!Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Die stinkbeesten zijn net weg, beginnen ze aan een hond.....quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:38 schreef Cir het volgende:
![]()
![]()
![]()
NEEN nee nee neee
haal je eigen hondje maar van thuis stookneus![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:38 schreef Cir het volgende:
![]()
![]()
![]()
NEEN nee nee neee
haal je eigen hondje maar van thuis stookneusBeter gaat ze gewoon naar huis
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
omg hoe domquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Domme Laura: Dan gaan we selfies van je maken.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Isa eet met smaak wat oorvet.Curiosity cultured the cat
hahahah alleen weer eerder dan lot die alles eraan doet om iets op e nemen alleen niemand wilquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Beetje verplicht, ben ik bang. 100% NL![]()
waarom zijn ze zo opgefokt daar?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:38 schreef Dottey het volgende:
De hondenpup komt eraan.. Ze was toch ondaan dat er zoveel bij komt kijken, maar het gaat toch helemaal goed komen.
Hoe gaat hij heten?; vraagt Lot
Joey: NEE!
allemaal een pilletje gekregen tijdens de sl?"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
OOraal...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is het huppelpubliek die massaal aankomen rennen om naar slecht geluid en valse uithalen te komen kijken en dan hysterisch zoenen en handtekeningen willen scoren.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Beetje verplicht, ben ik bang. 100% NL
dus tja..Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
ik las filtersquote:
![]()
Nog zo'n goorlap.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Geen centraal maar de biechtstoel...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Lot vraagt heel subtiel of er nog iemand anders een puntje heeftMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:39 schreef sjampoeh het volgende:
ah ah ah ah lau weer.. wel knap achteruit lachen![]()
![]()
Bedachte onzin speciaal om de aandacht van Lot af te leiden.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:39 schreef Punkman het volgende:
[..]
BH-gate van Isa![]()
Heb ik wat gemist ?![]()
Ik vroeg me al of ik het nou goed zag, ja dusquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[img]http://i.gyazo.com/3188d2b69386f1a858fd2d9c31da89d7.
[ afbeelding ]
Nog zo'n goorlap.![]()
![]()
Die wacht toch iedereen moe is en geen zin meer heeft om repliek te geven.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:39 schreef R0T29 het volgende:
Lot nog niet gehoord....die spaart haar krachten voor haar centjes....FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Bah bahquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kind is echt niet goed, haar eigen hond heet toch ook Frits?quote:My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Of de kerfstok...quote:Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Ja Isa heeft een B-H gekocht En dat moet ze verantwoordenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:39 schreef Punkman het volgende:
[..]
BH-gate van Isa![]()
Heb ik wat gemist ?![]()
Bachanaal,![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
daaromquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat kind is echt niet goed, haar eigen hond heet toch ook Frits?![]()
Ja, je zag het goed...Isa vervult met verve de vacante rol van ransaap....quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:40 schreef Cheszy het volgende:
[..]
Ik vroeg me al of ik het nou goed zag, ja dus![]()
![]()
Productie waren die lelijke zogenaamde kunst strontzat van Marjet en hebben haar gedwongen wegtegaan ik weet het zeker Nico is nu de kunstschilderI will do what i must !!![]()
jeetje die maakt mooie portretten.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:39 schreef Ransjih het volgende:
ze gaan portret tekenen met herman tjepkema
"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Nico gelooft dat het zondag niet gaat regenen. KNMI denkt er anders over: 60% kans op regen
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ik kreeg daarna een bufferquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:39 schreef heks29 het volgende:
[..]
waarom zijn ze zo opgefokt daar?
allemaal een pilletje gekregen tijdens de sl?Dus ik hoorde de rest nog niet, maar ik vond zijn timing wel grappig
en ze weten natuurlijk niet wat dat isquote:de hoogopgeleiden.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog zo'n goorlap.![]()
spagettiesaus
niks aan de hand![]()
![]()
Ik verwacht een knallende ruzie bij dit centraal, krijg je dit gelach en gemiep
FHRITP
Ze gaan een bacchanaal houden volgens Nico.. met eten
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Als ze mag van Lot.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:42 schreef sararaats het volgende:
zegt Colinda eigenlijk wel eens wat tijdens een centraal?![]()
die gaat tatoeeren met muts voor der ogen hahahaahhhahquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:42 schreef Oekaboe het volgende:
Die muts op de kop van Laura geen gezicht het is zo een dom gedrocht![]()
Lot moet haar zegje nog doenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:42 schreef rico80 het volgende:
Ik verwacht een knallende ruzie bij dit centraal, krijg je dit gelach en gemiep![]()
![]()
ja wel eens... meestal eindigt het met "ja" "ja"quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:42 schreef sararaats het volgende:
Niet veel RKV kapt haar meestal afquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:42 schreef sararaats het volgende:
![]()
Bachus draait zich om in zijn graf.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze gaan een bacchanaal houden volgens Nico.. met eten![]()
een muts met een muts.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:41 schreef rico80 het volgende:
Laura is bezig om haar 2e muts te produceren
nee, want ze wordt steeds onderbroken, vindt dat onbeschoft en houdt dan liever haar mondquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:42 schreef sararaats het volgende:
Welnee, hij trekt gewoon nog een fles open en drinkt het van zich af.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:43 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Bachus draait zich om in zijn graf.FHRITP
Nee nooitquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:42 schreef sararaats het volgende:
overdreven, raar gelach.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:42 schreef rico80 het volgende:
Ik verwacht een knallende ruzie bij dit centraal, krijg je dit gelach en gemiep"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Achter d'r oren?quote:Curiosity cultured the cat
Bleh mag die colinda-heks er ook uit? Wat een vreselijk mens.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
ja, een vreetfestijn. kan hoor.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze gaan een bacchanaal houden volgens Nico.. met eten"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Bachus is top.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:42 schreef Pearlbitch het volgende:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of er was echt een indringer en dit camoufleren ze met een werkmannetje....quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:41 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik kreeg daarna een bufferDus ik hoorde de rest nog niet, maar ik vond zijn timing wel grappig
Was wel vreemd, dat de 360 buiten ook stil stond tijdens de SL. Is volgens mij nog niet eerder gebeurd.
Vandaar zo hyper misschien?![]()
heeft die weer tanspray op dr lange neus gespotenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:43 schreef Flow3r het volgende:
Wat een irritant wijf die LauraB met haar neplach![]()
Charlot vond het maar vies klinkenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:42 schreef Pearlbitch het volgende:
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
neequote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:44 schreef houdjemond het volgende:
Bleh mag die colinda-heks er ook uit? Wat een vreselijk mens.
Werewolf![]()
Elsewieke heeft verschillende afmetingen...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Bruidstaart is best prijzig hoor. 300 euro voor een bruidstaart is heel normaal.quote:FHRITP
is toch een keer wat anders als zuipen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze gaan een bacchanaal houden volgens Nico.. met eten"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Van mij mag ze nog wel ff blijven , die mag er later wel uitquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ik ben nog nooit een bruid geweestquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:45 schreef rico80 het volgende:
[..]
Bruidstaart is best prijzig hoor. 300 euro voor een bruidstaart is heel normaal.
zou het niet weten.
koop er wel een tweede hands als het zo ver is.![]()
een taart van 30 cm 50 euro ppfff een hoop geld zegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het ziin geen tompoezen,quote:
pas op 13 aprilquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Van mij mag ze nog wel ff blijven , die mag er later wel uitWerewolf![]()
Alles met 'bruids' ervoor is minimaal prijsx5 of zoquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:46 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben nog nooit een bruid geweest
zou het niet weten.
![]()
Nou ja, ook de tafelmanieren van Isabella zijn nogal slecht. Ze zal het wel met het met de mond vol praten in haar oren hebben gesproeid. Of zo.quote:Curiosity cultured the cat
Taart als je gaat trouwen....een Scheidtaart lijkt me altijd toepasselijker...wel op de spelling letten anders is 'ie niet te vretenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:46 schreef isax het volgende:
[..]
zou het niet weten.
![]()
![]()
300 euro zwart toch neem ik aan?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:45 schreef rico80 het volgende:
[..]
Bruidstaart is best prijzig hoor. 300 euro voor een bruidstaart is heel normaal.
damn ,mijn zoon en schoondochter betaalden zelfs 450 zwart
en hij was niet eens lekker
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:46 schreef isax het volgende:
[..]
zou het niet weten.
koop er wel een tweede hands als het zo ver is.
FHRITP
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:47 schreef Sprechhund het volgende:
Blijven jullie wel streamen vanavond?![]()
![]()
![]()
![]()
vertellllllllquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:47 schreef Sprechhund het volgende:
Hou op! Té goooooor voor woorden brrrrrrrquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Oma vreet de restjes tussen haar tenen op.![]()
![]()
Ivan ZK.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Als jij dat zegt kunnen we vroeg naar bed.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:47 schreef Sprechhund het volgende:
![]()
nette prijs , kijk maar eens goed rond onlinequote:![]()
ga je Taart bestellen bij Zoutkruisje , en delen in de Cos![]()
![]()
![]()
![]()
Ja haar manieren zijn soms ver te zoekenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ja, ook de tafelmanieren van Isabella zijn nogal slecht. Ze zal het wel met het met de mond vol praten in haar oren hebben gesproeid. Of zo.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
was ik niet van plan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:47 schreef Sprechhund het volgende:
Blijven jullie wel streamen vanavond?
Want? Drie kistenavond??!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:47 schreef Sprechhund het volgende:
Blijven jullie wel streamen vanavond?Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Nou mijn oom is banketbakker maar ik weet dat je voor 3 etages zo aan 400 euro moet denken ja. 2 etages voor 300 lukt ook wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
300 euro zwart toch neem ik aan?
damn ,mijn zoon en schoondochter betaalden zelfs 450 zwart
en hij was niet eens lekkerFHRITP
Af,jij....quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:47 schreef Sprechhund het volgende:
Blijven jullie wel streamen vanavond?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lot vertelt in het centraal over haar eigen inzet en Billy's niet bestaande inzet....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Waarom uitgerekend nu Ivan naar ZK, terwijl juist hij als enige vanmiddag Lot goed aanpakte.FHRITP
Lot slurpt zichzelf weer door haar verhaal.Curiosity cultured the cat
Gaat er alweer wat gebeuren, lopen de kijkcijfers terug wat streamers betreft?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:47 schreef Sprechhund het volgende:
Blijven jullie wel streamen vanavond?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:49 schreef Voxs het volgende:
Lot vertelt in het centraal over haar eigen inzet en Billy's niet bestaande inzet.![]()
![]()
Waarom?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:47 schreef Sprechhund het volgende:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ja, ook de tafelmanieren van Isabella zijn nogal slecht. Ze zal het wel met het met de mond vol praten in haar oren hebben gesproeid. Of zo.![]()
spetter saus , je snapt het![]()
Das echt duur,.....quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:48 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nou mijn oom is banketbakker maar ik weet dat je voor 3 etages zo aan 400 euro moet denken ja. 2 etages voor 300 lukt ook wel.
Ik ga denk ik maar nooit trouwen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Smiling in your face ... Backstabbers.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:48 schreef isax het volgende:
nou goede vriendin ben je lot.
dit heet achterbaks
valt me tegen van je.Curiosity cultured the cat
Ik snap het ook nog niet heel goed whahaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Das echt duur,.....
Ik ga denk ik maar nooit trouwen![]()
FHRITP
Iets met familie in Irak? Zeer vreemd moment hoor om naar de ZK geroepen te worden.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:49 schreef rico80 het volgende:
Waarom uitgerekend nu Ivan naar ZK, terwijl juist hij als enige vanmiddag Lot goed aanpakte.![]()
mist maken dan snapt niemand het meer.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:50 schreef R0T29 het volgende:
Waarom vat ze samen wat iedereen weet en iedereen al heeft gezien? Kom to the point kut...."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:50 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik snap het ook nog niet heel goed whaha![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
tetterdetet....keihard gewerkt....slurp....vriendschap.....slurp.....beetje teleurgesteld....slurp.....vriendschap boven geld en toen verslikte ik me.![]()
![]()
Sluuuurp....quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nou ben moequote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:47 schreef Sprechhund het volgende:
Blijven jullie wel streamen vanavond?
is het de moeite waard ?![]()
er moet morgen ochtend ook gewerkt worden namelijk![]()
![]()
had al 2 mic checks gehad... en heeft zo een grote rol tijdens gedoe over sentjusquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:50 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Iets met familie in Irak? Zeer vreemd moment hoor om naar de ZK geroepen te worden.![]()
denk eerder omdat ivan het zeer oneens is met lotquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:50 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Iets met familie in Irak? Zeer vreemd moment hoor om naar de ZK geroepen te worden.![]()
Leuk, zo'n trap na van je bff.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:50 schreef Bestweldonker het volgende:
Billy, de grote niksnut, volgens Lot!![]()
Lot hou gewoon je bek, je hebt al je geld verbrast.. Zo simpel is het.FHRITP
Lot is mistquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:50 schreef heks29 het volgende:
[..]
mist maken dan snapt niemand het meer.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wat een lulverhaal.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Meh... gewoon niet zeggen dat het een bruidstaart moet zijn...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Das echt duur,.....
Ik ga denk ik maar nooit trouwen![]()
![]()
Luisteren jullie nog? ik niet“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”![]()
Leuke tactiek. Eerst iedereen in slaap lullen----------------------------
lot moet de tijd vollullen tot ivan terug is.quote:"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Zou Lot nou niet beseffen dat Billy die ook kan zien en horen?
Ach, boeit haar wellicht niet, want centjes zijn belangrijker. Fuck Billy.![]()
Ik ook niet. Haakte na de eerste zin al afquote:----------------------------
Ach gossie ze is verdrietig omdat Billy weg is, de trut ze was het toneel spel van Bil en Ruud al langer zat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lot heeft het idee dat er continu op haar wordt gelet, op haar kasboek.FHRITP
Wat wil ze nu zeggen,dan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Los daarvan heeft ze net Billy afgemaakt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:52 schreef Dotteke het volgende:
Ach gossie ze is verdrietig omdat Billy weg is, de trut ze was het toneel spel van Bil en Ruud al langer zat.![]()
He-le-maal niks. Gewoon haar gelijk halen om geld te krijgen. Geld van de groep.quote:FHRITP
Zou dat echt?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:51 schreef Ransjih het volgende:
[..]
denk eerder omdat ivan het zeer oneens is met lot
Ik heb moeite met het idee dat alles tot in de puntjes gescript wordt,
maar misschien heb ik het foutMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
De droger.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik ben het kwijt, snap er niks van.quote:
Maar kort samengevat: Lot wil geld, heel veel geld.
Denk ik ...![]()
Het arme kind kan beter naar huis gaan, ze heeft geen leven daarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe zat het ook alweer met die BH van Isa? Heeft die dievegge dat al verklaard?FHRITP
Ook een goed plan ,....quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Meh... gewoon niet zeggen dat het een bruidstaart moet zijn...
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wie me tegenspreekt gooi ik een glas tegen zijn/haar kop en krijgt een klap met de bezem er achteraan.quote:![]()
![]()
![]()
![]()
Laura vindt het meteen bullshit
Sneu wijf. Die mag er ook wel uit van mij, met dr korte armpjes.FHRITP
En verder mag niemand geld. En iedereen steelt, behalve Lot. En Isa heeft een bh gekocht en dat komt door Gio. Slurp, slurp, slurp. En Lot zit met kouwe handjes in het atelier geld voor de bv te verdienen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:53 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik ben het kwijt, snap er niks van.
Maar kort samengevat: Lot wil geld, heel veel geld.
Denk ik ...![]()
Gio ,kill and attack.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ATuurlijk had je anders verwachtquote:
Ze gaat dit winnen let maar opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat durven ze niet. de eerlijke volgevreten, in nieuwe kleding gestoken 'meisjes'.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Helemaal mee eens. Lui wijf. Dom wijf. Gluiperig wijf.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:54 schreef rico80 het volgende:
Laura vindt het meteen bullshit
Sneu wijf. Die mag er ook wel uit van mij, met dr korte armpjes.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Domme Laura, dat geld heeft ze dus wél opgemaakt voor kleren en persoonlijke shit.FHRITP
Ze krijgt haar zin, ik maak me geen illusies... maar ja...Ruud en Billy gingen ook, dus er is hoopquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ATuurlijk had je anders verwacht
Ze gaat dit winnen let maar op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |