SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nominatie november:
DI 28-10 Nominatie
WO 29-10 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 2-11 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 3-11 Exit 1 genomineerde.
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
Top TT.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik ben benieuwd wat ivan gaat doen in centraal, hij was nog feller dan gio
is in de ZK geweest en vond het daarna een kutspel![]()
Salarisonderhandelingen denk ik.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:05 schreef isax het volgende:
isa en gio staan volgens mij samen onder de douche.FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Omdat ze RKV wil bijstaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:04 schreef Laysa het volgende:
Waarom is Laura ineens hatelijk naar Isa toe?![]()
De ZK wordt wel platgelopen vandaag.Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath![]()
Mark ondervraagt Oma over de boodschappen.
Ga het nu eens echt nakijken.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Geldquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:04 schreef Laysa het volgende:
Waarom is Laura ineens hatelijk naar Isa toe?
Honesty is the best policy.![]()
Krijgen we vanavond nog de topi-farce?
Iwan natuurlijk, voor "zijn" uitermate geslaagde multicultimarkt?
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
neeeeeeeeeehquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:07 schreef Mirjam152 het volgende:
Wat een geile aantrekkelijke jonge vrouw is De Fles toch.
[ afbeelding ]Werewolf![]()
Echt zo'n bek dat je denkt 'Hmmmm, die kan heerlijk sabbelen'.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:07 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Mark vindt dat er voor Lotje wel een uitzondering op de regel gemaakt mag worden.
De zoveelste keer..![]()
ZO jammer dat voor centraal al alles onderling besproken wordt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
O mijn god.. Die mag ook wel achter een spoiler.quote:
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath![]()
Jij haat Ivan echt. Wat schattig.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Krijgen we vanavond nog de topi-farce?
Iwan natuurlijk, voor "zijn" uitermate geslaagde multicultimarkt?
wooblabalurg![]()
haha, ga je mee ivan? ga je mee ivan?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:07 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ach, het voordeel is dat Lot straks niet meer weet aan wie ze welke draai aan het verhaal heeft gegeven.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:07 schreef Dotteke het volgende:
ZO jammer dat voor centraal al alles onderling besproken wordt.![]()
daar ging het om geld , en men sprak of speelde er niet omquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:01 schreef Giggio het volgende:
pffff... wat een zeikwijf... Redactie: na ruutdruut en slillie graag slot ook nog ff lozen.... the sooner the better....
ze was een goeie voor DGK geweest: geld geld geld sentjus sentjus ik ik ik![]()
DGK had ze geen maand volgehouden , steeds janken bij de febo
ze pesten me mie mie, mn snoep is gepikt![]()
Advocado's.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Nou de 3 kisten zijn dus niet voor hunquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rien. Emil en Paul nu in shownieuws![]()
![]()
Super gezellig in de ZK.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja echt een smerig onderkruipselquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rienk. Emil en Paul nu in shownieuws
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Mark vergoelijkt Lot's uitgaven omdat ze eerst zo weinig had. Vanes zegt dat het de afspraak was dat als je meer gaat verdienen je het zelf moet investeren....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:
Welke kisten?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:09 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Nou de 3 kisten zijn dus niet voor hun
Emil werd geinterviewd voor de poort van Utopia en Rienk ook.![]()
ja heel vaag inderdaad.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:06 schreef Ransjih het volgende:
ik ben benieuwd wat ivan gaat doen in centraal, hij was nog feller dan gio
is in de ZK geweest en vond het daarna een kutspelTEAM TAFEL![]()
Dus Mark wil Lot belonen voor het teveel geld uitgeven, hij begrijpt het. Vanas vindt dat Lot ervan moet leren. Mark zegt: Lot is niet dom.
Duh Mark, ze is zeker niet dom.. ze pakt jou helemaal in.![]()
ze schrok dacht ik en daar kan onze heldin niet tegen hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:11 schreef Annelies1980 het volgende:
haha fluistert elsje nu "irritante klote jochies"? wat is er gebeurt?![]()
![]()
er was volk over de vloer vanmidd voor Isa/Marktquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Welke kisten?
Emil werd geinterviewd voor de poort van Utopia en Rienk ook.
die hadden 3 kisten gespot bij de febo/redactie
stond op feestBoec![]()
vanes vindt dat lot haar lesje moet leren, ze had vorige week ook al geen geld voor boodschappen
leuk dat ze kleren voor een ander koopt maar...
ze zeuren ook al over de droger![]()
andere soms nietquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind haar TT's sowieso wel humorbedankt.
![]()
Mooi is dat hè,en haar UI is ook mooi....quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hoop dat lot isa's uitgaven aankaart, dan heeft isa hopelijk eens door dat lot echt niet haar vriendin is.TEAM TAFEL![]()
datquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:12 schreef rowan634 het volgende:
hoop dat lot isa's uitgaven aankaart, dan heeft isa hopelijk eens door dat lot echt niet haar vriendin is.![]()
Die van jou ookquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mooi is dat hè,en haar UI is ook mooi....
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Dat gaat ze deze eeuw niet meer inzien ben ik bang....quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:12 schreef rowan634 het volgende:
hoop dat lot isa's uitgaven aankaart, dan heeft isa hopelijk eens door dat lot echt niet haar vriendin is.![]()
Vanessa: De rotonde is ook niet voor gestemd, die is gewoon nodig voor de groep.
de droger is voor allemaal dus... hoeft niet in centraal
mark: dan had ivan zijn kachel al gehad
vanes: zo gaat dat soms![]()
Dat zou mooi zijn, maar als ze het na al die maanden nog niet weet, zal ze het nooit leren ben ik bangquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:12 schreef rowan634 het volgende:
hoop dat lot isa's uitgaven aankaart, dan heeft isa hopelijk eens door dat lot echt niet haar vriendin is.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
De rotonde nodig voor de groepquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa: De rotonde is ook niet voor gestemd, die is gewoon nodig voor de groep.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
weer een andere haha , ik moet altijd ff wennen aan een andere UIquote:My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
om elkaar achterna te zitten net als in het zwembadquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:14 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
De rotonde nodig voor de groep![]()
... en huiver mee![]()
Het oog wil ook wat. Dat terrein ziet er niet uit. Een tuintje op de rotonde is best leuk.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:14 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
De rotonde nodig voor de groep![]()
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
indringer?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:14 schreef Cheszy het volgende:
LauB: centraal, Fles: nu? LauB: ja... Mark: ey, een vreemde gast, SL... en huiver mee![]()
Logischquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa: De rotonde is ook niet voor gestemd, die is gewoon nodig voor de groep.![]()
![]()
Ze zijn weer lekker aan het klooien met die SL zegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb nog nooit zo n slechte assistent controller mee gemaakt. Zoals hij nu te werk gaat zal hij straks van zijn lang zal zijn leven nooit een goede baan krijgen.![]()
en houdt ze er ook nog geld aan over omdat ze meer verdiend heeft en komt ook naar voren dat ze ivan geld moet afdragen voor haar gedichten (waarom is mij ook nog steeds niet duidelijk)quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:12 schreef rowan634 het volgende:
Alleen een beetje jammer dat er nu geen auto meer langs kan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het oog wil ook wat. Dat terrein ziet er niet uit. Een tuintje op de rotonde is best leuk.![]()
Lekker warm....quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
die heeft ze eigenhandigs betaald van gesjoemelde boodschappengeld van de rest... knappe prestatie!!quote:... en huiver mee![]()
denk het ook nietquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:13 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Dat gaat ze deze eeuw niet meer inzien ben ik bang....![]()
Dat laat Lot door Lau doen volgens mij.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:12 schreef rowan634 het volgende:
Shownieuws las ikquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sperma.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:16 schreef rico80 het volgende:
[..]
Lekker man, zo'n bolletje kukident.
Ivan geld afdragen voor die gedichten?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:15 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
en houdt ze er ook nog geld aan over omdat ze meer verdiend heeft en komt ook naar voren dat ze ivan geld moet afdragen voor haar gedichten (waarom is mij ook nog steeds niet duidelijk)My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
en mark zal ook inspingen zei hijquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:16 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Dat laat Lot door Lau doen volgens mij.![]()
Vanes is TE volwassen om een droger in het Centraal aan te vragen?
Een echte dictator, onze Vanes."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Makke Mark.....quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Denk wel dat ze er veel aan gaan hebben , die was gaat daar echt niet drogen zonder drogerquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:17 schreef Bestweldonker het volgende:
Een echte dictator, onze Vanes.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
she rules the utopia-campement!!!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:17 schreef Bestweldonker het volgende:
Een echte dictator, onze Vanes.... en huiver mee![]()
bedenkt me net dat dat flesje van lot nooit is aangekomen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:17 schreef formule het volgende:
Isa op de pijnbank die heeft iets gekocht![]()
En Gio ook de luiaard![]()
Dus eigenlijk heeft de MLP kamer nu hun eigen boekhouderen gaan de anderen betichten van oplichterij
![]()
![]()
Mooi hè. Lot heeft kasten vol kleren. Isa heeft een bh gekocht en die moet dat gaan verantwoorden. Maar vraag vooral Lot niet naar haar uitgaven, want dan zijn het haar 'centjes'.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:17 schreef formule het volgende:
Isa op de pijnbank die heeft iets gekocht![]()
En Gio ook de luiaard![]()
Jah, echt een slecht voorbeeld om over te beginnen. Ik hoop dat Lot zo stom is om dat te doen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Denk wel dat ze er veel aan gaan hebben , die was gaat daar echt niet drogen zonder droger![]()
quote:
Sportdrink flesje ?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:18 schreef isax het volgende:
[..]
bedenkt me net dat dat flesje van lot nooit is aangekomen.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Maakt niet uit, je kan het toch overleggen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Denk wel dat ze er veel aan gaan hebben , die was gaat daar echt niet drogen zonder droger"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
roze ding toch? Die is er gekomen hoor!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:18 schreef isax het volgende:
[..]
bedenkt me net dat dat flesje van lot nooit is aangekomen....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
aanval is de beste verdediging en voorlopig tuint iedereen er steeds weer inquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:18 schreef oma-Nijn het volgende:
Dus eigenlijk heeft de MLP kamer nu hun eigen boekhouderen gaan de anderen betichten van oplichterij
![]()
![]()
![]()
Het script wordt steeds beter!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:18 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
![]()
"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
oh dat toont wel hoeveel ik kijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
roze ding toch? Die is er gekomen hoor!
euj lange lock he?![]()
Precies. Het eetgroepje van De Fles bestaat trouwens ook alleen nog maar uit de groene kamer + Kleefkut B.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:18 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:18 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je kan het toch overleggen?Absoluut, net als dat er meer dingen zouden moeten worden overlegtquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:18 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je kan het toch overleggen?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dubbele boekhouding kabouter,ik wil er ook een.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:18 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
B zit sinds vandaag bij het eetgroepje van Joey Nico.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:19 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Precies. Het eetgroepje van De Fles bestaat trouwens ook alleen nog maar uit de groene kamer + Kleefkut B.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Laatste beeld op de 360 voor de SL
Isa die met een omgeslagen handdoek uit de douche komt, net een paar minuten na Gio
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Zal wel iemand van achter zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:19 schreef Luna1956 het volgende:
Zouden ze een indringer hebben?
Marks laatste woorden waren. 'He een vreemde gast'.![]()
Het toont ook dat ik (en ook jij )de meest onzinnige dingen onthoud. Dat was máánden geleden.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:19 schreef isax het volgende:
[..]
oh dat toont wel hoeveel ik kijk.
euj lange lock he?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ruud over het hek gesprongenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:19 schreef Luna1956 het volgende:
Zouden ze een indringer hebben?
Marks laatste woorden waren. 'He een vreemde gast'.![]()
![]()
Mark zei. 'Hé, een vreemde gast' en meteen SL.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:19 schreef Giggio het volgende:
is er een moord gepleegd ofzo??? gooi die streams eens open![]()
Aha, dus nu is de MPL-kamer écht een los groepje geworden dat alles met elkaar doet en deelt incl. de boekhouder.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
B zit sinds vandaag bij het eetgroepje van Joey Nico.![]()
ik vind isa echt een doos, maar je kan haar niet beschuldigen van veel geld uitgevenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:18 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Mooi hè. Lot heeft kasten vol kleren. Isa heeft een bh gekocht en die moet dat gaan verantwoorden. Maar vraag vooral Lot niet naar haar uitgaven, want dan zijn het haar 'centjes'.![]()
vandaar dat ik het zelf doe!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:12 schreef Giggio het volgende:
[..]
het zal je boekhouder of financieel adviseur maar zijn"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het toont ook dat ik (en ook jij )de meest onzinnige dingen onthoud. Dat was máánden geleden.ja maar die moet je JUIST onthouden want daar worden de fouten gemaakt
![]()
Hier blijven, en ik meen het.quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Laatste beeld op de 360 voor de SL
Isa die met een omgeslagen handdoek uit de douche komt, net een paar minuten na Gio
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat ze samen gedoucht hebben, maar zal wel in aparte douches zijn.![]()
Voor een dagje toch? of een week dacht ik ?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
B zit sinds vandaag bij het eetgroepje van Joey Nico.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Heb jij beeld dan? 360 lukt niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:21 schreef puzziepie het volgende:
Nieuwe bewoners?
Ik zie Collie ineens driftig poederen![]()
ik ben een vrouw. ik multitask.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hier blijven, en ik meen het.![]()
Ze wilde het een weekje 'proberen' , dacht ik.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Voor een dagje toch? of een week dacht ik ?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:21 schreef isax het volgende:
[..]ja maar die moet je JUIST onthouden want daar worden de fouten gemaakt
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Terug die beelden, teringdwerg!
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
dus zal lot defles ook niet aanvallenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:16 schreef Ransjih het volgende:
vanessa zal lot niet afvallen denk ik, die weet dat ze anders de volle laag krijgt![]()
Lot is veel te ontspannen...groep zal net wel gehoord hebben dat Lotje haar zinnetje moet krijgen....![]()
![]()
ehh ik zie Collie poederen en tuttenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:22 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Heb jij beeld dan? 360 lukt niet.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nou die BH dan schandelijk,hoe durft zequote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:21 schreef utopinee het volgende:
[..]
ik vind isa echt een doos, maar je kan haar niet beschuldigen van veel geld uitgeven![]()
![]()
is juist mooi.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:22 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
dus zal lot defles ook niet aanvallen
hou het nog een weekje of twee binnen en ze vallen elkaar aan.![]()
* Video(link) verwijderd op last van Talpaquote:
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
ik sta niet aan de poort hoor.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ehh ik zie Collie poederen en tuttenWerewolf![]()
ja dacht ik ook, waarom is me niet duidelijk maar zal wel om Vannas zijnquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze wilde het een weekje 'proberen' , dacht ik.
of rookgeld
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Lelijke kuttekopquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
En je bek boven de wasbak schrobben?![]()
Toen jij dat schreef had ik nog geen beeld.Nu wel heel even, maar meteen weer stil.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ehh ik zie Collie poederen en tutten![]()
quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
dat gaat nooit goed met gio die gaat niet over zich heen laten lopen.......dus isa staat nu iets sterker met gio naast zich en ruud en marjet wegquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:23 schreef R0T29 het volgende:
Lot is veel te ontspannen...groep zal net wel gehoord hebben dat Lotje haar zinnetje moet krijgen....![]()
Die lui van de productie spot je wel vaker in die grafloods en bij de koeienI will do what i must !!![]()
laten we hope lot wil alleen maar meer en meer en meer...die heeft nooit genoeg dus das wel leukquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:23 schreef isax het volgende:
[..]
is juist mooi.
hou het nog een weekje of twee binnen en ze vallen elkaar aan.![]()
quote:Kunnen ze dat niet in hun eigen tijd doen... nu mis ik centraal
Zit iedereen bij Febo?
Regie staakt?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Lekker kippetje,ik dacht hetzelfde.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
is die ene kip/haan echt zo dik?
Hoorde ik Lot nou zeggen "Dus toch!" vlak voor de SL?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
goed gedaanquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hier blijven, en ik meen het.minder agressief.
"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
En bij het bouwen van het zwembadquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die lui van de productie spot je wel vaker in die grafloods en bij de koeien![]()
![]()
![]()
![]()
----------------------------
quote:
De 3 kistenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:25 schreef mazaru het volgende:
Hoorde ik Lot nou zeggen "Dus toch!" vlak voor de SL?![]()
![]()
![]()
![]()
Er was een keer een stream van een vent die die camera bollen zat te poetsenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:25 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
En bij het bouwen van het zwembad![]()
![]()
![]()
![]()
I will do what i must !!![]()
Er is wel iets groots aanstaande heb ik het idee. Ellenlange SLs, 4 oud-bewoners bij Shownieuws, 3 kisten gespot en Emil en Paul gespot aan het hek.FHRITP
Als Rienk maar niet terug komt danquote:
Nico is zonder hem veel leuker
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Bij mij stond 360 stilquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Lampe Piet.quote:
We klagen toch altijd, dat het te donker is?quote:
Nu komen zij ons tegemoet
Kunnen we ze straks beter horen.![]()
![]()
![]()
spannend!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:27 schreef rico80 het volgende:
j Shownieuws, 3 kisten gespot en Emil en Paul gespot aan het hek.
en ik zie alleen maar koe!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Damn ik kon het filmpje niet zien van shownieuwsquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:27 schreef rico80 het volgende:
Er is wel iets groots aanstaande heb ik het idee. Ellenlange SLs, 4 oud-bewoners bij Shownieuws, 3 kisten gespot en Emil en Paul gespot aan het hek.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ik zal photoshop alvast maar aanslingeren
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
* Video(link) verwijderd op last van Talpaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Damn ik kon het filmpje niet zien van shownieuws
FHRITP
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:28 schreef Dottey het volgende:
ik zal photoshop alvast maar aanslingeren![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:28 schreef Dottey het volgende:
ik zal photoshop alvast maar aanslingeren![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
En PLOEP ze zitten ineens allemaal op een bankje in een kringetje!Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
waarom niet?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
jammer kan het filmpje niet zien![]()
![]()
Ros krijgt wel een grande entree ^^,Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Inderdaad een vreemde in huisquote:
Mooi zoals Sprechhund vanmiddag zei he, een beetje van Hornbach de rest doen de bewoners zelf
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Emil en Rienk en ik weet niet of dat bij de poort was hoor.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:27 schreef rico80 het volgende:
Er is wel iets groots aanstaande heb ik het idee. Ellenlange SLs, 4 oud-bewoners bij Shownieuws, 3 kisten gespot en Emil en Paul gespot aan het hek.
Paul en Aike waren aan de telefoon.![]()
Zouden Emil,Paul en Aike op de bilster hebben gewacht of Ruud bij de poort?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Damn ik kon het filmpje niet zien van shownieuws![]()
deze doet het welquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:28 schreef rico80 het volgende:
[..]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Als judas maar niet gaat kussen....quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er wordt trouwens op die hele Utopia site geen woord gerept over de vrijpartij van Isa en Gio
Geen video, geen artikel... helemaal niks.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Op wie/ wat wachten ze? Wie zit er nog in de ZK?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Pardon, vrijpartij?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Er wordt trouwens op die hele Utopia site geen woord gerept over de vrijpartij van Isa en Gio
Geen video, geen artikel... helemaal niks.![]()
![]()
fucking baas.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:29 schreef rico80 het volgende:
[..]En hij rijdt in een Volkwagenbusje, zo'n shagmobile.
![]()
1 dag graag stomme steukeneusquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Voor een dagje toch? of een week dacht ik ?![]()
Dat eeuwige geld tellen ook...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Zal wel niet in het script passen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Geen video, geen artikel... helemaal niks.![]()
Heb op een katholieke school gezeten ooit.quote:Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Ja ,in Jezus Christ Superstar wel,Maar volgens mij was jezus een vrouw.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat een zalige rust is het toch zonder die twee ransapen.
Moeten ze natuurlijk geen verjaardagsliedje gaan zingen met zijn allen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ja ,in Jezus Christ Superstar wel,Maar volgens mij was jezus een vrouw.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoorde gister wel dat Emil stond te wachten op Ruud of Bilquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:29 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Zouden Emil,Paul en Aike op de bilster hebben gewacht of Ruud bij de poort?
weet het niet zekerMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:32 schreef mazaru het volgende:
Wat een zalige rust is het toch zonder die twee ransapen.
Moeten ze natuurlijk geen verjaardagsliedje gaan zingen met zijn allen![]()
![]()
Nog nooit de musical Jesus Christ Superstar gezien?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:31 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb op een katholieke school gezeten ooit.FHRITP
en lesbisch.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ja ,in Jezus Christ Superstar wel,Maar volgens mij was jezus een vrouw.![]()
![]()
ik wilde een opmerking maken maar doe het toch niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ja ,in Jezus Christ Superstar wel,Maar volgens mij was jezus een vrouw.
als Colinda maar eens goed in beeld komt.Werewolf![]()
Ze wachten vast op de nieuwe, want iedereen zit er dus waarom geen centraal nu----------------------------
die werkt daar bij de redactie dus moest wel daar staanquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoorde gister wel dat Emil stond te wachten op Ruud of Bil
weet het niet zeker![]()
Hebben ze waarschijnlijk toen een opname gedaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoorde gister wel dat Emil stond te wachten op Ruud of Bil
weet het niet zeker![]()
Ben benieuwd wiens concentratie als eerste op is nu Ruud en Billy weg zijn. Ik gok die van Vanes of die van Lot.![]()
Nee eerlijk gezegt niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:32 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nog nooit de musical Jesus Christ Superstar gezien?Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
De ijdeltuiterij begint...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |