Lot moet haar zegje nog doenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:42 schreef rico80 het volgende:
Ik verwacht een knallende ruzie bij dit centraal, krijg je dit gelach en gemiep
ja wel eens... meestal eindigt het met "ja" "ja"quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:42 schreef sararaats het volgende:
zegt Colinda eigenlijk wel eens wat tijdens een centraal?
Niet veel RKV kapt haar meestal afquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:42 schreef sararaats het volgende:
Bachus draait zich om in zijn graf.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze gaan een bacchanaal houden volgens Nico.. met eten
een muts met een muts.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:41 schreef rico80 het volgende:
Laura is bezig om haar 2e muts te produceren
nee, want ze wordt steeds onderbroken, vindt dat onbeschoft en houdt dan liever haar mondquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:42 schreef sararaats het volgende:
Welnee, hij trekt gewoon nog een fles open en drinkt het van zich af.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:43 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Bachus draait zich om in zijn graf.
Nee nooitquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:42 schreef sararaats het volgende:
overdreven, raar gelach.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:42 schreef rico80 het volgende:
Ik verwacht een knallende ruzie bij dit centraal, krijg je dit gelach en gemiep
Achter d'r oren?quote:
ja, een vreetfestijn. kan hoor.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Bachus is top.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Of er was echt een indringer en dit camoufleren ze met een werkmannetje....quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:41 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik kreeg daarna een bufferDus ik hoorde de rest nog niet, maar ik vond zijn timing wel grappig
heeft die weer tanspray op dr lange neus gespotenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:43 schreef Flow3r het volgende:
Wat een irritant wijf die LauraB met haar neplach
Charlot vond het maar vies klinkenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:42 schreef Pearlbitch het volgende:
neequote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:44 schreef houdjemond het volgende:
Bleh mag die colinda-heks er ook uit? Wat een vreselijk mens.
Bruidstaart is best prijzig hoor. 300 euro voor een bruidstaart is heel normaal.quote:
is toch een keer wat anders als zuipen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Van mij mag ze nog wel ff blijven , die mag er later wel uitquote:
ik ben nog nooit een bruid geweestquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:45 schreef rico80 het volgende:
[..]
Bruidstaart is best prijzig hoor. 300 euro voor een bruidstaart is heel normaal.
Het ziin geen tompoezen,quote:
pas op 13 aprilquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Van mij mag ze nog wel ff blijven , die mag er later wel uit
Alles met 'bruids' ervoor is minimaal prijsx5 of zoquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:46 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben nog nooit een bruid geweest
zou het niet weten.
koop er wel een tweede hands als het zo ver is.
Nou ja, ook de tafelmanieren van Isabella zijn nogal slecht. Ze zal het wel met het met de mond vol praten in haar oren hebben gesproeid. Of zo.quote:
Taart als je gaat trouwen....een Scheidtaart lijkt me altijd toepasselijker...wel op de spelling letten anders is 'ie niet te vretenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:46 schreef isax het volgende:
[..]
zou het niet weten.
300 euro zwart toch neem ik aan?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:45 schreef rico80 het volgende:
[..]
Bruidstaart is best prijzig hoor. 300 euro voor een bruidstaart is heel normaal.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:46 schreef isax het volgende:
[..]
zou het niet weten.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:47 schreef Sprechhund het volgende:
Blijven jullie wel streamen vanavond?
vertellllllllquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:47 schreef Sprechhund het volgende:
Hou op! Té goooooor voor woorden brrrrrrrquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Oma vreet de restjes tussen haar tenen op.
Als jij dat zegt kunnen we vroeg naar bed.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:47 schreef Sprechhund het volgende:
nette prijs , kijk maar eens goed rond onlinequote:
Ja haar manieren zijn soms ver te zoekenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ja, ook de tafelmanieren van Isabella zijn nogal slecht. Ze zal het wel met het met de mond vol praten in haar oren hebben gesproeid. Of zo.
was ik niet van plan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:47 schreef Sprechhund het volgende:
Want? Drie kistenavond??!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:47 schreef Sprechhund het volgende:
Nou mijn oom is banketbakker maar ik weet dat je voor 3 etages zo aan 400 euro moet denken ja. 2 etages voor 300 lukt ook wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
300 euro zwart toch neem ik aan?
damn ,mijn zoon en schoondochter betaalden zelfs 450 zwart
en hij was niet eens lekker
Af,jij....quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:47 schreef Sprechhund het volgende:
Gaat er alweer wat gebeuren, lopen de kijkcijfers terug wat streamers betreft?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:47 schreef Sprechhund het volgende:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:49 schreef Voxs het volgende:
Lot vertelt in het centraal over haar eigen inzet en Billy's niet bestaande inzet.
Waarom?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:47 schreef Sprechhund het volgende:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ja, ook de tafelmanieren van Isabella zijn nogal slecht. Ze zal het wel met het met de mond vol praten in haar oren hebben gesproeid. Of zo.
Das echt duur,.....quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:48 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nou mijn oom is banketbakker maar ik weet dat je voor 3 etages zo aan 400 euro moet denken ja. 2 etages voor 300 lukt ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |