SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nominatie november:
DI 28-10 Nominatie
WO 29-10 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 2-11 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 3-11 Exit 1 genomineerde.
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia AgendaOok al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
oh wat een nepperij zeg.
het hele circus komt naar kutopia om alleen jowy als kleding model
te fotograveren?
yeah right.![]()
Sorry, het duurde een beetje lang
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Laura gaat SELFIES van Joey maken. Hoe dom kan een mens zijn zeg...If you don't like where you are, move. You are not a tree.![]()
Domme Laura: Dan gaan we selfies van je maken.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
lolquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:35 schreef PrinsesVampi het volgende:
Laura gaat SELFIES van Joey maken. Hoe dom kan een mens zijn zeg...![]()
Streams bufferen hier als een malle
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Lachen met je ogen zonder te lachen met de rest van je gezicht..quote:
ik wist alleen niet helemaal hoe je het schreef
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
is helemaal hot hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:35 schreef PrinsesVampi het volgende:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:35 schreef PrinsesVampi het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:35 schreef PrinsesVampi het volgende:
![]()
![]()
Dat vind ik nou weer bijzonder geestig.![]()
hahaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Domme Laura: Dan gaan we selfies van je maken.echt hoor
yep. heb totaal geen inspiratie meer.quote:"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Smiling with your eyes.quote:Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Isa gaat een eigen nummer schrijven....als het hetzelfde niveau heeft als haar gedichten, krijgt het Koningslied een waardig opvolger![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo jammer dat Isa die Nederlandse Meuk achterna gaat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lol SSJoey onze Hitler look-a-like gaat model staan voor een kledingmerk. goh SS leverancier Hugo Boss misscchien?![]()
![]()
![]()
![]()
Zoals je het schreef.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:35 schreef Dottey het volgende:
[..]
Lachen met je ogen zonder te lachen met de rest van je gezicht..
ik wist alleen niet helemaal hoe je het schreefOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Oke nooit van gehoordquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:35 schreef Dottey het volgende:
[..]
Lachen met je ogen zonder te lachen met de rest van je gezicht..
ik wist alleen niet helemaal hoe je het schreef
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |