Dat is het huppelpubliek die massaal aankomen rennen om naar slecht geluid en valse uithalen te komen kijken en dan hysterisch zoenen en handtekeningen willen scoren.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Beetje verplicht, ben ik bang. 100% NL
ik las filtersquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:39 schreef sjampoeh het volgende:
ah ah ah ah lau weer.. wel knap achteruit lachen
Bedachte onzin speciaal om de aandacht van Lot af te leiden.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:39 schreef Punkman het volgende:
[..]
BH-gate van Isa![]()
Heb ik wat gemist ?
Ik vroeg me al of ik het nou goed zag, ja dusquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[img]http://i.gyazo.com/3188d2b69386f1a858fd2d9c31da89d7.
[ afbeelding ]
Nog zo'n goorlap.
Die wacht toch iedereen moe is en geen zin meer heeft om repliek te geven.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:39 schreef R0T29 het volgende:
Lot nog niet gehoord....die spaart haar krachten voor haar centjes....
Bah bahquote:
Dat kind is echt niet goed, haar eigen hond heet toch ook Frits?quote:
quote:
Of de kerfstok...quote:
Ja Isa heeft een B-H gekocht En dat moet ze verantwoordenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:39 schreef Punkman het volgende:
[..]
BH-gate van Isa![]()
Heb ik wat gemist ?
daaromquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat kind is echt niet goed, haar eigen hond heet toch ook Frits?
Ja, je zag het goed...Isa vervult met verve de vacante rol van ransaap....quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:40 schreef Cheszy het volgende:
[..]
Ik vroeg me al of ik het nou goed zag, ja dus
jeetje die maakt mooie portretten.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:39 schreef Ransjih het volgende:
ze gaan portret tekenen met herman tjepkema
Ik kreeg daarna een bufferquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:39 schreef heks29 het volgende:
[..]
waarom zijn ze zo opgefokt daar?
allemaal een pilletje gekregen tijdens de sl?
en ze weten natuurlijk niet wat dat isquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog zo'n goorlap.
Als ze mag van Lot.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:42 schreef sararaats het volgende:
zegt Colinda eigenlijk wel eens wat tijdens een centraal?
die gaat tatoeeren met muts voor der ogen hahahaahhhahquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:42 schreef Oekaboe het volgende:
Die muts op de kop van Laura geen gezicht het is zo een dom gedrocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |